Ok, ik zal het even uitleggen. Het gaat helemaal niet om de koningin, verwaarloosbaar. Het gaat om machtsvertoon, je uitstraling naar buiten toe. De koningin heeft een groot aandeel in het behouden en aangaan van goede relaties tussen landen. Wat weer nodig is voor een stabiele economie en macht in de wereld. Laten we het erop houden dat je je camera's en reizen naar Australië niet had gehad in een non-monarchie, daarvoor is het land te klein en verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom is de koningin zo speciaal? Laat dr lekker in een rijtjes huis wonen. Verkoop al die klote paleizen, en we hebben weer een stukje staatsschuld afgelost. Klaar. Ik mag het koningshuis gewoon niet.
Sorryquote:
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef MASD het volgende:
Zeg even ja als je nu een beetje begrijpt waarom een monarchie kek is.
Heb hem gisteravond rond kwart over 11 gejatquote:
Krijg je alleen dit soort gezeik vanquote:Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het nog steeds een beetje nutteloos, ookal zou het macht uitstralen
, dat kan ook wel met andere personen.
Waar gaat ie nu heen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:16 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heb hem gisteravond rond kwart over 11 gejatik herkende de locatiefoto's van jou meteen, dus ik ben gelijk doorgefietst toen ik richting leeuwen ging, hehe.
Een zwartekousendorp, morgen als ik richting arnhem ga. Heb mijn mobiel nu uitgezet om batterij te sparen, ding gaat maar driekwartdag mee als 3G aanstaatquote:
Waarom heeft Achmed een iPhone als hij met een goedkoop model hetzelfde kan? Kwestie van hoe hij wil overkomen op de wereld, en het werkt, Achmed neukt elk weekend een of of ander willekeurg sletje achter de disco. Zo werkt het ook in de politiek.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het nog steeds een beetje nutteloos, ookal zou het macht uitstralen
, dat kan ook wel met andere personen.
Omdat achmed hem heeft gejat.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom heeft Achmed een iPhone als hij met een goedkoop model hetzelfde kan? Kwestie van hoe hij wil overkomen op de wereld, en het werkt, Achmed neukt elk weekend een of of ander willekeurg sletje achter de disco. Zo werkt het ook in de politiek.
Jip en Janneke stijl!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom heeft Achmed een iPhone als hij met een goedkoop model hetzelfde kan? Kwestie van hoe hij wil overkomen op de wereld, en het werkt, Achmed neukt elk weekend een of of ander willekeurg sletje achter de disco. Zo werkt het ook in de politiek.
Straalt minder macht uit ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom niet gewoon een minister president die ook gelijk koning is. [Maar dan niet Jan Peter!]
Met de huidige politieke partijen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarom niet gewoon een minister president die ook gelijk koning is. [Maar dan niet Jan Peter!]
Mijn puntquote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef KingGone het volgende:
[..]
Met de huidige politieke partijen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |