Ben niet zo van de "gedwongen OPjes"quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
The bunker online Cos topic #
Dit is het cos topic van TBO
wees vriendelijk en aardig ook tegen nieuwelingen
Overlevers
Amber Silver
Marielin Stroeve
Peter Nuninga
Eline van Kuijk
Pim de Haas
Bobby Rond
Jeroen Oostveen
Renate visser
Ex bewoners
-
En ohja, vergeet vooral niet deze top-topics en belangrijke links!
The bunker Site
De bunker chat
[TBO] Caps, updates, quotes en films.
domme en opmerkelijke uitspraken van de deelnemers...
De Officiële deelnemersranking
Waar vind ik deze OP?
OP voor COS!
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben niet zo van de "gedwongen OPjes"maar doe wat wijn bij mijn water.
ik val meer voor mensen zoals: hanna verboom en jennifer hoffman.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja je bent geen man je bent geen vrouw
Noh, fess up: Wat zou je willen zien nu?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef Espabilado het volgende:
Loos geouwehoer ipv lekker gek en melig doen... helaasch
Saaie lui
Liever slap geouwehoer dan Renate in der eentje bekijkenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef Espabilado het volgende:
Loos geouwehoer ipv lekker gek en melig doen... helaasch
Saaie lui
Die is lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 23:04 schreef Dottey het volgende:
doe mij vin diessel maar
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik val meer voor mensen zoals: hanna verboom en jennifer hoffman.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hard mogelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef Espabilado het volgende:
100x met je hoofd tegen de muur bonken Renaat, kom op
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
Renate is trouwens buiten, vlug een poll of het rolluik dicht moet vannacht of niet
Jeroen doet me aan Chrisopher Walken denkenquote:
k*nkeren op de redactie doe ik ook niet. Ik geef mijn mening over de manier van aanrukken en wat er aangerukt wordt. Daarin ben ik vrij... om te gaan en staan waar ik wil.. zolang ik het "netjes" houd en niet met vleeswaren of "foei" woorden begin.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:03 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
hij doet wel iets meer.
nee dat kon je inderdaad niet weten, maar dat weet de reactie wel, dus misschien handig om niet meteen te kankeren op de red.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
Renate is trouwens buiten, vlug een poll of het rolluik dicht moet vannacht of niet
ik doe niet aanvallend ik zeg iets.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
k*nkeren op de redactie doe ik ook niet. Ik geef mijn mening over de manier van aanrukken en wat er aangerukt wordt. Daarin ben ik vrij... om te gaan en staan waar ik wil.. zolang ik het "netjes" houd en niet met vleeswaren of "foei" woorden begin.
jij daarin tegen gebruikt nu een woord wat echt nergens over gaat.. wij begonnen over een kleine discussie over regeltjes en eventuele acties om het interessanter te maken. En nu ga je aanvallend doen omdat ik niet ja en amen zeg bij jouw geschreven woorden?
Had ze het niet over die peuk die ze wou maken?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Flabberguest het volgende:
Zei ze nou net "dit wordt hem echt niet" ????/ of mankeer ik wat aan mn oren?
Dat zei ze idd.. omdat ze een peuk wilde draaien van een blaadjequote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Flabberguest het volgende:
Helemaal zwart is ook zo emoquote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Renate zou zich ook wat anders kunnen kleden, dat vest maakt ook zo dik.
The ring 4quote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Rainesz het volgende:
schattig hondje jahquote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is lekker
Deze ook![]()
[ afbeelding ]
dat heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Flabberguest het volgende:
minder cola drinken wil ook wel eens helpen ...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Renate zou zich ook wat anders kunnen kleden, dat vest maakt ook zo dik.
Ik ook nietquote:
oach, ik heb wel eens een wit papiertje opgerolt, in mijn mond gedaan, aangestoken en een hijs genomenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat zei ze idd.. omdat ze een peuk wilde draaien van een blaadje
Dat mens is echt gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu mag ze doorhakken.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Pestkopje Amber heeft een doelwitmomentje.![]()
![]()
De rattenvanger van Hamelen.quote:
Van mezelfquote:
Goed ideequote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Als ze nog even door gaan tegen Renate gaat ze janken
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Nu mag ze doorhakken.
Het is toch raar dat je je cupmaat niet weet
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Kinga het volgende:
HOE kun je als vrouw in godsnaam je cupmaat niet weten.
Hier klopt iets niet aan.
Ik vind het ook maar vreemd hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Kinga het volgende:
Soury weet het ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Rainesz het volgende:
Het is toch raar dat je je cupmaat niet weet
Die holt inmiddels ook hard achteruit door de tand des tijds...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is lekker
Deze ook![]()
[ afbeelding ]
nou..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik doe niet aanvallend ik zeg iets.![]()
![]()
ze is ook echt raarquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Kinga het volgende:
Maar als je een bh gaat kopen, dan weet je toch in welk rek je moet kijken?quote:
Slikquote:
Oh nee, ik vind hem toch zoooooo lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die holt inmiddels ook hard achteruit door de tand des tijds...
slikquote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Onwaarschijnlijk verhaal om je cupmaat niet te weten
Grote lariekoek!
Ze weet haar spijkerbroekmaat ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
je weet toch wel wat je eigen maten zijn?![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef pimmmetje het volgende:
heeft iemand fotos van de genoemde cup maten, voor de niet geëmancipeerde man![]()
![]()
![]()
Nu snap ik de verontwaardiging van Amber wel... Ff serieus, er hangt toch een labeltje in je bh?quote:
Die verschilt dan ook per maandquote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze weet haar spijkerbroekmaat ook niet
Weet ze wel de kleur van haar haar?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze weet haar spijkerbroekmaat ook niet
Scanman zit op de fp nog steeds te beweren dat The Bunker een Hoax is die nu wel héél lang duurtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef chufi het volgende:
Waar is SCANMAN .../ Tieten Allemaal op een rij en dan de maat opnemen door de boys...
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat gaan ze hierna bespreken, hangzakken?
Altijd! Maar dat wil niet zeggen dat iedereen de juiste maat aan heeft. (maatje te klein komt regelmatig voorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nu snap ik de verontwaardiging van Amber wel... Ff serieus, er hangt toch een labeltje in je bh?
Renate zit duidelijk in de ontkennings en negeerfase ten opzichte van zichzelfquote:
Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef tompie63 het volgende:
wat een dom wijf die renate.niet te filmen!!!!!!
nou ...dat kan geloof ik best nog wel eens moeilijk zijn als je steeds afvalt en weer aankomt en weer afvalt en weer aankomt ...... dan zou ik het ook niet meer wetenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
je weet toch wel wat je eigen maten zijn?![]()
Ik ga nooit naar winkels denk dat ik zelf de maat wel weetquote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
AaaahhGa maar snel even kijken dan.
En eht ene merk is het andere nietquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Altijd! Maar dat wil niet zeggen dat iedereen de juiste maat aan heeft. (maatje te klein komt regelmatig voor)
HOEST KUCHquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, het lijkt wel een FHM-discussiepanel....
"So, hoe dodelijk is een slechte adem?..."
nou zie je wel, is het toch allemaal in orde met jequote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar winkels denk dat ik zelf de maat wel weet
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Scanman zit op de fp nog steeds te beweren dat The Bunker een Hoax is die nu wel héél lang duurt
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Scanman zit op de fp nog steeds te beweren dat The Bunker een Hoax is die nu wel héél lang duurt
Goede analyse.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.
Opzich vind het haar niet heel verkeerd ofzo. Ik denk ook dat ze super onzeker is en dat probeert te verbergen voor de groep, daardoor kan ze zichzelf niet zijn. Ze komt ook heel geforceerd over, om er wanhopig toch bij te horen en niet helemaal afgestoten te worden.
ok, ok, ok, daar zit wel wat inquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef snetje het volgende:
nou ...dat kan geloof ik best nog wel eens moeilijk zijn als je steeds afvalt en weer aankomt en weer afvalt en weer aankomt ...... dan zou ik het ook niet meer weten
Gooi er eens een leuke opdracht in voor de mannenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE mogen wij het volgende trefwoord de bunker in gooien:
HAMSTERWANGEN
Dr psych rekent zich al rijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef FuTilE het volgende:
Renate moet zorgen dat ze hier zo snel mogelijk uit is. Ik kan me best voorstellen dat ze TBO gezien heeft als een poging tot re-entry in de normale mensenwereld, tegen beter weten in, maar het gaat niet werken. Kies eieren voor je geld, Renate. Runnnn... run like the wind.
Maïzena-HAMSTERWANGEN.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE mogen wij het volgende trefwoord de bunker in gooien:
HAMSTERWANGEN
Ik snap best dat ze onzeker is en dat ze haar best doet hoor, maar dat maakt het niks minder irritant.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goede analyse.
Ik hoop dat bepaalde kortzichtige figuren in deze COS dit ook lezen, maar ik denk dat zoiets te ingewikkeld voor hun is.
Er is er geen, op dit moment. Als ik 't goed hebquote:
Kriebelen ??? Ik heb soms het gevoel dat die labels er met ijzerdraad in genaaid zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eht ene merk is het andere niet![]()
Ik knip mijn labeltjes er altijd uit omdat ze kriebelen.
ik denk inderdaad dat de meerderheid het wel weet maar ik geloof best dat een aantal vrouwen hun cupmaat niet weet. Als je bijvoorbeeld beetje bij beetje bent aangekomen en telkens daar een nieuwe maat bh hebt bijgekocht. En je gaat jojo'en en pakt dus dan weer eens een kleinere, dan weer eens een grotere, dan kan het best dat ze weet welke bh ze moet pakken op kleur of model en dat ze daarvan de maat niet precies onthoudt. In het geval van Renate vind ik zo'n verhaal best aannemelijk. Ze ziet er niet uit alsof ze regelmatig bh's volgens de laatste mode koopt. Het boeit haar gewoon niet denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Onwaarschijnlijk verhaal om je cupmaat niet te weten
Grote lariekoek!
Ik denk dat Renate beter naar huis kan gaan, als ze te lang blijft komt ze er nog slechter uit dan da ze erin gingquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Opzich vind het haar niet heel verkeerd ofzo. Ik denk ook dat ze super onzeker is en dat probeert te verbergen voor de groep, daardoor kan ze zichzelf niet zijn. Ze komt ook heel geforceerd over, om er wanhopig toch bij te horen en niet helemaal afgestoten te worden.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Elk vrouw weet toch haar maten? Als je een bh gaat kopen weet je toch of het A, B C of meer is?
Dan moet wel durfenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Elk vrouw weet toch haar maten? Als je een bh gaat kopen weet je toch of het A, B C of meer is?
Renate ziet er niet uit alsof ze vaak bh's koopt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook, die krengen príkken ookquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet hoe zij door de casting is gekomen .... zowiezo nooit mensen erin laten die ofwel depresief zijn geweest of een burnout hebben gehad .... en al helemaal geen burnout al voor je 25stequote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat zeker. Cijfer wil nog wel eens verschillen, maar letter is duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Dat dat irritant is kan ik wel begrijpen, ik vind het zelf ook. Maar om haar nou meteen compleet af te schrijven. En haar als gestoordheid te bestempelen vind ik wel ver gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze onzeker is en dat ze haar best doet hoor, maar dat maakt het niks minder irritant.
Wie weet heeft ze die bh al een jaar ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Kinga het volgende:
Dan nog. Ze heeft NU toch ook een bh aan, neem ik aan. Nou, daar zit als het goed is een label in. Dan weet je het toch gewoon?
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekochtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Samba-boy het volgende:
Whahahaha, ik wil zo graag de streams terug als ik het zo allemaal lees
Ik snap niet dat ze door de selectie is gekomen als ze depressief is.quote:Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.
Misschien misschien enz....quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekocht
+1quote:Op woensdag 29 april 2009 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Renate ziet er niet uit alsof ze vaak bh's koopt.
misschien heeft ze ook nog eens winkelvreesquote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekocht
Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Dottey het volgende:
gelukkig dat ik in mijn eigen bunker nog chippies heb.. moet nu alleen aan die flauwe mop van elianne denken..
paprika chippies
Nee, Renate had er niet in moeten komen. Maar waarschijnlijk wist ze dat ook al vantevoren. Dit lijkt me echt een wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze door de selectie is gekomen als ze depressief is.
Dat vind ik ook een groot raadsel. Vooral toen ik vandaag las dat ze 2 uur bij the shrink had gezeten tijdens de selectieprocedure en de anderen maar heel kort. Dat had toch al iets duidelijk moeten maken, lijkt mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die alleen nog verkopen bij de Albert Heijn; Een obscure supermarktketen, bijna nergens te vindenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.
Dat snap ik ook niet, het lijkt me niet bevoordelijk om dan aan zo'n programma mee te doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hmm denk idd dat lingerie haar totaal niet boeit. Zie haar eerder een Hema of Wibra induiken om een hemd en een onderbroek uit een bak te graaien.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat de meerderheid het wel weet maar ik geloof best dat een aantal vrouwen hun cupmaat niet weet. Als je bijvoorbeeld beetje bij beetje bent aangekomen en telkens daar een nieuwe maat bh hebt bijgekocht. En je gaat jojo'en en pakt dus dan weer eens een kleinere, dan weer eens een grotere, dan kan het best dat ze weet welke bh ze moet pakken op kleur of model en dat ze daarvan de maat niet precies onthoudt. In het geval van Renate vind ik zo'n verhaal best aannemelijk. Ze ziet er niet uit alsof ze regelmatig bh's volgens de laatste mode koopt. Het boeit haar gewoon niet denk ik.
Ze kent Peter6000 nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen droomprins voor Renate zegt ze ......
Zou ik ook doen. Die weet mijn cupmaat welquote:
En dan alleen nog maar bij de grootste Albert Heijns.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die alleen nog verkopen bij de Albert Heijn; Een obscure supermarktketen, bijna nergens te vinden
Dan nog, dan had hadden ze haar er als nog niet erin moeten laten, want misschien doet dit nog meer schade aan dan dat ze thuis was gebleven.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, Renate had er niet in moeten komen. Maar waarschijnlijk wist ze dat ook al vantevoren. Dit lijkt me echt een wanhoopsdaad.
wel die zwarte zakken van croky.. die waren f*cking lekker ...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.
Iets leukers dan 2 mensen (liefst tegenpolen) aan elkaar boeien kan ik niet bedenken en zelfs dat is niet origineel...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooi er eens een leuke opdracht in voor de mannen
Heeft Croky ze ook? Dat wist ik niet, ik dacht dat alleen Lays ze had.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
wel die zwarte zakken van croky.. die waren f*cking lekker ...
Caroquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, zou niet durven, ti amo
't Werktquote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Rainesz het volgende:
Luiken dicht!!!
LUIKEN DICHT!!!!!!!!!!!!
Zelfs de redactie is het gezeik van Renate beu.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Rainesz het volgende:
Luiken dicht!!!
LUIKEN DICHT!!!!!!!!!!!!
Ze heeft zich van alle overlevers het meest kwetsbaar durven opstellen, dus dat is goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Espabilado het volgende:
Ze denkt echt dat we haar nu respecteren vanwege haar eerlijkheid
En wie denk jequote:
Haha, Woensel XL FTW! Ik heb ze elk weekend voor het oprapenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan alleen nog maar bij de grootste Albert Heijns.
Hartstikke irritant, want ze zijn echt kei-lekker
croky bracht ze twaalf jaar geleden al uit...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Croky ze ook? Dat wist ik niet, ik dacht dat alleen Lays ze had.
Nou anders zouden ze nu dr mic wel sluiten terwijl ze andere beelden tonenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zelfs de redactie is het gezeik van Renate beu.
Je hebt eerlijkheid en je hebt zo diep in de war zitten met jezelf dat je enkel en alleen maar over je problemen kan praten.. eindeloosquote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft zich van alle overlevers het meest kwetsbaar durven opstellen, dus dat is goed.
Alleen ik denk dat ze erg opgelucht is als ze vrijdag weg mag, dus belonen door haar erin te houden is wellicht niet zo`n goed plan.
eenschquote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft zich van alle overlevers het meest kwetsbaar durven opstellen, dus dat is goed.
Alleen ik denk dat ze erg opgelucht is als ze vrijdag weg mag, dus belonen door haar erin te houden is wellicht niet zo`n goed plan.
des te sneller dat jij met haar kunt trouwen..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Van mij welquote:
Je hebt erg goede analyses.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik denk ook dat Renate heel erg steun nodig heeft van anderen. Daarom klaagt ze zoveel dat is haar manier om betrokken raken bij andere mensen in de groep. Ze wil gewoon op iemand kunnen vertrouwen.
Je ziet ook dat zij de het minst interessant wordt gevonden in een groepsgesprek, de andere keren al snel hun hoofd om als ze zich ermee probeert te bemoeien. Behalve als ze iets verkeerds zegt, dan heeft opeens iedereen aandacht voor d'r om haar even te vertellen wat ze verkeerd doet.
Het lijkt er ook op dat Amber geen vragen stelt uit interesse aan Renate maar puur om haar te betrappen op tekortkomingen zodat ze d'r voorschut kan zetten tegen over de rest.
Je merkt ook dat ze zich heel er bewust is van de streamers. Bij alles wat ze doet denkt ze na over wat de streamers van haar zullen denken en daarop past ze haar gedrag weer aan. Uit angst voor afkeuring denk ik. Onzeker dus.
Dit denk ik dan.
Jawel, die heten toen alleen Smithsquote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
croky bracht ze twaalf jaar geleden al uit...![]()
toen bestond lays niet eens ..
Renate besteld schijnbaar 1 keer in het jaar 2 bs'bij de whekamp en inmiddels zijn de labels al versletenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Kinga het volgende:
Dan nog. Ze heeft NU toch ook een bh aan, neem ik aan. Nou, daar zit als het goed is een label in. Dan weet je het toch gewoon?
Lelijk is zeker niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
nee jij bent moeders mooiste amber !!!
En ze waren lekkerder of is dat ilusiequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:39 schreef Marrije het volgende:
Whehehehe, Peter: zonder Huub was er geen gouden kooi geweest
Renate: zou er zonder Renate de bunker zijn?
Peter: ja, niet om je af te zeiken maar dat denk ik wel
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik denk ook dat Renate heel erg steun nodig heeft van anderen. Daarom klaagt ze zoveel dat is haar manier om betrokken raken bij andere mensen in de groep. Ze wil gewoon op iemand kunnen vertrouwen.
Je ziet ook dat zij de het minst interessant wordt gevonden in een groepsgesprek, de andere keren al snel hun hoofd om als ze zich ermee probeert te bemoeien. Behalve als ze iets verkeerds zegt, dan heeft opeens iedereen aandacht voor d'r om haar even te vertellen wat ze verkeerd doet.
Het lijkt er ook op dat Amber geen vragen stelt uit interesse aan Renate maar puur om haar te betrappen op tekortkomingen zodat ze d'r voorschut kan zetten tegen over de rest.
Je merkt ook dat ze zich heel er bewust is van de streamers. Bij alles wat ze doet denkt ze na over wat de streamers van haar zullen denken en daarop past ze haar gedrag weer aan. Uit angst voor afkeuring denk ik. Onzeker dus.
Dit denk ik dan.
Helemaal mee eens. Ze zegt net ook, is er een bunker zonder mij?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef logicc123 het volgende:
Dit denk ik dan.
Afschrijven of neukenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
begin haar nu zelfs echt zielig vinden ,maar ja wat moet ik ermee
kansloosquote:Op woensdag 29 april 2009 23:39 schreef Marrije het volgende:
Whehehehe, Peter: zonder Huub was er geen gouden kooi geweest
Renate: zou er zonder Renate de bunker zijn?
lays is niet de smiths lijn... de naam is gewijzigd.. de chips "ongezout" veranderdquote:
Ketchupchips was er in 1994 alquote:Op woensdag 29 april 2009 23:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
lays is niet de smiths lijn... de naam is gewijzigd.. de chips "ongezout" veranderd![]()
dan nog was croky eerder..
wist je datje..
dat croky een onwijs leuk spel had uitgebracht 17 jaar geleden? (bordspel)
Heb jij andere streamsquote:
Liever Renate.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Supersoep het volgende:
Het lijkt me een leuk idee om Bobby eruit te gooien. Toch misschien even 20 credits kopen om hem te downvoten, hij staat toch al op nr 7.
ja.. en dat was een zwarte zakquote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ketchupchips was er in 1994 al(weet ik omdat ik dat gegeten heb bij mijn oude huis, en verhuisd ben in 1995)
Ik heb zin om het aan te vullen maar dan is het een ONZ topicquote:
der mama en tena lady die ze nu promootquote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Rainesz het volgende:
Renate die zegt...Het is lullig voor mijn fans die kijken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. en dat was een zwarte zak![]()
van de croky
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tonja het volgende:
Als je weet dat je de Bunker in gaat dan neem je toch een prikpil, of je slikt een maandje door? Zeker als je weet dat je er zo'n last van hebt.
Spamquote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Dat was ook mijn eerst indruk, maar je merkt gewoon dat dat iets is wat het gevolg is van iets anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:41 schreef evaxsis het volgende:
ik vind Renate helemaal niet zielig ze is een aandachttrekker en krijgt ze het niet gaat ze drammen
ojee Soury ...quote:
He wat? Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tonja het volgende:
Als je weet dat je de Bunker in gaat dan neem je toch een prikpil, of je slikt een maandje door? Zeker als je weet dat je er zo'n last van hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. en dat was een zwarte zak![]()
van de croky
Mee eens. Als ze het binnen drie dagen al zat is, gaat ze er maar uit. Of zoals eerder gezegd, waarom mocht ze in vre-des-naam door bij de screening ? Waren er zo weinig opgaves ?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
Trouwens ik begrijp dat die renate naar boven is gegaan vandaag. Ik dacht dat alles te zien zou zijn voor ons. Dus dan is er toch een hokje zeg maar waar dingen buiten beeld gebeuren.
Jammer hoor.
Ohh ja dat begreep ik wel maar dat antwoord niet zoquote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zat te mekkeren dat ze zo'n last van haar menstruatie heeft.
waarschijnlijk doet ze daar dus ook al niet aan!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tonja het volgende:
regie wil graag dat wij haar eruit stemmen schijnbaarquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en die was super
![]()
maar terug ontopic, denkt de regie dat wij het geneuzel van renate interessant vinden? of zijn er wel lui hier die aandachtig zitten te luisteren?
Als je bh's bestelt moet je toch de maat opgeven?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Renate besteld schijnbaar 1 keer in het jaar 2 bs'bij de whekamp en inmiddels zijn de labels al versleten
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ojee Soury ...nu ga ik me echt zorgen maken
![]()
Heh, idd. Masturberen deed ze ook al niet aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
waarschijnlijk doet ze daar dus ook al niet aan!!!
Renate niet,die zegt alleen ik ben renate,en dan weten ze het welquote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je bh's bestelt moet je toch de maat opgeven?
wistjedatje..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en die was super
![]()
maar terug ontopic, denkt de regie dat wij het geneuzel van renate interessant vinden? of zijn er wel lui hier die aandachtig zitten te luisteren?
Ik vind het haast een misdaad dat zij zich heeft opgegeven voor dit. heeft ze dan totaal geen zelf inzicht. Het is gewoon zielig voor de makers dat zij zo'n blunder hebben kunnen maken. Liever hadden ze voor een vrolijk optimistisch persoon gekozen. Ik ben in staat de stream nu uit te zetten en dan volgende week weer is te gaan kijken of ze opgedonderd is.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerst indruk, maar je merkt gewoon dat dat iets is wat het gevolg is van iets anders.
Ze is totaal niet zichzelf joh, ze is zo onzeker, zo erg zoeken naar bevestiging van anderen.
"Denken jullie dat ik eruit ga?"
"Ik ga er misschien uit he?"
"Als ik eerlijk ben en gewoon zeg wat ik eigenlijk nooit zou zeggen maar uit eerlijk doe ik het dan respecteren de streamers dat waarschijnlijk."
neu joh ! je vinkt gewoon alle maten aan ... krijgt de hele bups thuis ..past en stuurt de rest weer terugquote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt me eerlijk gezegd wel tegen. Bij BB en DGK vier streams voor twee scenes. Ik had echt gehoopt op vier streams/vier scenes.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef Rainesz het volgende:
Beste regie,zouden we terug kunnen naar de tafel?![]()
Paracetamol will do hoor. Daar hoeft ze helemaal niet voor naar de huisarts. Tenzij ze endometriose heeft en dus een extreem pijnlijke menstruatie.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef snetje het volgende:
ja ! weer 1 voor der lijstje !! als Renate ongesteld is heeft ze ook al medicijnen nodig ...... ja ja want zij heeft het natuurlijk weer 10 keer erger dan anderen ............. heb nu al medelijden met der huisarts
Muts nr.2 hier .. Ik koop niet in winkels en mijn tieten zijn ook soms groter of kleiner dan ik dacht.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en dat is nu juist wat ze beter wel kunnen doen... want daar wordt je pas gelukkig van! plus calorietjes verbranden als je der eens goed voor gaat liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Heh, idd. Masturberen deed ze ook al niet aan.
nou we het toch over vergeten chips hebben, waar is de texas paprika van doritos geblevenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
wistjedatje..
praatje over vergeten chips.... interessanter was dan renate's babbel?
Peter zit constant op de camera's te letten en kan het niet hebben dat ze nu meer richting Bobby en Jeroen draaien en niet naar hem ....quote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef logicc123 het volgende:
ik vind het wel interessant,
Ze laten merken dat ze Jeroen en Bobby eigenlijk helemaal niet zo leuk vinden. En vaak irriteren aan hun grappen. Peter zegt er in een andere setting allang wat van gezegd te hebben, maar hier her groepsgevoel wil bewaren.
Wel beter dat er "2 groepjes"vormen, anders wordt het elke dag hetzelfde praatgroepje , Jeroen en Bobby en hun luisteraars.
Dat is niet haar schuld natuurlijk, de producenten hadden haar er dan niet in moeten zetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het haast een misdaad dat zij zich heeft opgegeven voor dit. heeft ze dan totaal geen zelf inzicht. Het is gewoon zielig voor de makers dat zij zo'n blunder hebben kunnen maken. Liever hadden ze voor een vrolijk optimistisch persoon gekozen. Ik ben in staat de stream nu uit te zetten en dan volgende week weer is te gaan kijken of ze opgedonderd is.
haha, een elektrische tb gebruiken, maar dan niet aanzettenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
Mijn god, Renate poetst haar tanden zelfs met een zekere arrogantie
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
Mijn god, Renate poetst haar tanden zelfs met een zekere arrogantie
Ik kan me voorstellen dat ze "wat remmingen" hebben door DEZE camera's. Anders zouden ze dat 'kunstje' wel voor 'andere' camera's vertonen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
en dat is nu juist wat ze beter wel kunnen doen... want daar wordt je pas gelukkig van! plus calorietjes verbranden als je der eens goed voor gaat liggen
Ja, inderdaad, ze ziet er echt veel ouder uit. En ze is pas 24!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Susi het volgende:
Al zou je zeggen dat Renate half in de veertig is, zou ik het ook geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |