Voordat hij bij de bus was, zouden de omstanders ook al lang op straat gelegen hebben helaas.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was het maar zo, had 4 doden gescheeld
Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was het maar zo, had 4 doden gescheeld
Beatrix is een oud wijf dat eens plaats moet maken voor die andere knul.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Voor majesteitsschennis kun je maximaal 5 jaar celstraf krijgen ..
Omijngod.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Voor majesteitsschennis kun je maximaal 5 jaar celstraf krijgen ..
Dat is dan ook weer erg cliché dat ie daar terecht kwamquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dan had die precies hetzelfde gedaan.
Alleen zou die dan in de bus beland zijn inplaats van de naald.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dan had die precies hetzelfde gedaan.
Alleen zou die dan in de bus beland zijn inplaats van de naald.
Je moet het subtieler brengen joh.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omijngod.
Nou. Ik heb iets tegen het koningshuis.
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoordquote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omijngod.
Nou. Ik heb iets tegen het koningshuis.
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoord
Een oldtimer bus met open dakquote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
En dan nog, die bus kan echt wel wat hebben, dan een autootje die met 60 nog aankomt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beatrix is een oud wijf dat eens plaats moet maken voor die andere knul.
Kan ik nu 5 jaar krijgen?
quote:Artikel 111 W.v.S.
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie
Terecht. Kutlied.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoord
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
[quote[Artikel 111 W.v.S.
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
Euh jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?
[..]
Een oldtimer bus met open dak?
Daar staat koning, niet koningin.quote:
Want jij hebt een zelfde 'status'quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kansloos.
Dan wil ik ook geld vangen als mensen mij beledigen.
Al een hele tijd schatquote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn die Modjes nu alweer blauw?
No offence, maar jij hebt totaal geen macht in dit land, laat staan de wereld.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kansloos.
Wat voor een "status" (quote:
Deserteurs will be shot!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef MASD het volgende:
[..]
No offence, maar jij hebt totaal geen macht in dit land, laat staan de wereld.De koningin is de representatie van het nationalisme, een belediging naar haar is een belediging naar je land, ergo landverraad. Staat een hoge straf op.
Kan toch? Smaad en... nog iets kun je je op beroepen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kansloos.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef MASD het volgende:
[..]
No offence, maar jij hebt totaal geen macht in dit land, laat staan de wereld.De koningin is de representatie van het nationalisme, een belediging naar haar is een belediging naar je land, ergo landverraad. Staat een hoge straf op.
Waarom is de koningin zo speciaal? Laat dr lekker in een rijtjes huis wonen. Verkoop al die klote paleizen, en we hebben weer een stukje staatsschuld afgelost. Klaar. Ik mag het koningshuis gewoon niet.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat voor een "status" () iemand ook heeft, celstraf op het beledigen van iemand slaat gewoon nergens op.
En terecht, Nederland is een van de weinige landen waar de inwoners niks om het land geven. Ik rkeen nu met opzet die paar honderd hardcore holland kaalkopjes niet mee. Te dom om een mening te hebben.quote:
Vergeet al de hoeden die betaald moeten worden niet!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom is de koningin zo speciaal? Laat dr lekker in een rijtjes huis wonen. Verkoop al die klote paleizen, en we hebben weer een stukje staatsschuld afgelost. Klaar. Ik mag het koningshuis gewoon niet.
Laster.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kan toch? Smaad en... nog iets kun je je op beroepen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
En terecht, Nederland is een van de weinige landen waar de inwoners niks om het land geven. Ik rkeen nu met opzet die paar honderd hardcore holland kaalkopjes niet mee. Te dom om een mening te hebben.
quote:
Daar zit wel wat in, heel veel zelfs, voor mij is ze ook totaal niet speciaalquote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom is de koningin zo speciaal? Laat dr lekker in een rijtjes huis wonen. Verkoop al die klote paleizen, en we hebben weer een stukje staatsschuld afgelost. Klaar. Ik mag het koningshuis gewoon niet.
Dan komt er iets anders voor in de plaats dat even duur is of nog duurder.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vergeet al de hoeden die betaald moeten worden niet!
Ja precies, wat voert die koningin nou eigenlijk uit, buiten lintjes knippen en troonredes lezen, met papiertjes met lettertype 72quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, heel veel zelfs, voor mij is ze ook totaal niet speciaal, maar is jouw handtekening even veel waard als die van haar
?
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, heel veel zelfs, voor mij is ze ook totaal niet speciaal, maar is jouw handtekening even veel waard als die van haar
?
Waarom zeg je dat dan niet gewoonquote:
Omdat ik er niet op kwam...?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon?
Ik ben ook compleet niet nationaal, ik ken namelijk het wilhelmus niet eens ;')quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
En terecht, Nederland is een van de weinige landen waar de inwoners niks om het land geven. Ik rkeen nu met opzet die paar honderd hardcore holland kaalkopjes niet mee. Te dom om een mening te hebben.
HoHo! Ze vliegt ook de wereld rond om handjes te schudden!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja precies, wat voert die koningin nou eigenlijk uit, buiten lintjes knippen en troonredes lezen, met papiertjes met lettertype 72
En haar zoontje die nota bene nog een hoge pief bij dat water gebeuren is, verspilt water als geen anderquote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef KingGone het volgende:
[..]
HoHo! Ze vliegt ook de wereld rond om handjes te schudden!
Gratis wereldreizen maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef KingGone het volgende:
[..]
HoHo! Ze vliegt ook de wereld rond om handjes te schudden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |