ik kan hier op een of andere manier NOG niet op stemmen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis bij de weekuitdaging de keus "Een andere weekuitdaging"
KIES EEN WEEKUITDAGING
8 uur geen hand voor ogen
12 uur in het ongewisse
24 uur reddeloos verloren
36 uur geen einde in zicht
48 uur leven als een mol
Ik vind die zo onduidelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis bij de weekuitdaging de keus "Een andere weekuitdaging"
KIES EEN WEEKUITDAGING
8 uur geen hand voor ogen
12 uur in het ongewisse
24 uur reddeloos verloren
36 uur geen einde in zicht
48 uur leven als een mol
Tuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah vooruit.. er komen natuurlijk mooie filmpjes en streamverslagen. Toch?
Daarom ligt ie ook zo goed in de groepquote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jeroen neemt veel initiatief en probeert de boel op een normale manier te regelen, best positief.
Precies ik hou mijn punten voor latersquote:
Nee, dat was zo.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zegt ze, maar dat is dan vermoedelijk herkenning van eigen gedrag?
Heb je geen credits voor nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ik hou mijn punten voor laters
kost je geen punten.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kost geen credits.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hey ik hoorde dat dat geen punten kostquote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, Jeroen mag er op zeker (nog) niet uit.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jeroen neemt veel initiatief en probeert de boel op een normale manier te regelen, best positief.
waar kan ik stemmen dan ?quote:
quote:
quote:
bij mij zijn er net 2 credits afgegaan omdat ik op het dagduel en de weekuitdaging gestemd hebquote:
Ohh maar zelfs dan doe ik er niet aan mee Ik vind ze allemaal kutquote:
Drinken maar!!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef Dementor het volgende:
Poll staat open, stemmen maar!
Drank erin of niet?
Go go go!
http://www.thebunkeronline.tv/home
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:59 schreef beequeen het volgende:
Dat constant "topic" roepen. Het lijkt DGK wel.
ik heb voor 12 uur in het ongewisse laten gekozenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik kan hier op een of andere manier NOG niet op stemmen.
vind hem ook niet echt stemmen waar..
klopt, maar de polls kosten niksquote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
bij mij zijn er net 2 credits afgegaan omdat ik op het dagduel en de weekuitdaging gestemd heb
Snel sluiten, voor ze maar gaan slapen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef Dementor het volgende:
Drank erin of niet?
Go go go!
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:59 schreef beequeen het volgende:
Dat constant "topic" roepen. Het lijkt DGK wel.
ik doe ff checken....bij mij dus ook oppeensquote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
bij mij zijn er net 2 credits afgegaan omdat ik op het dagduel en de weekuitdaging gestemd heb
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef Dementor het volgende:
Drank erin of niet?
Go go go!
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Koninginnennacht FTW.
Ik vier hier gezellig mee.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef D. het volgende:
Amber en Eline in bed. Doe nog maar wat flessen alcohol
drinken maaaaar gooi der maar in..quote:
Duidelijk.quote:Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, drinken maar!
»Ja, drinken maar!
38 Votes
»Nee, zo is het genoeg!
3 Votes
Ga je achter de schermen meegenieten?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef Dementor het volgende:
Drank erin of niet?
Go go go!
En dat zegt beequeenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
constant mensen die DGK en BB roepen.. nee dat schiet op
stop die poll maar !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |