Nou anders zouden ze nu dr mic wel sluiten terwijl ze andere beelden tonenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zelfs de redactie is het gezeik van Renate beu.
Je hebt eerlijkheid en je hebt zo diep in de war zitten met jezelf dat je enkel en alleen maar over je problemen kan praten.. eindeloosquote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft zich van alle overlevers het meest kwetsbaar durven opstellen, dus dat is goed.
Alleen ik denk dat ze erg opgelucht is als ze vrijdag weg mag, dus belonen door haar erin te houden is wellicht niet zo`n goed plan.
eenschquote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft zich van alle overlevers het meest kwetsbaar durven opstellen, dus dat is goed.
Alleen ik denk dat ze erg opgelucht is als ze vrijdag weg mag, dus belonen door haar erin te houden is wellicht niet zo`n goed plan.
des te sneller dat jij met haar kunt trouwen..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Van mij welquote:
Je hebt erg goede analyses.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik denk ook dat Renate heel erg steun nodig heeft van anderen. Daarom klaagt ze zoveel dat is haar manier om betrokken raken bij andere mensen in de groep. Ze wil gewoon op iemand kunnen vertrouwen.
Je ziet ook dat zij de het minst interessant wordt gevonden in een groepsgesprek, de andere keren al snel hun hoofd om als ze zich ermee probeert te bemoeien. Behalve als ze iets verkeerds zegt, dan heeft opeens iedereen aandacht voor d'r om haar even te vertellen wat ze verkeerd doet.
Het lijkt er ook op dat Amber geen vragen stelt uit interesse aan Renate maar puur om haar te betrappen op tekortkomingen zodat ze d'r voorschut kan zetten tegen over de rest.
Je merkt ook dat ze zich heel er bewust is van de streamers. Bij alles wat ze doet denkt ze na over wat de streamers van haar zullen denken en daarop past ze haar gedrag weer aan. Uit angst voor afkeuring denk ik. Onzeker dus.
Dit denk ik dan.
Jawel, die heten toen alleen Smithsquote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
croky bracht ze twaalf jaar geleden al uit...![]()
toen bestond lays niet eens ..
Renate besteld schijnbaar 1 keer in het jaar 2 bs'bij de whekamp en inmiddels zijn de labels al versletenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Kinga het volgende:
Dan nog. Ze heeft NU toch ook een bh aan, neem ik aan. Nou, daar zit als het goed is een label in. Dan weet je het toch gewoon?
Lelijk is zeker niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
nee jij bent moeders mooiste amber !!!
En ze waren lekkerder of is dat ilusiequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:39 schreef Marrije het volgende:
Whehehehe, Peter: zonder Huub was er geen gouden kooi geweest
Renate: zou er zonder Renate de bunker zijn?
Peter: ja, niet om je af te zeiken maar dat denk ik wel
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik denk ook dat Renate heel erg steun nodig heeft van anderen. Daarom klaagt ze zoveel dat is haar manier om betrokken raken bij andere mensen in de groep. Ze wil gewoon op iemand kunnen vertrouwen.
Je ziet ook dat zij de het minst interessant wordt gevonden in een groepsgesprek, de andere keren al snel hun hoofd om als ze zich ermee probeert te bemoeien. Behalve als ze iets verkeerds zegt, dan heeft opeens iedereen aandacht voor d'r om haar even te vertellen wat ze verkeerd doet.
Het lijkt er ook op dat Amber geen vragen stelt uit interesse aan Renate maar puur om haar te betrappen op tekortkomingen zodat ze d'r voorschut kan zetten tegen over de rest.
Je merkt ook dat ze zich heel er bewust is van de streamers. Bij alles wat ze doet denkt ze na over wat de streamers van haar zullen denken en daarop past ze haar gedrag weer aan. Uit angst voor afkeuring denk ik. Onzeker dus.
Dit denk ik dan.
Helemaal mee eens. Ze zegt net ook, is er een bunker zonder mij?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef logicc123 het volgende:
Dit denk ik dan.
Afschrijven of neukenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
begin haar nu zelfs echt zielig vinden ,maar ja wat moet ik ermee
kansloosquote:Op woensdag 29 april 2009 23:39 schreef Marrije het volgende:
Whehehehe, Peter: zonder Huub was er geen gouden kooi geweest
Renate: zou er zonder Renate de bunker zijn?
lays is niet de smiths lijn... de naam is gewijzigd.. de chips "ongezout" veranderdquote:
Ketchupchips was er in 1994 alquote:Op woensdag 29 april 2009 23:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
lays is niet de smiths lijn... de naam is gewijzigd.. de chips "ongezout" veranderd![]()
dan nog was croky eerder..
wist je datje..
dat croky een onwijs leuk spel had uitgebracht 17 jaar geleden? (bordspel)
Heb jij andere streamsquote:
Liever Renate.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Supersoep het volgende:
Het lijkt me een leuk idee om Bobby eruit te gooien. Toch misschien even 20 credits kopen om hem te downvoten, hij staat toch al op nr 7.
ja.. en dat was een zwarte zakquote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ketchupchips was er in 1994 al(weet ik omdat ik dat gegeten heb bij mijn oude huis, en verhuisd ben in 1995)
Ik heb zin om het aan te vullen maar dan is het een ONZ topicquote:
der mama en tena lady die ze nu promootquote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef Rainesz het volgende:
Renate die zegt...Het is lullig voor mijn fans die kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |