Ik ga nooit naar winkels denk dat ik zelf de maat wel weetquote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
AaaahhGa maar snel even kijken dan.
En eht ene merk is het andere nietquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Altijd! Maar dat wil niet zeggen dat iedereen de juiste maat aan heeft. (maatje te klein komt regelmatig voor)
HOEST KUCHquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, het lijkt wel een FHM-discussiepanel....
"So, hoe dodelijk is een slechte adem?..."
nou zie je wel, is het toch allemaal in orde met jequote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar winkels denk dat ik zelf de maat wel weet
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Scanman zit op de fp nog steeds te beweren dat The Bunker een Hoax is die nu wel héél lang duurt
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Scanman zit op de fp nog steeds te beweren dat The Bunker een Hoax is die nu wel héél lang duurt
Goede analyse.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.
Opzich vind het haar niet heel verkeerd ofzo. Ik denk ook dat ze super onzeker is en dat probeert te verbergen voor de groep, daardoor kan ze zichzelf niet zijn. Ze komt ook heel geforceerd over, om er wanhopig toch bij te horen en niet helemaal afgestoten te worden.
ok, ok, ok, daar zit wel wat inquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef snetje het volgende:
nou ...dat kan geloof ik best nog wel eens moeilijk zijn als je steeds afvalt en weer aankomt en weer afvalt en weer aankomt ...... dan zou ik het ook niet meer weten
Gooi er eens een leuke opdracht in voor de mannenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE mogen wij het volgende trefwoord de bunker in gooien:
HAMSTERWANGEN
Dr psych rekent zich al rijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef FuTilE het volgende:
Renate moet zorgen dat ze hier zo snel mogelijk uit is. Ik kan me best voorstellen dat ze TBO gezien heeft als een poging tot re-entry in de normale mensenwereld, tegen beter weten in, maar het gaat niet werken. Kies eieren voor je geld, Renate. Runnnn... run like the wind.
Maïzena-HAMSTERWANGEN.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE mogen wij het volgende trefwoord de bunker in gooien:
HAMSTERWANGEN
Ik snap best dat ze onzeker is en dat ze haar best doet hoor, maar dat maakt het niks minder irritant.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goede analyse.
Ik hoop dat bepaalde kortzichtige figuren in deze COS dit ook lezen, maar ik denk dat zoiets te ingewikkeld voor hun is.
Er is er geen, op dit moment. Als ik 't goed hebquote:
Kriebelen ??? Ik heb soms het gevoel dat die labels er met ijzerdraad in genaaid zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eht ene merk is het andere niet![]()
Ik knip mijn labeltjes er altijd uit omdat ze kriebelen.
ik denk inderdaad dat de meerderheid het wel weet maar ik geloof best dat een aantal vrouwen hun cupmaat niet weet. Als je bijvoorbeeld beetje bij beetje bent aangekomen en telkens daar een nieuwe maat bh hebt bijgekocht. En je gaat jojo'en en pakt dus dan weer eens een kleinere, dan weer eens een grotere, dan kan het best dat ze weet welke bh ze moet pakken op kleur of model en dat ze daarvan de maat niet precies onthoudt. In het geval van Renate vind ik zo'n verhaal best aannemelijk. Ze ziet er niet uit alsof ze regelmatig bh's volgens de laatste mode koopt. Het boeit haar gewoon niet denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Onwaarschijnlijk verhaal om je cupmaat niet te weten
Grote lariekoek!
Ik denk dat Renate beter naar huis kan gaan, als ze te lang blijft komt ze er nog slechter uit dan da ze erin gingquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Opzich vind het haar niet heel verkeerd ofzo. Ik denk ook dat ze super onzeker is en dat probeert te verbergen voor de groep, daardoor kan ze zichzelf niet zijn. Ze komt ook heel geforceerd over, om er wanhopig toch bij te horen en niet helemaal afgestoten te worden.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Elk vrouw weet toch haar maten? Als je een bh gaat kopen weet je toch of het A, B C of meer is?
Dan moet wel durfenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Elk vrouw weet toch haar maten? Als je een bh gaat kopen weet je toch of het A, B C of meer is?
Renate ziet er niet uit alsof ze vaak bh's koopt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook, die krengen príkken ookquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet hoe zij door de casting is gekomen .... zowiezo nooit mensen erin laten die ofwel depresief zijn geweest of een burnout hebben gehad .... en al helemaal geen burnout al voor je 25stequote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat zeker. Cijfer wil nog wel eens verschillen, maar letter is duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Dat dat irritant is kan ik wel begrijpen, ik vind het zelf ook. Maar om haar nou meteen compleet af te schrijven. En haar als gestoordheid te bestempelen vind ik wel ver gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze onzeker is en dat ze haar best doet hoor, maar dat maakt het niks minder irritant.
Wie weet heeft ze die bh al een jaar ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Kinga het volgende:
Dan nog. Ze heeft NU toch ook een bh aan, neem ik aan. Nou, daar zit als het goed is een label in. Dan weet je het toch gewoon?
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekochtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Samba-boy het volgende:
Whahahaha, ik wil zo graag de streams terug als ik het zo allemaal lees
Ik snap niet dat ze door de selectie is gekomen als ze depressief is.quote:Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.
Misschien misschien enz....quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekocht
+1quote:Op woensdag 29 april 2009 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Renate ziet er niet uit alsof ze vaak bh's koopt.
misschien heeft ze ook nog eens winkelvreesquote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |