dat iddquote:Op donderdag 30 april 2009 14:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Er staat geen amsterdammer tussen, daar op 't Museumplein
Rightquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er beelden van het moment dat de auto de mensen raakt?
We hebben wel vaker gezien bij evenement en grote gebeurtenissen dat een automobilist daarin verdwaalt en dan in paniek raakt en gas geeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
Ik blijf vooralsnog maar denken dat als het wel opzet is, dat het dan van iemand die gewoon gefrustreerd was door alle ophef over K-dag en alle wegafzettingen
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die auto zou hebben staan wachten tot de bus aankwam daar hebben getuigen gezegd.
Die kleine daar op de achtergrondquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je deze foto ook ziet (niet klikken als je er niet tegen kunt)
http://i39.tinypic.com/14kfpeg.jpg
Dat is ook wel zo, had net wat vrienden aan de telefoon die in Eindhoven staan te feesten, en volgens hen leeft dit daar totaal niet. Hetzelfde zei mijn broertje over A'dam.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geen besef van wat er gebeurd is? Als je feest aan het vieren bent, ben je in een compleet andere stemming. Zou zomaar kunnen.
Kan best dat de bestuurder niets meer zag op dat moment en daarom de bus niet heeft kunnen rammen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ziet op de achtergrond ook al een hek schuin staan, zeer waarschijnlijk door de auto dus. De bestuurder heeft daar bewust de bocht genomen en moet in de bocht op voorgrond ook bewust gestuurd hebben.
Dit kan echt geen kwestie zijn van bijv. hartaanval en het pedaal ingedrukt houden
Er lijkt inderdaad wel wat stuurwerk aan te pas te zijn geweest. Maar dan wel van de bus af.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ziet op de achtergrond ook al een hek schuin staan, zeer waarschijnlijk door de auto dus. De bestuurder heeft daar bewust de bocht genomen en moet in de bocht op voorgrond ook bewust gestuurd hebben.
Dit kan echt geen kwestie zijn van bijv. hartaanval en het pedaal ingedrukt houden
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef Misanthroopia het volgende:
De eigenaar van de auto is overigens niet de bestuurder.
Zoals Happel al zegt geven ze vaak alleen om zichzelf en waarschijnlijk in combinatie met Alcohol krijg je dat....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef Catullus het volgende:
[..]
Inderdaad en boegeroep voor de Toppers, toen werd verteld dat zij uit respect voor de slachtoffers niet meer wilden optreden. Die mensen daar hebben dus nog duidelijk niet door wat er aan de hand is.
Het niveau van mensen die daar staan wellicht?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef Catullus het volgende:
[..]
Inderdaad en boegeroep voor de Toppers, toen werd verteld dat zij uit respect voor de slachtoffers niet meer wilden optreden. Die mensen daar hebben dus nog duidelijk niet door wat er aan de hand is.
Nou ja, iemand in een auto buiten de hekken is toch niks verdachts aan op zichzelf?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Mag je daar uberhaupt staan met je auto? Hoe de fuck kon hij daar met zijn auto komen dan? vooral als mensen dat gezien hebben. Wellicht een inside job? Het zou me niet verbazen iig, die beveiliging kom je echt niet zomaar doorheen
Maar kijk dan naar de foto's van de automobilist, druiloorquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....
Niet dan?
En nee 029 ik heb het niet over nationaliteit
Het feit tat men nog niet vrijgegeven heeft dat het hier Kees J of Piet W betreft is gewoon de boel bij elkaar houden.
Denk dattie ook heeft moeten schakelen om op snelheid te komen en dan doe je zoiets toch wel bewust denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
De bus ging daar net afslaan. Het leek eerder of de auto de bus van opzij wilde rammen. hij was alleen net te vroeg en dat hek stond in de wegquote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Er lijkt inderdaad wel wat stuurwerk aan te pas te zijn geweest. Maar dan wel van de bus af.
Koninginnedag vieren terwijl de koningin zelf ternauwernood aan een aanslag is ontsnapt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Bowlingbal het volgende:
Screw dit. Ik ga gewoon Koninginnedag vieren. Allemaal heel erg dat dit gebeurd, maar het is niet voor het eerst dat er 'OMG! ONOZ!' wat ernstigs gebeurd.
Alles afzeggen en met z'n allen thuis bibberen, nee, daar komen we ver mee.
Helaas voor je.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Als de dader een moslim is.... zijn er weer +10 voor Wilders bij.
Als je dit zo ziet is het helemaal raar dat de agenten verderop bij de bus niet wisten dat er een auto aan zou komen..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die kleine daar op de achtergrondDie hebben dit allemaal mogen aanschouwen. Op een volwassen leeftijd is het al schokkend, maar voor die kleintjes al helemaal. Volgens mij kroppen die dat onbewust op.
Ja, dat vroeg ik me net ook al af...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe die man de koningin heeft willen doden door met een auto tegen haar bus te rijden.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef Urquhart het volgende:
538-presentator: Respect hoe jullie net allemaal gereageerd hebben!
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet is het helemaal raar dat de agenten verderop bij de bus niet wisten dat er een auto aan zou komen..
Het effect van zo'n aanslag is al aanzienlijk zonder dat hij slaagt hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe die man de koningin heeft willen doden door met een auto tegen haar bus te rijden.
Erg logisch inderdaad dat je in de auto blijft zitten met 20 graden, om waarschijnlijk tegen een hek aan te zitten kijken want er valt denk ik weinig te zien vanuit een auto waar tig mensen voor staan.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, iemand in een auto buiten de hekken is toch niks verdachts aan op zichzelf?
Heb je ooit 1 les natuurkunde gevolgd eigenlijk?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom wil iedereen toch zo graag dat de bestuurder moslim is?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Als de dader een moslim is.... zijn er weer +10 voor Wilders bij.
Nee, ontsteld.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Reactie van de PVV: Ontstelt
Mensen die van de PVV houden (ik niet)quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Who gives a fuck om de reactie van de PVV?
Of dat de auto al zo beschadigd was dat hij niet meer naar rechts kon sturen. Wat trachtte die man überhaupt te bereiken met het rammen van zijn Suzuki Swift tegen die mega-bus van de Oranjes?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan best dat de bestuurder niets meer zag op dat moment en daarom de bus niet heeft kunnen rammen.
waren wel wat mensen van de bus afgevallen als ie er tegenaan was gereden denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, nu moet je massaal in een hoekje gaan janken inderdaad. Daar red je levens mee joh. Als dat gebeurt is dat alleen maar een signaal dat je massive aandacht krijgt als je zoiets debiels flikt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Dat de feesten gewoon doorgaan, ik snap dat gewoon niet
Dat zijn de mensen die her en der op de grond sodemieteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Maar hij kan door dat raam geen fuck meer zien.. dus hoe dat dan kan
Zeg anders even dat het een aanval van aliens wasquote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Koninginnedag vieren terwijl de koningin zelf ternauwernood aan een aanslag is ontsnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |