spraakwatervalquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb nu al heel veel woorden gepost vandaag dus ga ik weer smileys posten
Helaas lult Renate weer de gezelligheid er uit met dr persoonlijke stoornissenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef Juud79 het volgende:
De Poll is gesloten en de drank is onderweg.
negatieve stem is 2 creditsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet duidelijk waarvoor ze wel en niet nodig zijn. Vanmiddag raakte ik er 4 kwijt door de boterstemming en door twee mensen in de top 3 omlaag te halen.
Zonder drank vond ik het al leuk. Maar nu even doorzetten met de drank. Remmen gaan los en het innerlijke komt, gewild en vooral ongewild naar buiten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
nou..ik ook..heel erg kut![]()
dus het kan alleen maar nog wat worden, als er drank inzit.
ik gok binnen 5 minutenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:11 schreef Pl0x het volgende:
Waar blijft drank?
Ze rookt het filter ook op zo te zienquote:
Oh okee... ik zal er eens op letten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het stemmen op mensen (de positieve / negatieve) kosten altijd credits. De poll op de hoofdpagina lijkt geen credits te kosten, de rest wel.
Maar dit weet ik niet zeker.
Ik stem uit protest niet op deze poll.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef NrTH het volgende:
Wat moeten de overlevers morgen doen?
koekhappen
spijker poepen
zakdoekje leggen
kut keuzes
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
Raar
[..]
Raarr op MIJN site staat 88-12. hoe kan dat nou?
hey ik ook opeens, dat kost dus wel stemmen inmiddels!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben trouwens ook 2 credits kwijtgeraakt aan poll-stemmingen.
DISCUSSING YOUR PROBLEMS IS SERIOUS BUSINESS!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Arn0 het volgende:
Uitleg van Renate is best slaapverwekkendWaar blijft die drank?
Dementor is op de fiets naar de avondslijterquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef Juud79 het volgende:
De Poll is gesloten en de drank is onderweg.
Ja ze maakt het haar medebewoners en de kijkers wel moeilijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef Kinga het volgende:
Oke ik zit op dat punt dat alles wat Renate doet of zegt mij irriteert.
Heb jij al gestemd? Ik kan echt niet kiezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef NrTH het volgende:
Wat moeten de overlevers morgen doen?
koekhappen
spijker poepen
zakdoekje leggen
kut keuzes
yayquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dementor is op de fiets naar de avondslijter![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
das meer dan de helft van mijn gewicht
me too !!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef Kinga het volgende:
Ja poep gebeurdquote:
natuurlijk zit het hem daar wel in..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, in die regels zit het hem ook niet. Je kunt ze nog minder te eten geven, maar dan slaat de lethargie helemaal toe.
Er moeten meer moeilijke opdrachten komen waarbij véél meer op het spel staat, die meer spraakmakende beelden opleveren en waardoor eventueel tweespalt ontstaat in de groep. Maar ik vind het begrijpelijk dat ze dat niet zomaar aandurven, zeker nog niet in dit stadium.
Mja spijker poepen gekozen.. maar het zal me echt een zorg zijn wat het wordtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij al gestemd? Ik kan echt niet kiezen.
Ik zou als ik jou was dr een aanzoek doen als ze uit de bunker komtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik herken helemaal wat Renaat nu zegt.
Ze legt het op een goede manier uit.
Ze paste niet door het poortjequote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Espabilado het volgende:Renate alsjeblieft zeg... heb je nog meer problemen? Hoe is zij door de screening gekomen?
Nee, die was juist in orde zei zequote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja poep gebeurdD'r vetverbranding is in de war
Daar zit ik al sinds we vanmiddag weer geluid hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef Kinga het volgende:
In je MyAT op de ">>" klikken om naar de eerste post te gaan die je niet gelezen hebt? Dit is de link van je post, ook na F5'en ga ik daar gewoon heen. Heeft volgens mij niks met instellingen te maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Disana het volgende:
Oh okee... ik zal er eens op letten.
Pietje, ik heb nog een domme vraag... Ik zit nu in bagger en als ik refresh, kom ik nooit bij de laatste post uit maar altijd bovenaan of ergens in het midden. Zie ik een instelling over het hoofd?
Leuk hoor maar die stond bij mij niet.. en is ook verdwenenen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |