Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....quote:
Mooi dat je zelfkennis hebt. (Jij zit immers ook al de hele dag op dit forum geschokt te zijn)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wel vrienden hebben en graag van hun welverdiende vrije dag genieten ipv op internet geschokt te gaan zitten zijn.
Respectloos...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap wel dat ze het door laten gaan. Maar dat gejuich van dat volk toen die presentator zei dat het doorging. Triest, heel triest.
Smakeloos ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap wel dat ze het door laten gaan. Maar dat gejuich van dat volk toen die presentator zei dat het doorging. Triest, heel triest.
Er staat geen amsterdammer tussen, daar op 't Museumpleinquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....
Niet dan?
En nee 029 ik heb het niet over nationaliteit
Het feit tat men nog niet vrijgegeven heeft dat het hier Kees J of Piet W betreft is gewoon de boel bij elkaar houden.
Nee, niet dan.quote:Niet dan?
Is het een obsessie van jou om een bepaalde groep mensen de schuld te geven?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....
Niet dan?
Het feit tat men nog niet vrijgegeven heeft dat het hier Kees J of Piet W betreft is gewoon de boel bij elkaar houden.
Idd zegquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop dat je eenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef magnifor het volgende:
Prima, Feesten in Amsterdam gaan door. Ik ga richting Amsterdam. De ballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt op weg naar Amsterdam.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Ja, een agent.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag die beelden nog eens van die auto die richting dat monument vloog, maar er is daar een fietser die echt nog maar nèt weg kan komen
Die agent ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag die beelden nog eens van die auto die richting dat monument vloog, maar er is daar een fietser die echt nog maar nèt weg kan komen
Dat inderdaad, dé plek die heel Amsterdam ontwijkt op koninginnedag.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Er staat geen amsterdammer tussen, daar op 't Museumplein
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef angela1992love het volgende:
Er zijn al Fucking 2 doden gevallen!! nog niet bekend wie.
een meisje van 7 jaar waar haar benen onder haar rug lagen gebroken dus .egt zielig die man moet egt gemarteld worden vuile klootzak
die auto wou al ergens doorheen maar is tegengehouden dus heeft een andere weg gevonden ik denk dat hij door het hek gereden is omdat die auto al zwaar beschadigd was. en zo niks zag zodat hij de bus had gemist.
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef magnifor het volgende:
Prima, Feesten in Amsterdam gaan door. Ik ga richting Amsterdam. De ballen.
Ik ga over 5 minuten de stad in, genieten van deze prachtige dag.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mooi dat je zelfkennis hebt. (Jij zit immers ook al de hele dag op dit forum geschokt te zijn)
Mjah. Nouja volgend jaar weer een koninginnedagquote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
Alles aflasten zou echt stom zijn
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eenWhehehe beetje opgefokt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt op weg naar Amsterdam.
Verder; de grootste buzz is hier wel weer weg. Ik ben naar buiten, check the media tegen de avond wel weer.So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
Misschien hebben ze geen besef van wat er gebeurd is? Als je feest aan het vieren bent, ben je in een compleet andere stemming. Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Provinciaal het volgende:
Ach ja, mensen vinden hun feestje belangrijker, dat snap ik wel. Die mensen zitten ook niet al de hele middag op internet en televisie naar de ellende te kijken.
Die auto zou hebben staan wachten tot de bus aankwam daar hebben getuigen gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
Ik blijf vooralsnog maar denken dat als het wel opzet is, dat het dan van iemand die gewoon gefrustreerd was door alle ophef over K-dag en alle wegafzettingen
Ik snap dit niet. Waarom mogen mensen ineens niet meer feesten als ze dat willen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Smakeloos ja.
'Oh zonde aantal doden daar, hopelijk kunnen wij wel doorfeesten!!1!'
Niet alles hoeft door te gaan, cohen heeft net op AT5 verteld dat het voor iedereen eigen keuze is om te gaan feesten of niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Omnifacer het volgende:
Beetje raar dat alles doorgaat in Amsterdam
Niet echt verrassend. Mensen geven alleen maar om zichzelf tegenwoordig. Boeit dat ongelukje in Apeldoorn nou...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ach, weet je wat het is. Deze hele maatschappij is een bolwerk van nepheid en hypocrisie.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef DrDentz het volgende:
Gordon is er ondersteboven van, de man die mensen om niks een nekschot toewenst.
Er zijn op dit moment meer provincialen daar dan Amsterdammers.quote:
Ene kant wel, maar aan de andere kant: hoe moet je al die mensen opeens de stad uitkrijgen? Dan ontstaat er toch een gigantische optstopping, lijkt me ook niet echt veilig.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Omnifacer het volgende:
Beetje raar dat alles doorgaat in Amsterdam
Maar hij kan door dat raam geen fuck meer zien.. dus hoe dat dan kanquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je deze foto ook ziet (niet klikken als je er niet tegen kunt)
http://i39.tinypic.com/14kfpeg.jpg
Je ziet op de achtergrond ook al een hek schuin staan, zeer waarschijnlijk door de auto dus. De bestuurder heeft daar bewust de bocht genomen en moet in de bocht op voorgrond ook bewust gestuurd hebben.
Dit kan echt geen kwestie zijn van bijv. hartaanval en het pedaal ingedrukt houden
Inderdaad en boegeroep voor de Toppers, toen werd verteld dat zij uit respect voor de slachtoffers niet meer wilden optreden. Die mensen daar hebben dus nog duidelijk niet door wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Eigenlijk niet veel.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet echt verrassend. Mensen geven alleen maar om zichzelf tegenwoordig. Boeit dat ongelukje in Apeldoorn nou...
Mag je daar uberhaupt staan met je auto? Hoe de fuck kon hij daar met zijn auto komen dan? vooral als mensen dat gezien hebben. Wellicht een inside job? Het zou me niet verbazen iig, die beveiliging kom je echt niet zomaar doorheenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die auto zou hebben staan wachten tot de bus aankwam daar hebben getuigen gezegd.
dat iddquote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Er staat geen amsterdammer tussen, daar op 't Museumplein
Rightquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er beelden van het moment dat de auto de mensen raakt?
We hebben wel vaker gezien bij evenement en grote gebeurtenissen dat een automobilist daarin verdwaalt en dan in paniek raakt en gas geeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
Ik blijf vooralsnog maar denken dat als het wel opzet is, dat het dan van iemand die gewoon gefrustreerd was door alle ophef over K-dag en alle wegafzettingen
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die auto zou hebben staan wachten tot de bus aankwam daar hebben getuigen gezegd.
Die kleine daar op de achtergrondquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is ook wel zo, had net wat vrienden aan de telefoon die in Eindhoven staan te feesten, en volgens hen leeft dit daar totaal niet. Hetzelfde zei mijn broertje over A'dam.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geen besef van wat er gebeurd is? Als je feest aan het vieren bent, ben je in een compleet andere stemming. Zou zomaar kunnen.
Kan best dat de bestuurder niets meer zag op dat moment en daarom de bus niet heeft kunnen rammen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ziet op de achtergrond ook al een hek schuin staan, zeer waarschijnlijk door de auto dus. De bestuurder heeft daar bewust de bocht genomen en moet in de bocht op voorgrond ook bewust gestuurd hebben.
Dit kan echt geen kwestie zijn van bijv. hartaanval en het pedaal ingedrukt houden
Er lijkt inderdaad wel wat stuurwerk aan te pas te zijn geweest. Maar dan wel van de bus af.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef Misanthroopia het volgende:
De eigenaar van de auto is overigens niet de bestuurder.
Zoals Happel al zegt geven ze vaak alleen om zichzelf en waarschijnlijk in combinatie met Alcohol krijg je dat....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef Catullus het volgende:
[..]
Inderdaad en boegeroep voor de Toppers, toen werd verteld dat zij uit respect voor de slachtoffers niet meer wilden optreden. Die mensen daar hebben dus nog duidelijk niet door wat er aan de hand is.
Het niveau van mensen die daar staan wellicht?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef Catullus het volgende:
[..]
Inderdaad en boegeroep voor de Toppers, toen werd verteld dat zij uit respect voor de slachtoffers niet meer wilden optreden. Die mensen daar hebben dus nog duidelijk niet door wat er aan de hand is.
Nou ja, iemand in een auto buiten de hekken is toch niks verdachts aan op zichzelf?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Mag je daar uberhaupt staan met je auto? Hoe de fuck kon hij daar met zijn auto komen dan? vooral als mensen dat gezien hebben. Wellicht een inside job? Het zou me niet verbazen iig, die beveiliging kom je echt niet zomaar doorheen
Maar kijk dan naar de foto's van de automobilist, druiloorquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Niet dan?
Denk dattie ook heeft moeten schakelen om op snelheid te komen en dan doe je zoiets toch wel bewust denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
De bus ging daar net afslaan. Het leek eerder of de auto de bus van opzij wilde rammen. hij was alleen net te vroeg en dat hek stond in de wegquote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Er lijkt inderdaad wel wat stuurwerk aan te pas te zijn geweest. Maar dan wel van de bus af.
Koninginnedag vieren terwijl de koningin zelf ternauwernood aan een aanslag is ontsnapt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Bowlingbal het volgende:
Screw dit. Ik ga gewoon Koninginnedag vieren. Allemaal heel erg dat dit gebeurd, maar het is niet voor het eerst dat er 'OMG! ONOZ!' wat ernstigs gebeurd.
Alles afzeggen en met z'n allen thuis bibberen, nee, daar komen we ver mee.
Helaas voor je.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Als de dader een moslim is.... zijn er weer +10 voor Wilders bij.
Als je dit zo ziet is het helemaal raar dat de agenten verderop bij de bus niet wisten dat er een auto aan zou komen..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die kleine daar op de achtergrondDie hebben dit allemaal mogen aanschouwen. Op een volwassen leeftijd is het al schokkend, maar voor die kleintjes al helemaal. Volgens mij kroppen die dat onbewust op.
Ja, dat vroeg ik me net ook al af...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe die man de koningin heeft willen doden door met een auto tegen haar bus te rijden.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef Urquhart het volgende:
538-presentator: Respect hoe jullie net allemaal gereageerd hebben!
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet is het helemaal raar dat de agenten verderop bij de bus niet wisten dat er een auto aan zou komen..
Het effect van zo'n aanslag is al aanzienlijk zonder dat hij slaagt hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe die man de koningin heeft willen doden door met een auto tegen haar bus te rijden.
Erg logisch inderdaad dat je in de auto blijft zitten met 20 graden, om waarschijnlijk tegen een hek aan te zitten kijken want er valt denk ik weinig te zien vanuit een auto waar tig mensen voor staan.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, iemand in een auto buiten de hekken is toch niks verdachts aan op zichzelf?
Heb je ooit 1 les natuurkunde gevolgd eigenlijk?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom wil iedereen toch zo graag dat de bestuurder moslim is?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Als de dader een moslim is.... zijn er weer +10 voor Wilders bij.
Nee, ontsteld.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Reactie van de PVV: Ontstelt
Mensen die van de PVV houden (ik niet)quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Who gives a fuck om de reactie van de PVV?
Of dat de auto al zo beschadigd was dat hij niet meer naar rechts kon sturen. Wat trachtte die man überhaupt te bereiken met het rammen van zijn Suzuki Swift tegen die mega-bus van de Oranjes?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan best dat de bestuurder niets meer zag op dat moment en daarom de bus niet heeft kunnen rammen.
waren wel wat mensen van de bus afgevallen als ie er tegenaan was gereden denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, nu moet je massaal in een hoekje gaan janken inderdaad. Daar red je levens mee joh. Als dat gebeurt is dat alleen maar een signaal dat je massive aandacht krijgt als je zoiets debiels flikt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat de feesten gewoon doorgaan, ik snap dat gewoon niet
Dat zijn de mensen die her en der op de grond sodemieteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Maar hij kan door dat raam geen fuck meer zien.. dus hoe dat dan kan
Zeg anders even dat het een aanval van aliens wasquote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Koninginnedag vieren terwijl de koningin zelf ternauwernood aan een aanslag is ontsnapt.
Heb je ooit 1 les Nederlands gevolgd eigenlijk?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je je ooit 1 les natuurkunde gevolgd eigenlijk?
Rot nou eens op met je filmpje te spammen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef karelp007 het volgende:
Op dit filmpje zie je ook duidelijk dat de auto van te voren al iets had geraakt, lijkt me sterk als dat alleen wat hekken en mensen zijn.
Die mensen en hekken dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef karelp007 het volgende:
Op dit filmpje zie je ook duidelijk dat de auto van te voren al iets had geraakt, lijkt me sterk als dat alleen wat hekken en mensen zijn.
-10 voor Wilders trouwens. Degene die het meeste respect toont voor Nederlandse doden is een Marokkaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef Ynske het volgende:
maastricht, eindhoven en breda gaat feest door
vrijmarkt in adam gaat ook door
rotterdam alles afgelast
maastricht en tilburg doen geen vuurwerk
Ja hoor, ze zaten op een stoel met een flinke railing ernaast, dat gebeurt echt niet door een Swiftje dat er tegen knalt. Dan hadden ze een flinke SUV moeten pakken.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waren wel wat mensen van de bus afgevallen als ie er tegenaan was gereden denk ik
Dat "filmpje" is gewoon een Nederland 1 kopie, niet in breedbeeld, kutkwaliteit en opgenomen met iets ongeregistreerd en al een keer of 30 voorbij gekomen. Tief op johquote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef karelp007 het volgende:
Geen enkele aanwijzing? Ben je 8? Kijk eens op de beelden hoe dichtbij de bus was, denk je nou echt dat dat toeval was?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zeg anders even dat het een aanval van aliens was.
Er is geen enkele aanwijzing dat dit een aanslag was dude. En al helemaal niet zolang er geen officiële verklaring is.
Het lijkt me duidelijk dat het een blanke man is, maar over zijn religieuze achtergrond is niks bekend toch? Niet dat ik een religieuze daad vermoed, maar je doet alsof een blanke geen moslim kan zijn. Helaas is dat wel het geval.quote:
heb je aandelen in dat filmpje ofzoquote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef karelp007 het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eenof de mexicaanse griep. Die schijnt ook in het land te zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt op weg naar Amsterdam.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Daar heb je gelijk in, ik neem dat van die aanslag terug. Maar dat laat onveranderd dat het van slechte smaak getuigt om doodleuk door te gaan alsof er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zeg anders even dat het een aanval van aliens was.
Er is geen enkele aanwijzing dat dit een aanslag was dude. En al helemaal niet zolang er geen officiële verklaring is.
Ja, idd, geld. Hoe vervelend dit ook is, ook de horeca heeft geld nodig. De kosten zijn immers al gemaakt. Door alles nu af te zeggen, tref je enkel meer mensen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
Is het niet begrijpelijk dat de feesten in Amsterdam doorgaan? alles draait om geld en als er ergens geld in zit is het daar wel. Bovendien lijkt het me logistiek en qua veiligheid héél lastig om al die mensen nu in 1x weg te bonjouren, zo niet onmogelijk.
Of ik het terecht vind of niet laat ik in het midden, maar de redenen zijn naar mijn idee wel te begrijpen.
'Vermoedens' of 'het is te toevallig' heb ik niks aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:05 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Geen enkele aanwijzing? Ben je 8? Kijk eens op de beelden hoe dichtbij de bus was, denk je nou echt dat dat toeval was?
Eh waar wordt er al de hele dag over gespeculeerd?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef Saekerhett het volgende:
Even wat anders, zou die dader voor doodslag of zelfs moord gepakt kunnen worden? M.a.w., zou dit met voorbedachte rade (kunnen) zijn, of niet?
Dat ligt er natuurlijk net aan of er opzet in het spel is of niet. Misschien is die man wel onwel geworden.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef Saekerhett het volgende:
Even wat anders, zou die dader voor doodslag of zelfs moord gepakt kunnen worden? M.a.w., zou dit met voorbedachte rade (kunnen) zijn, of niet?
Kinderlijke naïviteit wel kennelijk...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
'Vermoedens' of 'het is te toevallig' heb ik niks aan.
Jij moet dood.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef karelp007 het volgende:
omg, ik maak een tikfout....quote:Op donderdag 30 april 2009 15:04 schreef Julian_H het volgende:
[..]
Heb je ooit 1 les Nederlands gevolgd eigenlijk?
Ik bedoel meer, waar ligt de grens?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eh waar wordt er al de hele dag over gespeculeerd?
Hij had al verklaard dat het opzet was, volgens radio1.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk net aan of er opzet in het spel is of niet. Misschien is die man wel onwel geworden.
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef lezzer het volgende:
Dat gelul de hele tijd over de koningin die een verklaring moet geven hier op fok ->
Ze is dus net ternauwernood aan een aanslag ontkomen. Dat wordt dus echt totaal niet besproken.
Daar zijn die mensen misschien al 30 jaar bang voor, dat dit gebeurt.
Ik vind het ook heel erg wat er allemaal gebeurd is, maar dat gezeur over Trix moet echt ophouden hoor.
Nee, die auto hoort daar sowieso niet te komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk net aan of er opzet in het spel is of niet. Misschien is die man wel onwel geworden.
Bus omgevallen, beatrix vliegt de bus uit, beatrix gewond.. wie weetquote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef DrDentz het volgende:
En wat als die Suzuki de bus had geraakt? Daar was de koningin niet bij omgekomen hoor. Hooguit een deukje in de bus.
Wachten op iemand? Terugkijkend is het inderdaad verdacht, maar op het moment zelf? Ik zie zo vaak en ook bij evenementen mensen in hun auto zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Erg logisch inderdaad dat je in de auto blijft zitten met 20 graden, om waarschijnlijk tegen een hek aan te zitten kijken want er valt denk ik weinig te zien vanuit een auto waar tig mensen voor staan.
Er lijkt erg bewust gestuurd te zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ongelofelijk iddquote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen die nu gewoon lekker gaan feesten
Hebben moslims altijd een tintje?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
dader lijkt geen moslim maar ook neit 25/26 jaar oud
http://i40.tinypic.com/2ihb1co.jpg
Ik doe niet alsof er niets aan de hand is. Natuurlijk is er wat gebeurd, en het is uiterst ernstig te betreuren dat er 2 doden en een aantal gewonden zijn gevallen, maar het lijkt me geen reden om het hele land dan maar stil te zetten en allemaal thuis te gaan zitten, al dan niet uit respect of uit angst.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik neem dat van die aanslag terug. Maar dat laat onveranderd dat het van slechte smaak getuigt om doodleuk door te gaan alsof er niets aan de hand is.
Hoe zit dat precies? Hoe kom je aan die informatie?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, waar ligt de grens?
Als ooggetuigen hem eerder gezien hebben, dat hij weggestuurd werd bij de hekken, is het dan geen moord?
Natuurlijk kan hij voor moord gepakt worden. De opzet en voorbedachten rade lijken me wel aanwezig en er zijn doden. Wat wil je nog meer hebben om moord te bewijzen?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef Saekerhett het volgende:
Dan had ie een vrachtwagen moeten gebruiken.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bus omgevallen, beatrix vliegt de bus uit, beatrix gewond.. wie weet
En de Omrop Fryslan verslaggever die dat meldde had dat van iemand die van iemand anders gehoord had dat de burgemeester dit achter gesloten deuren had gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij had al verklaard dat het opzet was, volgens radio1.
Ja die zeggen ok dat hij een jaar of 25 is wat volgens die fotos dus niet klopt. Er wordt gewoon enorm veel gespeculeerd dus ik wacht die persconferentie wel af zodirect. Zou me niks verbazen als het gewoon een tragisch ongeluk is geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij had al verklaard dat het opzet was, volgens radio1.
MIsschien wilde de dader alleen maar een signaal af geven om die bus in de zijkant te raken. Slachtoffers in die bus hoeven niet zijn primaire doel te zijn, omdat hij vooraf niet de middelen (explosieven) had om zoiets op poten te zetten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waren wel wat mensen van de bus afgevallen als ie er tegenaan was gereden denk ik
Waarom vinden mensen dat zo erg? Ik doe sowieso niets aan Koninginnedag maar als mensen willen feesten moeten ze dat vooral zelf weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |