Dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik mag het niet tegen Heimen zeggen van je, en meteen daarop zeg je het wel tegen mij. Dat is wel vermakelijk.
Tuurlijk mag je het tegen Heimen zeggen. No problemo.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik mag het niet tegen Heimen zeggen van je, en meteen daarop zeg je het wel tegen mij. Dat is wel vermakelijk.
Het bitchen komt pas als hem wat ergs overkomt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je het tegen Heimen zeggen. No problemo.Maar het kwam over alsof je gewoon op hem wilde bitchen, waar het dan ook over ging.
Maargoed.
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 15:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het bitchen komt pas als hem wat ergs overkomt.
*Zucht*quote:Op donderdag 30 april 2009 15:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het bitchen komt pas als hem wat ergs overkomt.
I second thatquote:
Bèhhhquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
*Zucht*
Even persconferentie kijken.
Waar haal je dat vandaanquote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Dat is dus de redenatie van Heimen!
Ik heb nooit gezegd dat het niet treurig is wat er is gebeurt, het is alleen zo erg opgeblazen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het vorige deel van deze slowchat reeks.
Whehe. Zonder Twitter tel je niet meer mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Lauriette91 het volgende:
http://twitpic.com/49s5r
Foto dader.
Dat is dan nog ok... Maar verderquote:
Hoezoquote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Jotcha het volgende:
En ik hoopte dat het hier niet om die koninginnedag zou gaan
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe. Zonder Twitter tel je niet meer mee.
Vertel, heb je gewonnen met karten?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat het nu allemaal wel m'n strot uit komt
Nee, de kutkart die m'n broertje kreeg was sneller, op het rechte eind reed ie gewoon weg van me, ook al reed ik dezelfde of een betere lijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vertel, heb je gewonnen met karten?
Dat maakt het juist leuk! Ik had ook een keer met karten een slome kart, en een paar vrienden van me snelle. Op het rechte eind reden ze weg, in de bochten haalde ik hen weer inquote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, de kutkart die m'n broertje kreeg was sneller, op het rechte eind reed ie gewoon weg van me, ook al reed ik dezelfde of een betere lijnIn de bochten een hoop goed kunnen maken, maar niet genoeg. En er reden ook andere mensen, professionals, met 125cc racekarts enzulks die voorbij vlogen. Overigens na 5 rondes de cylinder in de soep gereden
En toen mocht ik opnieuw
En nog een keer een kleine aanrijding, dus nu blauwe plekken op m'n benen
Dat zeker.quote:
Maar dit verschil was te grootquote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk! Ik had ook een keer met karten een slome kart, en een paar vrienden van me snelle. Op het rechte eind reden ze weg, in de bochten haalde ik hen weer in
Hij heeft ook gewoon gelijk, kwestie van relativeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Dat is dus de redenatie van Heimen!
Dat is wel slecht. Verder wat gedaan dan?quote:
hier bedoel jequote:Op donderdag 30 april 2009 16:31 schreef ImTheBase het volgende:
Anders zie ik lauriette tussen de twitterberichtenfeed doorkomen
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:31 schreef ImTheBase het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel slecht. Verder wat gedaan dan?
Dat het kut is dat het geen zelfde karts zijn, en of je verder iets gedaan hebt?quote:
Jepquote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
hier bedoel je?
http://search.twitter.com/search?q=%23apeldoorn
Verder niet echt, 3 heats van ongeveer 15 minutenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat het kut is dat het geen zelfde karts zijn, en of je verder iets gedaan hebt?
Net zei die ook al: Show must go on.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jep
VanVelzen is een enorme tyfusband trouwens: 'We gaan niet bij de pakken neerzitten toch'
Kneuzen
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:31 schreef ImTheBase het volgende:
Hardcore feestgangers daar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef Zeroku het volgende:
http://www.radio538.nl/livestream.html
Feest gaat gewoon vol door
Beetje respect tonen is toch niet zo moeilijk? Hoe kun je feesten na zo'n ongelukquote:
En dan ook nog die teringkabouter met z'n achterlijke opmerkingenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje respect tonen is toch niet zo moeilijk? Hoe kun je feesten na zo'n ongeluk.
Welkom in Nederland!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje respect tonen is toch niet zo moeilijk? Hoe kun je feesten na zo'n ongeluk.
Ik vind respect niet echt de toepasselijke naam.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef ImTheBase het volgende:
Die kutkabouter ook met altijd hetzelfde dansje, anders groeit ie even op.
Het is een kwestie van balans, het is niet het einde van de wereld, maar het is ook geen onzin.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon gelijk, kwestie van relativeren.
Dat dan..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik vind respect niet echt de toepasselijke naam.Respect heb je voor iemands overwinningen, niet omdat ze dood zijn. Rouwen om is dan een betere naam.
Godsamme, wat moet je dan doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dan..
Nou staatie met z'n kleine handjes 80.000 man voor te doen hoe ze moeten dansen op een kapotgedraaid nummer van 'm
VanVelzen, die mongool die nu (net) op het museumplein stond te jengelen en te roepen dat we het niet bij de 'pakken' moesten laten zitten.quote:
En terecht ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
VanVelzen, die mongool die nu (net) op het museumplein stond te jengelen en te roepen dat we het niet bij de 'pakken' moesten laten zinnen.
Nee feest vieren terwijl je weet dat er een achterlijke gek 4 mensen heeft vermoord en bijna de koningin dat is leuk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Godsamme, wat moet je dan doen.Met het hele land huilen om mensen waar je voor vandaag totaal geen interesse in had en het je niks uit zou maken wat ermee zou gebeuren? Dicht bij mijn bed show, dat is het, mediacircus.
VanVelzen sowiesoquote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
VanVelzen, die mongool die nu (net) op het museumplein stond te jengelen en te roepen dat we het niet bij de 'pakken' moesten laten zitten.
Er is echt lange na niks met haar gebeurdquote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee feest vieren terwijl je weet dat er een achterlijke gek 4 mensen heeft vermoord en bijna de koningin dat is leuk.
100% zeker dat als de koningin gewond was of een van die familie dat heel Nederland een maand op z'n gat ligt.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee feest vieren terwijl je weet dat er een achterlijke gek 4 mensen heeft vermoord en bijna de koningin dat is leuk.
Denk je dat die bus er uberhaupt wat van merkt als er een swiftje in knalt?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lange na? Ik weet niet of je die foto's goed gezien hebt maar die vent knalde met z'n auto tegen dat monument terwijl die bus langs dat monument reed..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Er is echt lange na niks met haar gebeurd, de koningin maakt me nu echt niet veel uit
Nou nou nou.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
100% zeker dat als de koningin gewond was of een van die familie dat heel Nederland een maand op z'n gat ligt.
Vooral nét doen alsof er niets is gebeurd natuurlijk! Dat er gekken rondlopen , ach dat is maar een bijzaak. Aanslag plegen? Oh dat is niets bijzonders. Dode mensen? Ja laten we daar eens een biertje op drinken! Nee , vooral niét stoppen met feesten , want stel je vóór straks tonen we nog medeleven..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Godsamme, wat moet je dan doen.Met het hele land huilen om mensen waar je voor vandaag totaal geen interesse in had en het je niks uit zou maken wat ermee zou gebeuren? Dicht bij mijn bed show, dat is het, mediacircus.
Ja, hij had een grote rechte weg achter zich dus hij zal genoeg snelheid hebben gehad, iets kleins met veel snelheid kan nog hard aankomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk je dat die bus er uberhaupt wat van merkt als er een swiftje in knalt?
Dan zou er nog steeds niks met haar gebeurd zijn, zelfs al knalde hij erbovenopquote:Op donderdag 30 april 2009 16:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lange na? Ik weet niet of je die foto's goed gezien hebt maar die vent knalde met z'n auto tegen dat monument terwijl die bus langs dat monument reed..
Het feit dat ze koningin is maakt verder niks uit, maar het blijft een persoon net zoals die 4 doden en alle gewonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Er is echt lange na niks met haar gebeurd, de koningin maakt me nu echt niet veel uit
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan zou er nog steeds niks met haar gebeurd zijn, zelfs al knalde hij erbovenop
Daarbij gaat het niet zozeer om de koningin maar het feit dat die kerel al 4 doden heeft gemaakt is niet echt reden voor een feest.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij had een grote rechte weg achter zich dus hij zal genoeg snelheid hebben gehad, iets kleins met veel snelheid kan nog hard aankomen.
Vergeet niet, een bus is zwaar, en de koningin zit er sowieso boven, dus ze zal hooguit omgelazerd zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij had een grote rechte weg achter zich dus hij zal genoeg snelheid hebben gehad, iets kleins met veel snelheid kan nog hard aankomen.
Koningin had ik minder erg gevonden denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gister zijn er honderden danwel duizenden mensen doodgegaan aan ziektes, moord, oorlog en weet ik veel nog wat meer. Zeg me niet dat dat biertje dat je gisteren dronk niet érg lekker smaakte.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vooral nét doen alsof er niets is gebeurd natuurlijk! Dat er gekken rondlopen , ach dat is maar een bijzaak. Aanslag plegen? Oh dat is niets bijzonders. Dode mensen? Ja laten we daar eens een biertje op drinken! Nee , vooral niét stoppen met feesten , want stel je vóór straks tonen we nog medeleven..
"Omgelazerd" zal sowieso niet gebeuren maar dan zouden er echt wel gewonden kunnen vallen, maar wat ik al zei "Daarbij gaat het niet zozeer om de koningin maar het feit dat die kerel al 4 doden heeft gemaakt is niet echt reden voor een feest."quote:Op donderdag 30 april 2009 16:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vergeet niet, een bus is zwaar, en de koningin zit er sowieso boven, dus ze zal hooguit omgelazerd zijn
Kun je voor gearresteerd worden ook nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Koningin had ik minder erg gevonden denk ik.
Dat is best een erge opmerking volgens mij.
Bus vs. Suzukiquote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In zoverre ben ik dat met je eens dat het nu omstanders betreft die op het verkeerde moment op de verkeerde plek staan inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Kun je voor gearresteerd worden ook nog.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:"Daarbij gaat het niet zozeer om de koningin maar het feit dat die kerel al 4 doden heeft gemaakt is niet echt reden voor een feest."
En je zegt niet tegen mij dat ik niet moest overdrijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Kun je voor gearresteerd worden ook nog.
Was het maar zo, had 4 doden gescheeldquote:Op donderdag 30 april 2009 16:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Bus vs. SuzukiKom op. Dat was echt heel grappig geweest.
Voordat hij bij de bus was, zouden de omstanders ook al lang op straat gelegen hebben helaas.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was het maar zo, had 4 doden gescheeld
Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was het maar zo, had 4 doden gescheeld
Beatrix is een oud wijf dat eens plaats moet maken voor die andere knul.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Voor majesteitsschennis kun je maximaal 5 jaar celstraf krijgen ..
Omijngod.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Voor majesteitsschennis kun je maximaal 5 jaar celstraf krijgen ..
Dat is dan ook weer erg cliché dat ie daar terecht kwamquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dan had die precies hetzelfde gedaan.
Alleen zou die dan in de bus beland zijn inplaats van de naald.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dan had die precies hetzelfde gedaan.
Alleen zou die dan in de bus beland zijn inplaats van de naald.
Je moet het subtieler brengen joh.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omijngod.
Nou. Ik heb iets tegen het koningshuis.
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoordquote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omijngod.
Nou. Ik heb iets tegen het koningshuis.
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoord
Een oldtimer bus met open dakquote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
En dan nog, die bus kan echt wel wat hebben, dan een autootje die met 60 nog aankomt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beatrix is een oud wijf dat eens plaats moet maken voor die andere knul.
Kan ik nu 5 jaar krijgen?
quote:Artikel 111 W.v.S.
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie
Terecht. Kutlied.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoord
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
[quote[Artikel 111 W.v.S.
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
Euh jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?
[..]
Een oldtimer bus met open dak?
Daar staat koning, niet koningin.quote:
Want jij hebt een zelfde 'status'quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kansloos.
Dan wil ik ook geld vangen als mensen mij beledigen.
Al een hele tijd schatquote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn die Modjes nu alweer blauw?
No offence, maar jij hebt totaal geen macht in dit land, laat staan de wereld.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kansloos.
Wat voor een "status" (quote:
Deserteurs will be shot!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef MASD het volgende:
[..]
No offence, maar jij hebt totaal geen macht in dit land, laat staan de wereld.De koningin is de representatie van het nationalisme, een belediging naar haar is een belediging naar je land, ergo landverraad. Staat een hoge straf op.
Kan toch? Smaad en... nog iets kun je je op beroepen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kansloos.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef MASD het volgende:
[..]
No offence, maar jij hebt totaal geen macht in dit land, laat staan de wereld.De koningin is de representatie van het nationalisme, een belediging naar haar is een belediging naar je land, ergo landverraad. Staat een hoge straf op.
Waarom is de koningin zo speciaal? Laat dr lekker in een rijtjes huis wonen. Verkoop al die klote paleizen, en we hebben weer een stukje staatsschuld afgelost. Klaar. Ik mag het koningshuis gewoon niet.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat voor een "status" () iemand ook heeft, celstraf op het beledigen van iemand slaat gewoon nergens op.
En terecht, Nederland is een van de weinige landen waar de inwoners niks om het land geven. Ik rkeen nu met opzet die paar honderd hardcore holland kaalkopjes niet mee. Te dom om een mening te hebben.quote:
Vergeet al de hoeden die betaald moeten worden niet!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom is de koningin zo speciaal? Laat dr lekker in een rijtjes huis wonen. Verkoop al die klote paleizen, en we hebben weer een stukje staatsschuld afgelost. Klaar. Ik mag het koningshuis gewoon niet.
Laster.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kan toch? Smaad en... nog iets kun je je op beroepen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
En terecht, Nederland is een van de weinige landen waar de inwoners niks om het land geven. Ik rkeen nu met opzet die paar honderd hardcore holland kaalkopjes niet mee. Te dom om een mening te hebben.
quote:
Daar zit wel wat in, heel veel zelfs, voor mij is ze ook totaal niet speciaalquote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom is de koningin zo speciaal? Laat dr lekker in een rijtjes huis wonen. Verkoop al die klote paleizen, en we hebben weer een stukje staatsschuld afgelost. Klaar. Ik mag het koningshuis gewoon niet.
Dan komt er iets anders voor in de plaats dat even duur is of nog duurder.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vergeet al de hoeden die betaald moeten worden niet!
Ja precies, wat voert die koningin nou eigenlijk uit, buiten lintjes knippen en troonredes lezen, met papiertjes met lettertype 72quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, heel veel zelfs, voor mij is ze ook totaal niet speciaal, maar is jouw handtekening even veel waard als die van haar
?
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, heel veel zelfs, voor mij is ze ook totaal niet speciaal, maar is jouw handtekening even veel waard als die van haar
?
Waarom zeg je dat dan niet gewoonquote:
Omdat ik er niet op kwam...?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon?
Ik ben ook compleet niet nationaal, ik ken namelijk het wilhelmus niet eens ;')quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
En terecht, Nederland is een van de weinige landen waar de inwoners niks om het land geven. Ik rkeen nu met opzet die paar honderd hardcore holland kaalkopjes niet mee. Te dom om een mening te hebben.
HoHo! Ze vliegt ook de wereld rond om handjes te schudden!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja precies, wat voert die koningin nou eigenlijk uit, buiten lintjes knippen en troonredes lezen, met papiertjes met lettertype 72
En haar zoontje die nota bene nog een hoge pief bij dat water gebeuren is, verspilt water als geen anderquote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef KingGone het volgende:
[..]
HoHo! Ze vliegt ook de wereld rond om handjes te schudden!
Gratis wereldreizen maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef KingGone het volgende:
[..]
HoHo! Ze vliegt ook de wereld rond om handjes te schudden!
Ok, ik zal het even uitleggen. Het gaat helemaal niet om de koningin, verwaarloosbaar. Het gaat om machtsvertoon, je uitstraling naar buiten toe. De koningin heeft een groot aandeel in het behouden en aangaan van goede relaties tussen landen. Wat weer nodig is voor een stabiele economie en macht in de wereld. Laten we het erop houden dat je je camera's en reizen naar Australië niet had gehad in een non-monarchie, daarvoor is het land te klein en verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Sorryquote:
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef MASD het volgende:
Zeg even ja als je nu een beetje begrijpt waarom een monarchie kek is.
Heb hem gisteravond rond kwart over 11 gejatquote:
Krijg je alleen dit soort gezeik vanquote:Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het nog steeds een beetje nutteloos, ookal zou het macht uitstralen
, dat kan ook wel met andere personen.
Waar gaat ie nu heen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:16 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heb hem gisteravond rond kwart over 11 gejatik herkende de locatiefoto's van jou meteen, dus ik ben gelijk doorgefietst toen ik richting leeuwen ging, hehe.
Een zwartekousendorp, morgen als ik richting arnhem ga. Heb mijn mobiel nu uitgezet om batterij te sparen, ding gaat maar driekwartdag mee als 3G aanstaatquote:
Waarom heeft Achmed een iPhone als hij met een goedkoop model hetzelfde kan? Kwestie van hoe hij wil overkomen op de wereld, en het werkt, Achmed neukt elk weekend een of of ander willekeurg sletje achter de disco. Zo werkt het ook in de politiek.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het nog steeds een beetje nutteloos, ookal zou het macht uitstralen
, dat kan ook wel met andere personen.
Omdat achmed hem heeft gejat.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom heeft Achmed een iPhone als hij met een goedkoop model hetzelfde kan? Kwestie van hoe hij wil overkomen op de wereld, en het werkt, Achmed neukt elk weekend een of of ander willekeurg sletje achter de disco. Zo werkt het ook in de politiek.
Jip en Janneke stijl!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom heeft Achmed een iPhone als hij met een goedkoop model hetzelfde kan? Kwestie van hoe hij wil overkomen op de wereld, en het werkt, Achmed neukt elk weekend een of of ander willekeurg sletje achter de disco. Zo werkt het ook in de politiek.
Straalt minder macht uit ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom niet gewoon een minister president die ook gelijk koning is. [Maar dan niet Jan Peter!]
Met de huidige politieke partijen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom niet gewoon een minister president die ook gelijk koning is. [Maar dan niet Jan Peter!]
Mijn puntquote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef KingGone het volgende:
[..]
Met de huidige politieke partijen?
Haha, dat zou wat zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef KingGone het volgende:
[..]
Met de huidige politieke partijen?
Ja en die moet je even wegbrengen want dan kan ik hem ophalenquote:
Is de JSF toch nog ergens goed voor ..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn, Wilders aan de top
Dan gaan we eerder dood aan een oorlog met verweggistan, dan aan de varkensgriep
Doe mij er maar 1 danquote:Op donderdag 30 april 2009 17:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Is de JSF toch nog ergens goed voor ..
vast van die linkse rakkersquote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Jotcha het volgende:
Weet niet wie het zei, maar t ging zo: Ja, en zeker weet ik hoeveel miljoen uitgeven voor die JSF, en die arme mensen dan? Ja, die kunnen we toch doodschieten met de JSF
En wat?quote:
Naar een paar vrienden in de bar, en misschien nog even wat eten bij een snackbarquote:
Ik heb plannen ik heb plannen..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja en die moet je even wegbrengen want dan kan ik hem ophalen
Dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Naar een paar vrienden in de bar, en misschien nog even wat eten bij een snackbar
Vertel vertelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:52 schreef Jotcha het volgende:
En ik ben weg, op kraamvisite
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:58 schreef KingGone het volgende:
Whehe. Deze is wel erg gemeen @ Museumplein.
[..]
Ohaiquote:
quote:
Is alleen lakschade. Altijd al een cabrio geweest.quote:
Nee, nietes vanquote:Op donderdag 30 april 2009 18:17 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hé was die niet toevallig pas geleden op de TV?
quote:
You'll never be alone againquote:Op donderdag 30 april 2009 18:24 schreef ImTheBase het volgende:
We.. are.... your friends!
Serieus als je om zulke "grappen" kunt lachen is er echt iets niet goed in je hoofd.quote:
Dat die mensen ook zo ernstig kijken op de achtergrond.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Krentenbol. het volgende:
Je overdoet hetquote:Op donderdag 30 april 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik relativeer.
Zo hoort dat blijkbaar, dan is het leven veel leuker heb ik gehoord!
Oh! IK overdoe het? Nou excuuuse me, dat had ik even niet door zeg. Fijn dat jij het balans hierin aan mij kunt duidelijk maken. Hulde.quote:
Ach doe normaal. Tof hoor, dat je dat durft te zeggen, maar doe dat gezellig met MASD in een PM en niet hier alsjeblieft.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik relativeer.
Zo hoort dat blijkbaar, dan is het leven veel leuker heb ik gehoord!
Ook geen gevoel in je donder? Mogen Mods ook iets met een periode niet reageren of hebben jullie onschendbaarheid?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Ah het 7 jarige meisje is overleden, die met die blonde haren. Top!
Tyfushoerquote:Op donderdag 30 april 2009 18:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! IK overdoe het? Nou excuuuse me, dat had ik even niet door zeg. Fijn dat jij het balans hierin aan mij kunt duidelijk maken. Hulde.
Ja, die post die ze maakte was ook hier: Dodelijk incident tijdens Koninginnedag 2009 #14 gepost.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef nijnja het volgende:
Ook ineens een heleboel mensen hier die je normaal niet ziet.
Er werd een link gegeven in de NWS topicreeks naar dit topic.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef nijnja het volgende:
Ook ineens een heleboel mensen hier die je normaal niet ziet.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
Als iedereen even rustig doet, het is mijn schuld ok. Ik neem alle verantwoordelijkheid op mij. Ik lokte het uit. Klaar, krentenbol is tof, ik niet.
Ze is, neem ik aan, zelf verstandig genoeg om te weten dat zoiets gewoon niet kan. En dat als moderator, waarbij je een voorbeeldfunctie hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
Als iedereen even rustig doet, het is mijn schuld ok. Ik neem alle verantwoordelijkheid op mij. Ik lokte het uit. Klaar, krentenbol is tof, ik niet.
Zelfkennisquote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
Hij dekt iemand in ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Desunoto het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door MASD op 30-04-2009 18:53 ]
Wat is dit nou weer?
+1quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
2 Topicreports so far, ben benieuwd hoeveel er nog gaan komen...
We mogen niet zeggen wat we willen zeggen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Desunoto het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door MASD op 30-04-2009 18:53 ]
Wat is dit nou weer?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo edit je meteen alle berichten onder je als je zegt dat het jouw schuld is? Krentenbol heeft het nog altijd getypt of je haar nu opfokte of niet..
Het was ook niet zo bedoeld. Het was iig niet haar bedoeling iemand te kwetsen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef Rummelt het volgende:
[..]
Ze is, neem ik aan, zelf verstandig genoeg om te weten dat zoiets gewoon niet kan. En dat als moderator, waarbij je een voorbeeldfunctie hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo edit je meteen alle berichten onder je als je zegt dat het jouw schuld is? Krentenbol heeft het nog altijd getypt of je haar nu opfokte of niet..
Maar wat dan wel..? Ze is nu gebanned of..?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Het was ook niet zo bedoeld. Het was iig niet haar bedoeling iemand te kwetsen.
Boeien. Het is gewoon een kut opmerking.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
En dat weet jij? Over zulke dingen hoor je niet zo'n grapjes te maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Alweer +1quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
Dan liet ze zich wel heel makkelijk beinvloeden door jou.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
En ze is incapabel dit zelf te verklaren?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
a) het is een zijquote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Krentebol, ik hoop dat je met kanker sterft.
kankermongool.
Dat is dan ook weer wat overtrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Kwaliteit het volgende:
En wat was er dan wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan liet ze zich wel heel makkelijk beinvloeden door jou.
Hoezo punt A?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
a) het is een zij
b) met andere woorden je standpunt duidelijk maken mag ook wel.
en nog 1 . Misschien hier maar een artikel van maken op nujij.nl of ekudos of een andere grote nieuwssite met wat voor mods (krentenbol) hier zijn.quote:
MASD wil haarquote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
En MASD stop eens met berichten die je niet aanstaan verwijderen.
Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Kwaliteit het volgende:quote:
Je kan nog naar de verjaardag van je vriendin gaan vind ik. Anders is het ook zo lullig voor haar.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Noortje. het volgende:
Oja ik hoef niet meer te werken dus ik kan nu koninginnedag en de verjaardag van een vriendin gaan vieren, maar eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel zin meer in.
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
En MASD stop eens met berichten die je niet aanstaan verwijderen.
+1quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
Gevlucht!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Waar is ze nu gebleven?
Dat dus, en wat was het nou...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog naar de verjaardag van je vriendin gaan vind ik. Anders is het ook zo lullig voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |