En terecht ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
VanVelzen, die mongool die nu (net) op het museumplein stond te jengelen en te roepen dat we het niet bij de 'pakken' moesten laten zinnen.
Nee feest vieren terwijl je weet dat er een achterlijke gek 4 mensen heeft vermoord en bijna de koningin dat is leuk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Godsamme, wat moet je dan doen.Met het hele land huilen om mensen waar je voor vandaag totaal geen interesse in had en het je niks uit zou maken wat ermee zou gebeuren? Dicht bij mijn bed show, dat is het, mediacircus.
VanVelzen sowiesoquote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
VanVelzen, die mongool die nu (net) op het museumplein stond te jengelen en te roepen dat we het niet bij de 'pakken' moesten laten zitten.
Er is echt lange na niks met haar gebeurdquote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee feest vieren terwijl je weet dat er een achterlijke gek 4 mensen heeft vermoord en bijna de koningin dat is leuk.
100% zeker dat als de koningin gewond was of een van die familie dat heel Nederland een maand op z'n gat ligt.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee feest vieren terwijl je weet dat er een achterlijke gek 4 mensen heeft vermoord en bijna de koningin dat is leuk.
Denk je dat die bus er uberhaupt wat van merkt als er een swiftje in knalt?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lange na? Ik weet niet of je die foto's goed gezien hebt maar die vent knalde met z'n auto tegen dat monument terwijl die bus langs dat monument reed..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Er is echt lange na niks met haar gebeurd, de koningin maakt me nu echt niet veel uit
Nou nou nou.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
100% zeker dat als de koningin gewond was of een van die familie dat heel Nederland een maand op z'n gat ligt.
Vooral nét doen alsof er niets is gebeurd natuurlijk! Dat er gekken rondlopen , ach dat is maar een bijzaak. Aanslag plegen? Oh dat is niets bijzonders. Dode mensen? Ja laten we daar eens een biertje op drinken! Nee , vooral niét stoppen met feesten , want stel je vóór straks tonen we nog medeleven..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Godsamme, wat moet je dan doen.Met het hele land huilen om mensen waar je voor vandaag totaal geen interesse in had en het je niks uit zou maken wat ermee zou gebeuren? Dicht bij mijn bed show, dat is het, mediacircus.
Ja, hij had een grote rechte weg achter zich dus hij zal genoeg snelheid hebben gehad, iets kleins met veel snelheid kan nog hard aankomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk je dat die bus er uberhaupt wat van merkt als er een swiftje in knalt?
Dan zou er nog steeds niks met haar gebeurd zijn, zelfs al knalde hij erbovenopquote:Op donderdag 30 april 2009 16:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lange na? Ik weet niet of je die foto's goed gezien hebt maar die vent knalde met z'n auto tegen dat monument terwijl die bus langs dat monument reed..
Het feit dat ze koningin is maakt verder niks uit, maar het blijft een persoon net zoals die 4 doden en alle gewonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Er is echt lange na niks met haar gebeurd, de koningin maakt me nu echt niet veel uit
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan zou er nog steeds niks met haar gebeurd zijn, zelfs al knalde hij erbovenop
Daarbij gaat het niet zozeer om de koningin maar het feit dat die kerel al 4 doden heeft gemaakt is niet echt reden voor een feest.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij had een grote rechte weg achter zich dus hij zal genoeg snelheid hebben gehad, iets kleins met veel snelheid kan nog hard aankomen.
Vergeet niet, een bus is zwaar, en de koningin zit er sowieso boven, dus ze zal hooguit omgelazerd zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij had een grote rechte weg achter zich dus hij zal genoeg snelheid hebben gehad, iets kleins met veel snelheid kan nog hard aankomen.
Koningin had ik minder erg gevonden denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gister zijn er honderden danwel duizenden mensen doodgegaan aan ziektes, moord, oorlog en weet ik veel nog wat meer. Zeg me niet dat dat biertje dat je gisteren dronk niet érg lekker smaakte.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vooral nét doen alsof er niets is gebeurd natuurlijk! Dat er gekken rondlopen , ach dat is maar een bijzaak. Aanslag plegen? Oh dat is niets bijzonders. Dode mensen? Ja laten we daar eens een biertje op drinken! Nee , vooral niét stoppen met feesten , want stel je vóór straks tonen we nog medeleven..
"Omgelazerd" zal sowieso niet gebeuren maar dan zouden er echt wel gewonden kunnen vallen, maar wat ik al zei "Daarbij gaat het niet zozeer om de koningin maar het feit dat die kerel al 4 doden heeft gemaakt is niet echt reden voor een feest."quote:Op donderdag 30 april 2009 16:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vergeet niet, een bus is zwaar, en de koningin zit er sowieso boven, dus ze zal hooguit omgelazerd zijn
Kun je voor gearresteerd worden ook nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Koningin had ik minder erg gevonden denk ik.
Dat is best een erge opmerking volgens mij.
Bus vs. Suzukiquote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In zoverre ben ik dat met je eens dat het nu omstanders betreft die op het verkeerde moment op de verkeerde plek staan inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Kun je voor gearresteerd worden ook nog.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:"Daarbij gaat het niet zozeer om de koningin maar het feit dat die kerel al 4 doden heeft gemaakt is niet echt reden voor een feest."
En je zegt niet tegen mij dat ik niet moest overdrijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Kun je voor gearresteerd worden ook nog.
Was het maar zo, had 4 doden gescheeldquote:Op donderdag 30 april 2009 16:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Bus vs. SuzukiKom op. Dat was echt heel grappig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |