quote:
Is alleen lakschade. Altijd al een cabrio geweest.quote:
Nee, nietes vanquote:Op donderdag 30 april 2009 18:17 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hé was die niet toevallig pas geleden op de TV?
quote:
You'll never be alone againquote:Op donderdag 30 april 2009 18:24 schreef ImTheBase het volgende:
We.. are.... your friends!
Serieus als je om zulke "grappen" kunt lachen is er echt iets niet goed in je hoofd.quote:
Dat die mensen ook zo ernstig kijken op de achtergrond.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Krentenbol. het volgende:
Je overdoet hetquote:Op donderdag 30 april 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik relativeer.
Zo hoort dat blijkbaar, dan is het leven veel leuker heb ik gehoord!
Oh! IK overdoe het? Nou excuuuse me, dat had ik even niet door zeg. Fijn dat jij het balans hierin aan mij kunt duidelijk maken. Hulde.quote:
Ach doe normaal. Tof hoor, dat je dat durft te zeggen, maar doe dat gezellig met MASD in een PM en niet hier alsjeblieft.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik relativeer.
Zo hoort dat blijkbaar, dan is het leven veel leuker heb ik gehoord!
Ook geen gevoel in je donder? Mogen Mods ook iets met een periode niet reageren of hebben jullie onschendbaarheid?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Ah het 7 jarige meisje is overleden, die met die blonde haren. Top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |