***PLAATS HIER GEEN TELEFOONNUMMERS, ADRESGEGEVENS EN DERGELIJKE AUB***quote:Levensgevaar
De 38-jarige dader uit het Gelderse Huissen ligt zelf in "kritieke toestand" in het ziekenhuis en kan volgens het OM niet worden verhoord. Bronnen in het ziekenhuis melden dat hij hersendood is.
De man was niet bekend bij politie of justitie en ook niet bij de AIVD. Hij zou geestelijk gezond zijn geweest.
De marechaussee had hem eerder op de dag een stopteken gegeven en hem aangesproken. Hij volgde die op en reed terug met zijn auto. NOS
Dat is er ook tussen het bestaan van wegen en auto-ongelukken.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is.
niks nieuws i.i.g.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
iemand nog iets over de dader gehoord? nieuws speculeerde over dat hij hersendood is.
Hij beld enet nog op, dat hij later voor het avondeten kwam.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
iemand nog iets over de dader gehoord? nieuws speculeerde over dat hij hersendood is.
Ik begrijp best dat andere mensen er niet om verlegen zitten, maar ik schrik serieus van de walging die mensen erover uitspreken zonder er bij na te denken. Ik als fotograaf maak me daar meer dan eens zorgen over. ...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Zwoerd het volgende:
Vooral als je ziet hoe iedereen om foto's en filmpjes zit te vragen
Dat is zowel door NOS als RTL 'bevestigd'.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
dat was hij waarschijnlijk al voordat hij vanochtend in de auto staptequote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
Ah, jij hebt ook de lapo gezien van het vorige topic ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Je bent echt bang dat je een keer niet een topic kunt openen he F04
Welk causaal verband dan? Denk je dat deze idioot geen andere mogelijkheid had gevonden om met een Big Bang het leven te verlaten? Dan had hij wellicht een wapen gekocht in belgie of op de zwarte markt en was ergens een feestzaal binnengelopen of had een halve school afgeslacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is. Ik snap niet wat hier specifiek Marokkaans aan is?
Haal je dan ook dat leuke plaatje even weg?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef F04 het volgende:
Op is een beetje outdated van een paar topics eerder maar ik zal hem zo even updaten met actuele informatie.
Komt dit structureel voor dan? Nee, incident dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
Nog steeds dat incident
al gedaanquote:Op donderdag 30 april 2009 21:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Haal je dan ook dat leuke plaatje even weg?
En dus geen enkele reden om er een causaal verband met het Koningshuis aan te koppelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt dit structureel voor dan? Nee, incident dus.²
Doelbewust, Koningshuis. Genoeg redenen om het een aanslag te noemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt dit structureel voor dan? Nee, incident dus.²
De NOS is in deze vind ik een slechte bron. Die waren de hele middag al achter de verkeerde of oude feiten aan het lopen. RTL is een stuk beter bezig geweest, maar half RTL Boulevard was daar natuurlijk aanwezig, dus dat is niet eens zo raar.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is zowel door NOS als RTL 'bevestigd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |