Tyfushoerquote:Op donderdag 30 april 2009 18:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh! IK overdoe het? Nou excuuuse me, dat had ik even niet door zeg. Fijn dat jij het balans hierin aan mij kunt duidelijk maken. Hulde.
Ja, die post die ze maakte was ook hier: Dodelijk incident tijdens Koninginnedag 2009 #14 gepost.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef nijnja het volgende:
Ook ineens een heleboel mensen hier die je normaal niet ziet.
Er werd een link gegeven in de NWS topicreeks naar dit topic.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef nijnja het volgende:
Ook ineens een heleboel mensen hier die je normaal niet ziet.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
Als iedereen even rustig doet, het is mijn schuld ok. Ik neem alle verantwoordelijkheid op mij. Ik lokte het uit. Klaar, krentenbol is tof, ik niet.
Ze is, neem ik aan, zelf verstandig genoeg om te weten dat zoiets gewoon niet kan. En dat als moderator, waarbij je een voorbeeldfunctie hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
Als iedereen even rustig doet, het is mijn schuld ok. Ik neem alle verantwoordelijkheid op mij. Ik lokte het uit. Klaar, krentenbol is tof, ik niet.
Zelfkennisquote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef MASD het volgende:
Hij dekt iemand in ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Desunoto het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door MASD op 30-04-2009 18:53 ]
Wat is dit nou weer?
+1quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
2 Topicreports so far, ben benieuwd hoeveel er nog gaan komen...
We mogen niet zeggen wat we willen zeggen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Desunoto het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door MASD op 30-04-2009 18:53 ]
Wat is dit nou weer?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo edit je meteen alle berichten onder je als je zegt dat het jouw schuld is? Krentenbol heeft het nog altijd getypt of je haar nu opfokte of niet..
Het was ook niet zo bedoeld. Het was iig niet haar bedoeling iemand te kwetsen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef Rummelt het volgende:
[..]
Ze is, neem ik aan, zelf verstandig genoeg om te weten dat zoiets gewoon niet kan. En dat als moderator, waarbij je een voorbeeldfunctie hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo edit je meteen alle berichten onder je als je zegt dat het jouw schuld is? Krentenbol heeft het nog altijd getypt of je haar nu opfokte of niet..
Maar wat dan wel..? Ze is nu gebanned of..?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Het was ook niet zo bedoeld. Het was iig niet haar bedoeling iemand te kwetsen.
Boeien. Het is gewoon een kut opmerking.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
En dat weet jij? Over zulke dingen hoor je niet zo'n grapjes te maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Alweer +1quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
Dan liet ze zich wel heel makkelijk beinvloeden door jou.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
En ze is incapabel dit zelf te verklaren?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MASD het volgende:
[..]
a) het is een zijquote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Krentebol, ik hoop dat je met kanker sterft.
kankermongool.
Dat is dan ook weer wat overtrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Kwaliteit het volgende:
En wat was er dan wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan liet ze zich wel heel makkelijk beinvloeden door jou.
Hoezo punt A?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
a) het is een zij
b) met andere woorden je standpunt duidelijk maken mag ook wel.
en nog 1 . Misschien hier maar een artikel van maken op nujij.nl of ekudos of een andere grote nieuwssite met wat voor mods (krentenbol) hier zijn.quote:
MASD wil haarquote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
En MASD stop eens met berichten die je niet aanstaan verwijderen.
Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Kwaliteit het volgende:quote:
Je kan nog naar de verjaardag van je vriendin gaan vind ik. Anders is het ook zo lullig voor haar.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Noortje. het volgende:
Oja ik hoef niet meer te werken dus ik kan nu koninginnedag en de verjaardag van een vriendin gaan vieren, maar eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel zin meer in.
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
En MASD stop eens met berichten die je niet aanstaan verwijderen.
+1quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
Gevlucht!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Waar is ze nu gebleven?
Dat dus, en wat was het nou...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog naar de verjaardag van je vriendin gaan vind ik. Anders is het ook zo lullig voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |