Ik denk dat Renate beter naar huis kan gaan, als ze te lang blijft komt ze er nog slechter uit dan da ze erin gingquote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.
Opzich vind het haar niet heel verkeerd ofzo. Ik denk ook dat ze super onzeker is en dat probeert te verbergen voor de groep, daardoor kan ze zichzelf niet zijn. Ze komt ook heel geforceerd over, om er wanhopig toch bij te horen en niet helemaal afgestoten te worden.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eht ene merk is het andere niet![]()
Ik knip mijn labeltjes er altijd uit omdat ze kriebelen.
Soury niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Elk vrouw weet toch haar maten? Als je een bh gaat kopen weet je toch of het A, B C of meer is?
Dan moet wel durfenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Elk vrouw weet toch haar maten? Als je een bh gaat kopen weet je toch of het A, B C of meer is?
Renate ziet er niet uit alsof ze vaak bh's koopt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook, die krengen príkken ookquote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eht ene merk is het andere niet![]()
Ik knip mijn labeltjes er altijd uit omdat ze kriebelen.
ik snap gewoon niet hoe zij door de casting is gekomen .... zowiezo nooit mensen erin laten die ofwel depresief zijn geweest of een burnout hebben gehad .... en al helemaal geen burnout al voor je 25stequote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.
Opzich vind het haar niet heel verkeerd ofzo. Ik denk ook dat ze super onzeker is en dat probeert te verbergen voor de groep, daardoor kan ze zichzelf niet zijn. Ze komt ook heel geforceerd over, om er wanhopig toch bij te horen en niet helemaal afgestoten te worden.
Dat zeker. Cijfer wil nog wel eens verschillen, maar letter is duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Dat dat irritant is kan ik wel begrijpen, ik vind het zelf ook. Maar om haar nou meteen compleet af te schrijven. En haar als gestoordheid te bestempelen vind ik wel ver gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze onzeker is en dat ze haar best doet hoor, maar dat maakt het niks minder irritant.
Wie weet heeft ze die bh al een jaar ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Kinga het volgende:
Dan nog. Ze heeft NU toch ook een bh aan, neem ik aan. Nou, daar zit als het goed is een label in. Dan weet je het toch gewoon?
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekochtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Samba-boy het volgende:
Whahahaha, ik wil zo graag de streams terug als ik het zo allemaal lees
Ik snap niet dat ze door de selectie is gekomen als ze depressief is.quote:Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.
Misschien misschien enz....quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekocht
+1quote:Op woensdag 29 april 2009 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Renate ziet er niet uit alsof ze vaak bh's koopt.
misschien heeft ze ook nog eens winkelvreesquote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien heeft ze in jaren al geen bh meer gekocht
Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Dottey het volgende:
gelukkig dat ik in mijn eigen bunker nog chippies heb.. moet nu alleen aan die flauwe mop van elianne denken..
paprika chippies
Nee, Renate had er niet in moeten komen. Maar waarschijnlijk wist ze dat ook al vantevoren. Dit lijkt me echt een wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze door de selectie is gekomen als ze depressief is.
Dat vind ik ook een groot raadsel. Vooral toen ik vandaag las dat ze 2 uur bij the shrink had gezeten tijdens de selectieprocedure en de anderen maar heel kort. Dat had toch al iets duidelijk moeten maken, lijkt mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die alleen nog verkopen bij de Albert Heijn; Een obscure supermarktketen, bijna nergens te vindenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.
Dat snap ik ook niet, het lijkt me niet bevoordelijk om dan aan zo'n programma mee te doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hmm denk idd dat lingerie haar totaal niet boeit. Zie haar eerder een Hema of Wibra induiken om een hemd en een onderbroek uit een bak te graaien.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat de meerderheid het wel weet maar ik geloof best dat een aantal vrouwen hun cupmaat niet weet. Als je bijvoorbeeld beetje bij beetje bent aangekomen en telkens daar een nieuwe maat bh hebt bijgekocht. En je gaat jojo'en en pakt dus dan weer eens een kleinere, dan weer eens een grotere, dan kan het best dat ze weet welke bh ze moet pakken op kleur of model en dat ze daarvan de maat niet precies onthoudt. In het geval van Renate vind ik zo'n verhaal best aannemelijk. Ze ziet er niet uit alsof ze regelmatig bh's volgens de laatste mode koopt. Het boeit haar gewoon niet denk ik.
Ze kent Peter6000 nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen droomprins voor Renate zegt ze ......
Zou ik ook doen. Die weet mijn cupmaat welquote:
En dan alleen nog maar bij de grootste Albert Heijns.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die alleen nog verkopen bij de Albert Heijn; Een obscure supermarktketen, bijna nergens te vinden
Dan nog, dan had hadden ze haar er als nog niet erin moeten laten, want misschien doet dit nog meer schade aan dan dat ze thuis was gebleven.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, Renate had er niet in moeten komen. Maar waarschijnlijk wist ze dat ook al vantevoren. Dit lijkt me echt een wanhoopsdaad.
wel die zwarte zakken van croky.. die waren f*cking lekker ...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.
Iets leukers dan 2 mensen (liefst tegenpolen) aan elkaar boeien kan ik niet bedenken en zelfs dat is niet origineel...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooi er eens een leuke opdracht in voor de mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |