Eerder andersom, strafbaar als je niets doet terwijl je het wel kunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de fotograaf op dat plaatje die foto's maakte ipv ehbo verleende: voor zover ik weet is het strafbaar om ehbo te verlenen als je het niet kunt.
Dat is juist iets heel provinciaals, van alles Ajax en de Randstand de schuld geven.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Provinciaal het volgende:
Ik noem het typisch Marokkaans omdat ik het vooroordeel heb dat het in die groep gebruikelijker is om de schuld bij anderen te zoeken dan bij de dader. Zoals toen met die doodgereden tasjesdief of de door de politie neergeschoten messentrekker.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Wat een bizar verhaal weer. Kan iemand mij uitleggen waarom het koningshuis gewoon in het openbaar verschijnt??????
Het koningingshuis is de enige trots van Nederland, daar moet je heel zuinig op zijn, die kan je niet zo maar in het openbaar laten rond cruisen.
Die man doet zijn werk. Het is zelfs bewijslast voor het hele gebeuren, zodat ze die man, mocht hij het overleven (geen politiebericht dat ie dood is gezien), goed berecht kan worden. EHBO verlenen als je het niet kunt is niet verboden overigens. Beter iets doen dan niets. Wat doe je als jij de enige bent die iets zou kunnen doen als er geen EHBO'er in de buurt is? Toch maar wat of wachten op de ambulance? Ze zullen je het niet aanrekenen hier als je niets doet. In Amerika kon dat juist weer wel geloof ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de fotograaf op dat plaatje die foto's maakte ipv ehbo verleende: voor zover ik weet is het strafbaar om ehbo te verlenen als je het niet kunt.
Geenstijl.quote:
Zeker als de man dood gaat en er geen proces komt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:
We komen denk ik weinig meer te weten over de achtergrond en dergelijke.
Het zou wel heel apart zijn als het blijkbaar zo onveilig is dat het koningshuis zich nooit laat zien, niet echt een goed beeld geeft dat. Elk koningshuis / vergelijkbaar laat zich zien trouwens.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Wat een bizar verhaal weer. Kan iemand mij uitleggen waarom het koningshuis gewoon in het openbaar verschijnt??????
Het koningingshuis is de enige trots van Nederland, daar moet je heel zuinig op zijn, die kan je niet zo maar in het openbaar laten rond cruisen.
Waarschijnlijk wel. Frappant feit: fotograaf is dezelfde als hij die in 2002 de Zilveren Camera won met z'n foto van de vermoorde Pim Fortuyn.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heel cru misschien, maarre... nieuwsfoto van het jaar?
Het is inderdaad onlogisch, maar dat is helaas met veel dingen zo. Toen wijlen Theo van G. werd vermoord moesten Moslims zich in allerlei programma's gaan verdedigen, vind ik ook onterecht.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Provinciaal het volgende:
Ok, dat is mooi, maar dan is het toch ook onlogisch dat hierom ineens meer debat zou komen?
euh?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Ze hadden vandaag toch wel goede informatie en foto's. En zijn vaak ook erg snel met informatie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geenstijl.
(Normaal een beetjeom als bron te gebruiken, maar nu wel betrouwbaar denk ik.)
Die mensen moeten gewoon in een soort Paus mobiel rondrijden, anders is het gewoon veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het zou wel heel apart zijn als het blijkbaar zo onveilig is dat het koningshuis zich nooit laat zien, niet echt een goed beeld geeft dat. Elk koningshuis / vergelijkbaar laat zich zien trouwens.
Touchéquote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inderdaad onlogisch, maar dat is helaas met veel dingen zo. Toen wijlen Theo van G. werd vermoord moesten Moslims zich in allerlei programma's gaan verdedigen, vind ik ook onterecht.²
Hoe bedoel je "Achteraf lullen is altijd makkelijk."quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Grapjasquote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
En ja ik weet het, normaliter is Koninginnedag een feest dat dagen duurt, maar nu liep het even anders en ben ik nu al thuis, misschien dat ik zometeen nog even los ga met wat gappies.
11 september gebeurt idd elk jaar weer, maar dat is al honderden jaren zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
11 september wil je ook een incident noemen? Of gebeurd dat ook elk jaar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |