Ja want het gebeurt namelijk dagelijks, morgen ook weer waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
Nog steeds dat incident
Waar wordt het woord 'incident' nog gebruikt dan? Ik zie overal 'drama', 'aanslag', etc staan eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Doelbewust, Koningshuis. Genoeg redenen om het een aanslag te noemen.
Bovendien sprak de dader zelf ook over een 'bewuste aanslag', niet over een bewust incident.
Mag wel zijn allemaal, het is toch een incident, of zie jij dit elke Koninginnedag gebeuren?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Doelbewust, Koningshuis. Genoeg redenen om het een aanslag te noemen.
Bovendien sprak de dader zelf ook over een 'bewuste aanslag', niet over een bewust incident.
ja, met de stijgende verkoop van zonnebrand verdrinken er ook steeds meer mensen? Complot?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is..
Zie maar wat ik er de vorige keer op heb gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja want het gebeurt namelijk dagelijks, morgen ook weer waarschijnlijk
Ja hoor, iemand die zoiets in zijn kop haalt verzint sowieso wel een reden, als er geen koninghuis was geweest, dan was het wel de plaatselijke poelier.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk niet dat de dader een zelfde actie had uitgevoerd op betreffende plek als alleen André van Duin of Raoul Heertje er waren. Zeg maar een Volkert van der G. scenario.²
Ach de NOS is altijd terughoudend met berichtgeving, RTL daarintegen houd van sensatie en deinst er ook niet voor terug om de werkelijkheid(op internet) te laten zien, met een waarschuwing dat het schokkend kan zijn(welke aanslag niet trouwens), toch vind ik de berichtgeving van de NOS(op de radio dan) een stuk beter wegkijken/luisteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De NOS is in deze vind ik een slechte bron. Die waren de hele middag al achter de verkeerde of oude feiten aan het lopen. RTL is een stuk beter bezig geweest, maar half RTL Boulevard was daar natuurlijk aanwezig, dus dat is niet eens zo raar.
Nee, dan had hij een zelfde soort actie uitgevoerd op een optocht vanm Carnavalsvereniging De Blauwe Neuzen in Habbekutteveen. Of had een aandeelhoudersvergadering van Ahold overhoop geschoten. Of op Prinsjesdag het Binnenhof opgeblazen. Dit soort types vindt altijd wel een manier.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dader een zelfde actie had uitgevoerd op betreffende plek als alleen André van Duin of Raoul Heertje er waren. Zeg maar een Volkert van der G. scenario.²
11 september wil je ook een incident noemen? Of gebeurd dat ook elk jaar weerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mag wel zijn allemaal, het is toch een incident, of zie jij dit elke Koninginnedag gebeuren?²
Alleen ik noem dat even, omdat ik met een Marokkaan discussieer, dus niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Monidique het volgende:
Hulde, hoor. Het gaat over moslims (sorry: Marokkanen). Is dit Fok! ofzo?
nvm, dat wordt een Cohendiscussiequote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mag wel zijn allemaal, het is toch een incident, of zie jij dit elke Koninginnedag gebeuren?²
Ga daar lekker over discuseren, lekker boeiend.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
11 september wil je ook een incident noemen? Of gebeurd dat ook elk jaar weer
Eerder andersom, strafbaar als je niets doet terwijl je het wel kunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de fotograaf op dat plaatje die foto's maakte ipv ehbo verleende: voor zover ik weet is het strafbaar om ehbo te verlenen als je het niet kunt.
Dat is juist iets heel provinciaals, van alles Ajax en de Randstand de schuld geven.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Provinciaal het volgende:
Ik noem het typisch Marokkaans omdat ik het vooroordeel heb dat het in die groep gebruikelijker is om de schuld bij anderen te zoeken dan bij de dader. Zoals toen met die doodgereden tasjesdief of de door de politie neergeschoten messentrekker.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Wat een bizar verhaal weer. Kan iemand mij uitleggen waarom het koningshuis gewoon in het openbaar verschijnt??????
Het koningingshuis is de enige trots van Nederland, daar moet je heel zuinig op zijn, die kan je niet zo maar in het openbaar laten rond cruisen.
Die man doet zijn werk. Het is zelfs bewijslast voor het hele gebeuren, zodat ze die man, mocht hij het overleven (geen politiebericht dat ie dood is gezien), goed berecht kan worden. EHBO verlenen als je het niet kunt is niet verboden overigens. Beter iets doen dan niets. Wat doe je als jij de enige bent die iets zou kunnen doen als er geen EHBO'er in de buurt is? Toch maar wat of wachten op de ambulance? Ze zullen je het niet aanrekenen hier als je niets doet. In Amerika kon dat juist weer wel geloof ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de fotograaf op dat plaatje die foto's maakte ipv ehbo verleende: voor zover ik weet is het strafbaar om ehbo te verlenen als je het niet kunt.
Geenstijl.quote:
Zeker als de man dood gaat en er geen proces komt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:
We komen denk ik weinig meer te weten over de achtergrond en dergelijke.
Het zou wel heel apart zijn als het blijkbaar zo onveilig is dat het koningshuis zich nooit laat zien, niet echt een goed beeld geeft dat. Elk koningshuis / vergelijkbaar laat zich zien trouwens.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Wat een bizar verhaal weer. Kan iemand mij uitleggen waarom het koningshuis gewoon in het openbaar verschijnt??????
Het koningingshuis is de enige trots van Nederland, daar moet je heel zuinig op zijn, die kan je niet zo maar in het openbaar laten rond cruisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |