Ja oke. Vind het wel erg voor die mensen en slachtoffers enzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarom zou je nog koninginnedag vieren als er een aanslag (nog onbekend) is geweest op de koningin? Bovendien hartstikke respectloos tegenover de getroffenen, er zijn nog zat dagen om feest te vieren en deze mag vervallen vandaag. Ik zou ook gaan feesten, maar die stemming heb ik nou niet echt bepaald meer.
Als je daar zit weet je het misschien ook niet. Maar als er onzekerheid is over of het wel of niet door zal gaan dan moet je toch wel gaan denken, toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:10 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, ik zit een keer met een serieuze bui op Fok!, komt niet vaak voor. Zo erg ben ik nou ook weer niet.
Toen er in A'dam bekend werd dat het feest in mildere mate doorging, ging iedereen juichen. Dan weten ze of niet wat is er gebeurd, of het zijn een stel respectloze pubers die niet om hun medelandgenoten geven.
Draait het daar niet om dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Inderdaad, koninginnedag vieren terwijl de koningin bijna 'iets' overkomen is. Is het dan koninginnedag vieren of gewoon willen feesten.
Ja inderdaad, een paar vrienden zijn er ook heen, maar mijn respect voor hun zal niet bepaald hoog zijn als die nou gewoon door gaan feesten wanneer ze dit weten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je daar zit weet je het misschien ook niet. Maar als er onzekerheid is over of het wel of niet door zal gaan dan moet je toch wel gaan denken, toch?
Vanwege de verjaardag van koningin Wilhelminaquote:Op donderdag 30 april 2009 15:14 schreef Hyman het volgende:
Koninginnedag gaat toch trouwens eigenlijk over Juliana?, want die was de 30e jarig ofzo
Oh, dus als iets 'ergers' al eens gebeurd is, mag men niet meer geschokt reageren op iets 'minder' ergs.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet erg is? Het lijkt nu alleen alsof het erger is dan wat er op 11 september gebeurde.
Vond ik wel een grap, maar op deze manier... Hij vertelt wat er is gebeurt 'maar wij gaan door' ... dat gejuich op dat moment vind ik wel asociaal ...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Desunoto het volgende:
OMG![]()
"Sommige artiesten besloten hebben niet op te treden zoals bijvoorbeeld de Toppers"
en dan dat publiek *juichjuich*![]()
![]()
hahahha!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef Desunoto het volgende:
OMG![]()
"Sommige artiesten besloten hebben niet op te treden zoals bijvoorbeeld de Toppers"
en dan dat publiek *juichjuich*![]()
![]()
daar was ik ook al aan het denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Plums het volgende:
[..]
hahahha!
Overigens zou het wel lullig zijn als de koningin vandaag wou aftreden ofzo
Mij ook, ik geef niks om het hele koningshuis, leuk een vrije dag enzo, maar die drogredenaties slaan nergens op. Als maar niks hun feestje verstoord.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja oke. Vind het wel erg voor die mensen en slachtoffers enzo.![]()
Maar die koningin kan me echt gestolen worden.
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, dus als iets 'ergers' al eens gebeurd is, mag men niet meer geschokt reageren op iets 'minder' ergs.![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 30 april 2009 15:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vond ik wel een grap, maar op deze manier... Hij vertelt wat er is gebeurt 'maar wij gaan door' ... dat gejuich op dat moment vind ik wel asociaal ...
Omdat dit dichterbij staat denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet!
Er word op het moment erger gereageerd, dan toen we op 11 september reageerde.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet!
Waar baseer je dat op? 11 september werden er allemaal nationale veiligheidsaanscherpingen ingevoerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet!
Zo komt het op mij overquote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? 11 september werden er allemaal nationale veiligheidsaanscherpingen ingevoerd.
Mijn verjaardagquote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef Plums het volgende:
En dan over 5 dagen bevrijdingsdag..Vraag me af hoe leuk die dag gaat worden..
Dat moet jij beslissen, je kan ook gaan en als de sfeer kut is naar huis...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:22 schreef electronique het volgende:
HELP!
moet ik wel of niet op stap gaan?
ik heb ergens wel zin maar ergens ook weer niet
Dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Lauriette91 het volgende:
De reden dat het lijkt alsof de reacties heftiger zijn komt gewoon doordat het dichter bij is.
Zit is niet zo op Heimen te bitchen joh.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens over nadenken dan.
Maak je niet druk, er zijn wel ergere dingen die gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zit is niet zo op Heimen te bitchen joh.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maak je niet druk, er zijn wel ergere dingen die gebeuren.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus omdat er ergere dingen gebeuren mag ik me er niet druk om maken?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dus omdat er ergere dingen gebeuren mag ik me er niet druk om maken?
Wat is dat nou weer voor redenatie.
Ga maar huilen. In een hoekje.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dus omdat er ergere dingen gebeuren mag ik me er niet druk om maken?
Wat is dat nou weer voor redenatie.
Jij snapte het niet helemaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ga maar huilen. In een hoekje.
Kwam het wel op neer ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Dat is dus de redenatie van Heimen!
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ga maar huilen. In een hoekje.
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
En wie heeft gezegd dat ik het daar mee eens ben?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |