quote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. en dat was een zwarte zak![]()
van de croky
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tonja het volgende:
Als je weet dat je de Bunker in gaat dan neem je toch een prikpil, of je slikt een maandje door? Zeker als je weet dat je er zo'n last van hebt.
Spamquote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Dat was ook mijn eerst indruk, maar je merkt gewoon dat dat iets is wat het gevolg is van iets anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:41 schreef evaxsis het volgende:
ik vind Renate helemaal niet zielig ze is een aandachttrekker en krijgt ze het niet gaat ze drammen
ojee Soury ...quote:
He wat? Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tonja het volgende:
Als je weet dat je de Bunker in gaat dan neem je toch een prikpil, of je slikt een maandje door? Zeker als je weet dat je er zo'n last van hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. en dat was een zwarte zak![]()
van de croky
Mee eens. Als ze het binnen drie dagen al zat is, gaat ze er maar uit. Of zoals eerder gezegd, waarom mocht ze in vre-des-naam door bij de screening ? Waren er zo weinig opgaves ?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
Trouwens ik begrijp dat die renate naar boven is gegaan vandaag. Ik dacht dat alles te zien zou zijn voor ons. Dus dan is er toch een hokje zeg maar waar dingen buiten beeld gebeuren.
Jammer hoor.
Ohh ja dat begreep ik wel maar dat antwoord niet zoquote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zat te mekkeren dat ze zo'n last van haar menstruatie heeft.
waarschijnlijk doet ze daar dus ook al niet aan!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef tonja het volgende:
regie wil graag dat wij haar eruit stemmen schijnbaarquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en die was super
![]()
maar terug ontopic, denkt de regie dat wij het geneuzel van renate interessant vinden? of zijn er wel lui hier die aandachtig zitten te luisteren?
Als je bh's bestelt moet je toch de maat opgeven?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Renate besteld schijnbaar 1 keer in het jaar 2 bs'bij de whekamp en inmiddels zijn de labels al versleten
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ojee Soury ...nu ga ik me echt zorgen maken
![]()
Heh, idd. Masturberen deed ze ook al niet aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
waarschijnlijk doet ze daar dus ook al niet aan!!!
Renate niet,die zegt alleen ik ben renate,en dan weten ze het welquote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je bh's bestelt moet je toch de maat opgeven?
wistjedatje..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en die was super
![]()
maar terug ontopic, denkt de regie dat wij het geneuzel van renate interessant vinden? of zijn er wel lui hier die aandachtig zitten te luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |