Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....quote:
Mooi dat je zelfkennis hebt. (Jij zit immers ook al de hele dag op dit forum geschokt te zijn)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wel vrienden hebben en graag van hun welverdiende vrije dag genieten ipv op internet geschokt te gaan zitten zijn.
Respectloos...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap wel dat ze het door laten gaan. Maar dat gejuich van dat volk toen die presentator zei dat het doorging. Triest, heel triest.
Smakeloos ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap wel dat ze het door laten gaan. Maar dat gejuich van dat volk toen die presentator zei dat het doorging. Triest, heel triest.
Er staat geen amsterdammer tussen, daar op 't Museumpleinquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....
Niet dan?
En nee 029 ik heb het niet over nationaliteit
Het feit tat men nog niet vrijgegeven heeft dat het hier Kees J of Piet W betreft is gewoon de boel bij elkaar houden.
Nee, niet dan.quote:Niet dan?
Is het een obsessie van jou om een bepaalde groep mensen de schuld te geven?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....
Niet dan?
En nee 029 ik heb het niet over nationaliteit
Het feit tat men nog niet vrijgegeven heeft dat het hier Kees J of Piet W betreft is gewoon de boel bij elkaar houden.
Idd zegquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop dat je eenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef magnifor het volgende:
Prima, Feesten in Amsterdam gaan door. Ik ga richting Amsterdam. De ballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt op weg naar Amsterdam.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Ja, een agent.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag die beelden nog eens van die auto die richting dat monument vloog, maar er is daar een fietser die echt nog maar nèt weg kan komen
Die agent ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag die beelden nog eens van die auto die richting dat monument vloog, maar er is daar een fietser die echt nog maar nèt weg kan komen
Dat inderdaad, dé plek die heel Amsterdam ontwijkt op koninginnedag.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Er staat geen amsterdammer tussen, daar op 't Museumplein
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef angela1992love het volgende:
Er zijn al Fucking 2 doden gevallen!! nog niet bekend wie.
een meisje van 7 jaar waar haar benen onder haar rug lagen gebroken dus .egt zielig die man moet egt gemarteld worden vuile klootzak
die auto wou al ergens doorheen maar is tegengehouden dus heeft een andere weg gevonden ik denk dat hij door het hek gereden is omdat die auto al zwaar beschadigd was. en zo niks zag zodat hij de bus had gemist.
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef magnifor het volgende:
Prima, Feesten in Amsterdam gaan door. Ik ga richting Amsterdam. De ballen.
Ik ga over 5 minuten de stad in, genieten van deze prachtige dag.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mooi dat je zelfkennis hebt. (Jij zit immers ook al de hele dag op dit forum geschokt te zijn)
Mjah. Nouja volgend jaar weer een koninginnedagquote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
Alles aflasten zou echt stom zijn
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eenWhehehe beetje opgefokt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt op weg naar Amsterdam.
Verder; de grootste buzz is hier wel weer weg. Ik ben naar buiten, check the media tegen de avond wel weer.So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
Misschien hebben ze geen besef van wat er gebeurd is? Als je feest aan het vieren bent, ben je in een compleet andere stemming. Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Provinciaal het volgende:
Ach ja, mensen vinden hun feestje belangrijker, dat snap ik wel. Die mensen zitten ook niet al de hele middag op internet en televisie naar de ellende te kijken.
Die auto zou hebben staan wachten tot de bus aankwam daar hebben getuigen gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
Ik blijf vooralsnog maar denken dat als het wel opzet is, dat het dan van iemand die gewoon gefrustreerd was door alle ophef over K-dag en alle wegafzettingen
Ik snap dit niet. Waarom mogen mensen ineens niet meer feesten als ze dat willen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Smakeloos ja.
'Oh zonde aantal doden daar, hopelijk kunnen wij wel doorfeesten!!1!'
Niet alles hoeft door te gaan, cohen heeft net op AT5 verteld dat het voor iedereen eigen keuze is om te gaan feesten of niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Omnifacer het volgende:
Beetje raar dat alles doorgaat in Amsterdam
Niet echt verrassend. Mensen geven alleen maar om zichzelf tegenwoordig. Boeit dat ongelukje in Apeldoorn nou...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Ach, weet je wat het is. Deze hele maatschappij is een bolwerk van nepheid en hypocrisie.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef DrDentz het volgende:
Gordon is er ondersteboven van, de man die mensen om niks een nekschot toewenst.
Er zijn op dit moment meer provincialen daar dan Amsterdammers.quote:
Ene kant wel, maar aan de andere kant: hoe moet je al die mensen opeens de stad uitkrijgen? Dan ontstaat er toch een gigantische optstopping, lijkt me ook niet echt veilig.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Omnifacer het volgende:
Beetje raar dat alles doorgaat in Amsterdam
Maar hij kan door dat raam geen fuck meer zien.. dus hoe dat dan kanquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je deze foto ook ziet (niet klikken als je er niet tegen kunt)
http://i39.tinypic.com/14kfpeg.jpg
Je ziet op de achtergrond ook al een hek schuin staan, zeer waarschijnlijk door de auto dus. De bestuurder heeft daar bewust de bocht genomen en moet in de bocht op voorgrond ook bewust gestuurd hebben.
Dit kan echt geen kwestie zijn van bijv. hartaanval en het pedaal ingedrukt houden
Inderdaad en boegeroep voor de Toppers, toen werd verteld dat zij uit respect voor de slachtoffers niet meer wilden optreden. Die mensen daar hebben dus nog duidelijk niet door wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |