Ben niet zo van de "gedwongen OPjes"quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
The bunker online Cos topic #
Dit is het cos topic van TBO
wees vriendelijk en aardig ook tegen nieuwelingen
Overlevers
Amber Silver
Marielin Stroeve
Peter Nuninga
Eline van Kuijk
Pim de Haas
Bobby Rond
Jeroen Oostveen
Renate visser
Ex bewoners
-
En ohja, vergeet vooral niet deze top-topics en belangrijke links!
The bunker Site
De bunker chat
[TBO] Caps, updates, quotes en films.
domme en opmerkelijke uitspraken van de deelnemers...
De Officiële deelnemersranking
Waar vind ik deze OP?
OP voor COS!
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben niet zo van de "gedwongen OPjes"maar doe wat wijn bij mijn water.
ik val meer voor mensen zoals: hanna verboom en jennifer hoffman.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja je bent geen man je bent geen vrouw
Noh, fess up: Wat zou je willen zien nu?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef Espabilado het volgende:
Loos geouwehoer ipv lekker gek en melig doen... helaasch
Saaie lui
Liever slap geouwehoer dan Renate in der eentje bekijkenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef Espabilado het volgende:
Loos geouwehoer ipv lekker gek en melig doen... helaasch
Saaie lui
Die is lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 23:04 schreef Dottey het volgende:
doe mij vin diessel maar
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik val meer voor mensen zoals: hanna verboom en jennifer hoffman.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hard mogelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef Espabilado het volgende:
100x met je hoofd tegen de muur bonken Renaat, kom op
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
Renate is trouwens buiten, vlug een poll of het rolluik dicht moet vannacht of niet
Jeroen doet me aan Chrisopher Walken denkenquote:
k*nkeren op de redactie doe ik ook niet. Ik geef mijn mening over de manier van aanrukken en wat er aangerukt wordt. Daarin ben ik vrij... om te gaan en staan waar ik wil.. zolang ik het "netjes" houd en niet met vleeswaren of "foei" woorden begin.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:03 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
hij doet wel iets meer.
nee dat kon je inderdaad niet weten, maar dat weet de reactie wel, dus misschien handig om niet meteen te kankeren op de red.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
Renate is trouwens buiten, vlug een poll of het rolluik dicht moet vannacht of niet
ik doe niet aanvallend ik zeg iets.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
k*nkeren op de redactie doe ik ook niet. Ik geef mijn mening over de manier van aanrukken en wat er aangerukt wordt. Daarin ben ik vrij... om te gaan en staan waar ik wil.. zolang ik het "netjes" houd en niet met vleeswaren of "foei" woorden begin.
jij daarin tegen gebruikt nu een woord wat echt nergens over gaat.. wij begonnen over een kleine discussie over regeltjes en eventuele acties om het interessanter te maken. En nu ga je aanvallend doen omdat ik niet ja en amen zeg bij jouw geschreven woorden?
Had ze het niet over die peuk die ze wou maken?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Flabberguest het volgende:
Zei ze nou net "dit wordt hem echt niet" ????/ of mankeer ik wat aan mn oren?
Dat zei ze idd.. omdat ze een peuk wilde draaien van een blaadjequote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Flabberguest het volgende:
Helemaal zwart is ook zo emoquote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Renate zou zich ook wat anders kunnen kleden, dat vest maakt ook zo dik.
The ring 4quote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Rainesz het volgende:
schattig hondje jahquote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is lekker
Deze ook![]()
[ afbeelding ]
dat heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Flabberguest het volgende:
minder cola drinken wil ook wel eens helpen ...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Renate zou zich ook wat anders kunnen kleden, dat vest maakt ook zo dik.
Ik ook nietquote:
oach, ik heb wel eens een wit papiertje opgerolt, in mijn mond gedaan, aangestoken en een hijs genomenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat zei ze idd.. omdat ze een peuk wilde draaien van een blaadje
Dat mens is echt gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu mag ze doorhakken.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Pestkopje Amber heeft een doelwitmomentje.![]()
![]()
De rattenvanger van Hamelen.quote:
Van mezelfquote:
Goed ideequote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Als ze nog even door gaan tegen Renate gaat ze janken
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Nu mag ze doorhakken.
Het is toch raar dat je je cupmaat niet weet
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Kinga het volgende:
HOE kun je als vrouw in godsnaam je cupmaat niet weten.
Hier klopt iets niet aan.
Ik vind het ook maar vreemd hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Kinga het volgende:
Soury weet het ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef Rainesz het volgende:
Het is toch raar dat je je cupmaat niet weet
Die holt inmiddels ook hard achteruit door de tand des tijds...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is lekker
Deze ook![]()
[ afbeelding ]
nou..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:09 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik doe niet aanvallend ik zeg iets.![]()
![]()
ze is ook echt raarquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef Kinga het volgende:
Maar als je een bh gaat kopen, dan weet je toch in welk rek je moet kijken?quote:
Slikquote:
Oh nee, ik vind hem toch zoooooo lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die holt inmiddels ook hard achteruit door de tand des tijds...
slikquote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Onwaarschijnlijk verhaal om je cupmaat niet te weten
Grote lariekoek!
Ze weet haar spijkerbroekmaat ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
je weet toch wel wat je eigen maten zijn?![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:12 schreef pimmmetje het volgende:
heeft iemand fotos van de genoemde cup maten, voor de niet geëmancipeerde man![]()
![]()
![]()
Nu snap ik de verontwaardiging van Amber wel... Ff serieus, er hangt toch een labeltje in je bh?quote:
Die verschilt dan ook per maandquote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze weet haar spijkerbroekmaat ook niet
Weet ze wel de kleur van haar haar?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze weet haar spijkerbroekmaat ook niet
Scanman zit op de fp nog steeds te beweren dat The Bunker een Hoax is die nu wel héél lang duurtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef chufi het volgende:
Waar is SCANMAN .../ Tieten Allemaal op een rij en dan de maat opnemen door de boys...
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat gaan ze hierna bespreken, hangzakken?
Altijd! Maar dat wil niet zeggen dat iedereen de juiste maat aan heeft. (maatje te klein komt regelmatig voorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nu snap ik de verontwaardiging van Amber wel... Ff serieus, er hangt toch een labeltje in je bh?
Renate zit duidelijk in de ontkennings en negeerfase ten opzichte van zichzelfquote:
Ze is depressief toch?, ze merkt zelf ook wel dat ze buiten de groep light.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef tompie63 het volgende:
wat een dom wijf die renate.niet te filmen!!!!!!
nou ...dat kan geloof ik best nog wel eens moeilijk zijn als je steeds afvalt en weer aankomt en weer afvalt en weer aankomt ...... dan zou ik het ook niet meer wetenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
je weet toch wel wat je eigen maten zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |