Ja, maar hij loog er ook bijquote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef NrTH het volgende:
[..]
Eline haar (ex) vriend is vreemd gegaan en daar was ze kapot van.. maar ze is zelf dus ook vreemd gegaan
En voelen de andere vrouwen in de bunker van binnen weer een jaloezie-steekje.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
Telkens als Eline een vraag moet beantwoorden gaan die mannen als een dolle tekeer.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef NrTH het volgende:
[..]
Eline haar (ex) vriend is vreemd gegaan en daar was ze kapot van.. maar ze is zelf dus ook vreemd gegaan
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]de vraag was dus of ze vreemd was gegaan?
nou.... met die neus?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is, vind ik, fysiek de meest aantrekkelijke
Ze is dan ook erg controlerend? Afgelopen week vertelde ze dat ze z'n portemonnee zat controleren. Later deze week liet ze terloops vallen dat drie uur sporten wel lang is want een eventuele vriendin zal dan niet blij zijn met het lange wachten. Wel een beetje teveel van het goede, dat gedrag?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:40 schreef snetje het volgende:
[..]
ook weer hetzelfde als der zus ... ze is flink bedonderd door der vriend
Vind ik ook, terwijl ik haar zus helemaal niks vond.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is, vind ik, fysiek de meest aantrekkelijke
Bobby is die jongen met die Adje-lip.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
hij had het toch twee keer geprobeert?
bobby is toch die gast in het zwart? ik haal peter en bobby door elkaar
niet goed genoeg gecontroleerd dusquote:Op woensdag 29 april 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Nu geeft Eline wel aan dat haar vorige vriend erg controlerend was.
Was jij dat., van dat "enge neusgat"?quote:
Sorry .. Bel je nog steeds in ?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pic vond mijn verbinding niet zo grappig
Reken maar van yesquote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En voelen de andere vrouwen in de bunker van binnen weer een jaloezie-steekje.
Hahahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef D. het volgende:
Eline hoopt dat de Fokkers haar grappig vinden
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Nu geeft Eline wel aan dat haar vorige vriend erg controlerend was.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef D. het volgende:
Ik kan 't prima volgen, gezellige streams, meer drank en verder niks aan doenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden jullie van het geluid, is het te hard of te zacht?
Ook de vrouwen op Fok! heb ik het ideequote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje rood? Beetje verkouden en je kunt dat hebben, zonder te zuipen.quote:
Elinequote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef D. het volgende:
gewoon goed?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het geluid te weinig drank.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef Dementor het volgende:
Nee hoor, is een mooie meid. Mooier dan d'r zus. Maar een licht is het niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ook de vrouwen op Fok! heb ik het idee
het geluid is hier nuquote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef Dementor het volgende:
alleen in de bunker ?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |