vooral als er geen eten is ..........zo krijg je die klep nooit dicht .... stop er alsjeblieft wat inquote:
Meteen nadat je gekozen hebt staat het er in procenten, zodra je refreshed wordt het in aantal votes.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk hoor maar die stond bij mij niet.. en is ook verdwenenen..
Ik mag nu kiezen tussen zakdoekje leggen en meer van die oubollige shit. jaja ik weet het ik zal wel weer in de zeik genomen worden...
quote:
Zelfs de mannen hebben er geen oren naarquote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef snetje het volgende:
[..]
vooral als er geen eten is ..........zo krijg je die klep nooit dicht .... stop er alsjeblieft wat in
Waarom? Is er een keertje een fatsoenlijk gesprek....quote:
heeel veel soury heeel veel alcholquote:
nou dat is gelukkig al snel!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was dr een aanzoek doen als ze uit de bunker komt
ratel ratel ratel..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom? Is er een keertje een fatsoenlijk gesprek....
Leuke afwisseling, zo weer verder met de drank.
Renate is helemaal hyper als ze over zichzelf praat.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om me te ergeren.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze heeft al een uurtje geen aandacht meer gekregen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef Kinga het volgende:
Renate, come oooooooooooon. Pfffff. Heb hier geen zin in hoor. Waarom opeens zo serieus? Of moet ze het ff kwijt?
Het stemmen kost je in elk geval geen credits.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk hoor maar die stond bij mij niet.. en is ook verdwenenen..
Ik mag nu kiezen tussen zakdoekje leggen en meer van die oubollige shit. jaja ik weet het ik zal wel weer in de zeik genomen worden...
Kost mij geen puntenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
hey ik ook opeens, dat kost dus wel stemmen inmiddels!
tuuteletuutquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Renate is helemaal hyper als ze over zichzelf praat.
Hi Disanaquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om me te ergeren.
Hmm, ik dacht dat je altijd automatisch bij de laatst gelezen post uitkwam als je refreshte. Bedankt
Wat ben je negatiefquote:
Dat denkt de redactie ook nuquote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
Die renate is ook overal verslaafd aan he. Wat een zemel dat meisje. Ze zou best wel een lief karakter hebben maar ze is zoooooooooooooooooo saai en vervelend om naar te luisteren.En nu al een diep gehad. Niet te geloven.
nee deze poll mij ook niet, had ook alweer gemeld dat ik die credits ook op een andere manier kan zijn kwijt geraakt.quote:
whehe, dat was niet eens bewust eigenlijkquote:
Je kan het best zwaar hebben (gehad) op jonge leeftijd maar bij haar heb ik echt zoiets van mens, ga je problemen lekker thuis uitwerken en verveel ons er niet meequote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
Die renate is ook overal verslaafd aan he. Wat een zemel dat meisje. Ze zou best wel een lief karakter hebben maar ze is zoooooooooooooooooo saai en vervelend om naar te luisteren.En nu al een diep gehad. Niet te geloven.
ik kom dan bij het laatste door mij geposte berichtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om me te ergeren.
Hmm, ik dacht dat je altijd automatisch bij de laatst gelezen post uitkwam als je refreshte. Bedankt
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Ok, ze hebben duidelijk te lang gewacht met de rest van de drank. laat maar zitten, want dat gaat niets meer uithalen.
idd, ze praten al over "mogen we al slapen"..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Ok, ze hebben duidelijk te lang gewacht met de rest van de drank. laat maar zitten, want dat gaat niets meer uithalen.
Van mij hoeft het ook niet meer... moment has been killed by renate.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Renate is een meisje met issues, best wel sneuquote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
Zo werkt het meestal niet, Piet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, geduld is een schone zaak. Afwisseling ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |