Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Dottey het volgende:
gelukkig dat ik in mijn eigen bunker nog chippies heb.. moet nu alleen aan die flauwe mop van elianne denken..
paprika chippies
Nee, Renate had er niet in moeten komen. Maar waarschijnlijk wist ze dat ook al vantevoren. Dit lijkt me echt een wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze door de selectie is gekomen als ze depressief is.
Dat vind ik ook een groot raadsel. Vooral toen ik vandaag las dat ze 2 uur bij the shrink had gezeten tijdens de selectieprocedure en de anderen maar heel kort. Dat had toch al iets duidelijk moeten maken, lijkt mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die alleen nog verkopen bij de Albert Heijn; Een obscure supermarktketen, bijna nergens te vindenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.
Dat snap ik ook niet, het lijkt me niet bevoordelijk om dan aan zo'n programma mee te doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hmm denk idd dat lingerie haar totaal niet boeit. Zie haar eerder een Hema of Wibra induiken om een hemd en een onderbroek uit een bak te graaien.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat de meerderheid het wel weet maar ik geloof best dat een aantal vrouwen hun cupmaat niet weet. Als je bijvoorbeeld beetje bij beetje bent aangekomen en telkens daar een nieuwe maat bh hebt bijgekocht. En je gaat jojo'en en pakt dus dan weer eens een kleinere, dan weer eens een grotere, dan kan het best dat ze weet welke bh ze moet pakken op kleur of model en dat ze daarvan de maat niet precies onthoudt. In het geval van Renate vind ik zo'n verhaal best aannemelijk. Ze ziet er niet uit alsof ze regelmatig bh's volgens de laatste mode koopt. Het boeit haar gewoon niet denk ik.
Ze kent Peter6000 nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen droomprins voor Renate zegt ze ......
Zou ik ook doen. Die weet mijn cupmaat welquote:
En dan alleen nog maar bij de grootste Albert Heijns.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die alleen nog verkopen bij de Albert Heijn; Een obscure supermarktketen, bijna nergens te vinden
Dan nog, dan had hadden ze haar er als nog niet erin moeten laten, want misschien doet dit nog meer schade aan dan dat ze thuis was gebleven.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, Renate had er niet in moeten komen. Maar waarschijnlijk wist ze dat ook al vantevoren. Dit lijkt me echt een wanhoopsdaad.
wel die zwarte zakken van croky.. die waren f*cking lekker ...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik lust alleen maar ketchup-chips en die verkopen ze haast nergens meer.
Iets leukers dan 2 mensen (liefst tegenpolen) aan elkaar boeien kan ik niet bedenken en zelfs dat is niet origineel...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gooi er eens een leuke opdracht in voor de mannen
Heeft Croky ze ook? Dat wist ik niet, ik dacht dat alleen Lays ze had.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
wel die zwarte zakken van croky.. die waren f*cking lekker ...
Caroquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, zou niet durven, ti amo
't Werktquote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Rainesz het volgende:
Luiken dicht!!!
LUIKEN DICHT!!!!!!!!!!!!
Zelfs de redactie is het gezeik van Renate beu.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:32 schreef Rainesz het volgende:
Luiken dicht!!!
LUIKEN DICHT!!!!!!!!!!!!
Ze heeft zich van alle overlevers het meest kwetsbaar durven opstellen, dus dat is goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Espabilado het volgende:
Ze denkt echt dat we haar nu respecteren vanwege haar eerlijkheid
En wie denk jequote:
Haha, Woensel XL FTW! Ik heb ze elk weekend voor het oprapenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan alleen nog maar bij de grootste Albert Heijns.
Hartstikke irritant, want ze zijn echt kei-lekker
croky bracht ze twaalf jaar geleden al uit...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Croky ze ook? Dat wist ik niet, ik dacht dat alleen Lays ze had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |