vooral als er geen eten is ..........zo krijg je die klep nooit dicht .... stop er alsjeblieft wat inquote:
Meteen nadat je gekozen hebt staat het er in procenten, zodra je refreshed wordt het in aantal votes.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk hoor maar die stond bij mij niet.. en is ook verdwenenen..
Ik mag nu kiezen tussen zakdoekje leggen en meer van die oubollige shit. jaja ik weet het ik zal wel weer in de zeik genomen worden...
quote:
Zelfs de mannen hebben er geen oren naarquote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef snetje het volgende:
[..]
vooral als er geen eten is ..........zo krijg je die klep nooit dicht .... stop er alsjeblieft wat in
Waarom? Is er een keertje een fatsoenlijk gesprek....quote:
heeel veel soury heeel veel alcholquote:
nou dat is gelukkig al snel!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was dr een aanzoek doen als ze uit de bunker komt
ratel ratel ratel..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom? Is er een keertje een fatsoenlijk gesprek....
Leuke afwisseling, zo weer verder met de drank.
Renate is helemaal hyper als ze over zichzelf praat.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om me te ergeren.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze heeft al een uurtje geen aandacht meer gekregen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef Kinga het volgende:
Renate, come oooooooooooon. Pfffff. Heb hier geen zin in hoor. Waarom opeens zo serieus? Of moet ze het ff kwijt?
Het stemmen kost je in elk geval geen credits.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk hoor maar die stond bij mij niet.. en is ook verdwenenen..
Ik mag nu kiezen tussen zakdoekje leggen en meer van die oubollige shit. jaja ik weet het ik zal wel weer in de zeik genomen worden...
Kost mij geen puntenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
hey ik ook opeens, dat kost dus wel stemmen inmiddels!
tuuteletuutquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Renate is helemaal hyper als ze over zichzelf praat.
Hi Disanaquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om me te ergeren.
Hmm, ik dacht dat je altijd automatisch bij de laatst gelezen post uitkwam als je refreshte. Bedankt
Wat ben je negatiefquote:
Dat denkt de redactie ook nuquote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
Die renate is ook overal verslaafd aan he. Wat een zemel dat meisje. Ze zou best wel een lief karakter hebben maar ze is zoooooooooooooooooo saai en vervelend om naar te luisteren.En nu al een diep gehad. Niet te geloven.
nee deze poll mij ook niet, had ook alweer gemeld dat ik die credits ook op een andere manier kan zijn kwijt geraakt.quote:
whehe, dat was niet eens bewust eigenlijkquote:
Je kan het best zwaar hebben (gehad) op jonge leeftijd maar bij haar heb ik echt zoiets van mens, ga je problemen lekker thuis uitwerken en verveel ons er niet meequote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
Die renate is ook overal verslaafd aan he. Wat een zemel dat meisje. Ze zou best wel een lief karakter hebben maar ze is zoooooooooooooooooo saai en vervelend om naar te luisteren.En nu al een diep gehad. Niet te geloven.
ik kom dan bij het laatste door mij geposte berichtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om me te ergeren.
Hmm, ik dacht dat je altijd automatisch bij de laatst gelezen post uitkwam als je refreshte. Bedankt
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Ok, ze hebben duidelijk te lang gewacht met de rest van de drank. laat maar zitten, want dat gaat niets meer uithalen.
idd, ze praten al over "mogen we al slapen"..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Ok, ze hebben duidelijk te lang gewacht met de rest van de drank. laat maar zitten, want dat gaat niets meer uithalen.
Van mij hoeft het ook niet meer... moment has been killed by renate.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Renate is een meisje met issues, best wel sneuquote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
Zo werkt het meestal niet, Piet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, geduld is een schone zaak. Afwisseling ook.
iets met een fiets en zoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Misschien wordt het nog wat, maar het is idd aan de late kantquote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Ja, morgen gewoon de drank geven, dan wordt het wat interessanter dan als er nu drank gegeven wordt.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
nee, moment had been killed by redactie. Eerst door ze tussendoor te laten dagboeken en nu door VEEEL te lang te wachten met even een fles alcohol naar beneden schuiven. Zonde.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet meer... moment has been killed by renate.
alles van control panel kost credits ... dus ook de weekpoll... en duel keuze..jammer dat dit niet vermeld staatquote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee deze poll mij ook niet, had ook alweer gemeld dat ik die credits ook op een andere manier kan zijn kwijt geraakt.
als renate en dat andere wijf lekker gaat slapen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet meer... moment has been killed by renate.
inderdaad, dit is nog het meest irritanr van 1 streamquote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben instaat om de stream uit te zetten als Renate met haar zeur stem gaat drammen
Niet iedereen klaagt.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er eindelijk een poll, hebben we invloed, is 't nog niet goed. Als die drank zo komt is 't toch leuk, verwerking kost nou eenmaal tijd.
Mja het was idd opzich meteen wel duidelijk dat de kijker meer drank wilde.. 1.5 uur terug al. Als ze hier meelezen en iedereen roept om drank dan weten ze ook wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, moment had been killed by redactie. Eerst door ze tussendoor te laten dagboeken en nu door VEEEL te lang te wachten met even een fles alcohol naar beneden schuiven. Zonde.
Er komt een brief mee met de drank, dat kost tijd.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, moment had been killed by redactie. Eerst door ze tussendoor te laten dagboeken en nu door VEEEL te lang te wachten met even een fles alcohol naar beneden schuiven. Zonde.
Welnee. Je weet niet hoe de situatie verloopt.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
ja ... zo groot is dat huis van vlemmix nu toch ook weer niet ...of iemand heeft het onderweg al opgesnoeptquote:
Dan komt er alsnog een poll anders krijgen we weer het verwijt dat de redactie op eigen houtje dingen de bunker in stuurt.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mja het was idd opzich meteen wel duidelijk dat de kijker meer drank wilde.. 1.5 uur terug al. Als ze hier meelezen en iedereen roept om drank dan weten ze ook wel hoe laat het is.
Maar gezien hetgeen wat nu op de streams te horen is, weet ik niet voor hoe langquote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
En ik maar wachten...en wachten...
maar nu ben je er dan toch
ze praat natuurlijk niet alleen tegen de mensen in de bunker, ze wil er zeker van zijn dat ook wij haar goed kunnen horen.quote:
Heb er al een TT voor gemaakt. Jaap-taferelen zijn niet nodig maar een beetje controleverlies heet ik welkomquote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
ja maar...dat was juist het mooie van dit programma...dat bij voorbaat werd geroepen dat de kijker inspraak heeft......dus das niets nieuwsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan komt er alsnog een poll anders krijgen we weer het verwijt dat de redactie op eigen houtje dingen de bunker in stuurt.
Wees blij dat er sprake is van interactie.
Ja ik ben ook positief geweest over de poll, en dat ie binnen 5 min sloot... maar moet die drank nog op de fiets gekocht worden in eindhoven centrum ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan komt er alsnog een poll anders krijgen we weer het verwijt dat de redactie op eigen houtje dingen de bunker in stuurt.
dat moet dan wel een enorme brief zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er komt een brief mee met de drank, dat kost tijd.
Ja dat is een puntje om aan te werken, maar om dat direct zo breed uit te meten.
Ik vind ze allemaal debiel tot nu toe. Ik heb nog steeds geen favo .. Maar ik hou volquote:Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef Espabilado het volgende:
Jammer dat er niet genoeg voedsel is in de bunker voor Renate om zichzelf dood te vreten
Lang geleden dat ik me zo aan iemand geirriteerd heb
Nou nou.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
mij hoor je niet! drankenwinkels zijn ook niet echt open nu.. enneuh boven zijn ze ook druk met feesten!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus dat. Hou dan je bek en zeg niet dat er alcohol komt. Ik ben niet uit op DGK toestanden, alles behalve, maar een beetje actie lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef Danny het volgende:
Nee man, Jeroen moet juist blijvenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Pl0x het volgende:
Jongens zijk niet om renate, Stem dr omhoog gooi die tutjes er uit, Renate is gewoon een Nederlander met een probleem ja en? Stoort het kijk dan niet en ga dr niet omlaag stemmen jeroen kan beter weg renate is gewoon
D E B O M
Misschien was de cartridge opquote:Op woensdag 29 april 2009 22:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet dan wel een enorme brief zijn.
'beste overlevers,
de kijker heeft in al haar wijsheid besloten jullie NOG een fles drank te geven. De fles MOET leeggedronken worden.
Veel plezier.
De bunkermaster'
Verder heeft het niet zoveel met 'zo breed uitmeten' te maken, maar alles met dat het nu eens een keer boeiend is en er dan op zich net wat te laks op wordt ingesprongen. Dat zijn gemiste kansen en dus leermomenten. Als niemand er echter over begint weten ze niet dat het een leermoment is natuurlijk.
Dat dusquote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef hondjes het volgende:
Ze zijn allemaal zo hetzelfde,,geen echte karakters zitten erin.
heb je ze geteldquote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amber heeft een camouflagestift nodig, ze krijgt met de dag meer puisten. Zet het even op de boodschappenlijst dan kunnen we het als kijker voor dat kind kopen!
Het niet handhaven van die elementaire regels is inderdaad een probleem. Zo wordt je concept waarschijnlijk niet serieus genomen, maarrr... Het levert op zichzelf geen interessante televisie/beelden op.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
natuurlijk zit het hem daar wel in..
kijk als ze een opdracht krijgen waar veel inzet voor nodig is.. dan heb je een stimulans nodig dingen te winnen dingen te verliezen
48H geen stromend water was te verliezen dat kan gezien worden als stimulans om het spel op gang te houden en dus ookd e inzet hoog houden. Nu die stromend water regel ontkracht is door NIETS.. onthouden de "overlevers" dat de negatieve consequenten niet er toe doet en dus geen inzet in het weekspel.... en dus geen actie..
dus dat doet er wel degelijk toe...
daarnaast het bedhangen is een regel.. aan regels moeten mensen zich houden..
daarnaast meer uitdagende spellen uiteraarddaar ben ik het mee eens..
Had ze niet een broertje van 15?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Pl0x het volgende:
Jongens zijk niet om renate, Stem dr omhoog gooi die tutjes er uit, Renate is gewoon een Nederlander met een probleem ja en? Stoort het kijk dan niet en ga dr niet omlaag stemmen jeroen kan beter weg renate is gewoon
D E B O M
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Pl0x het volgende:
D E B O M
Chocola en paprikachips voor Amber.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amber heeft een camouflagestift nodig, ze krijgt met de dag meer puisten. Zet het even op de boodschappenlijst dan kunnen we het als kijker voor dat kind kopen!
Dan gaan we toch iets anders doenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar gezien hetgeen wat nu op de streams te horen is, weet ik niet voor hoe lang
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
is binnenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heeel veel soury heeel veel alchol
nee....none...nul noppes...ik ben pukkel vrijquote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oops, jij hebt zeker ook een huidprobleem
Tis net alsof ze daar boven de simpele hint niet snappenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Met drank bedoelen wij dronken toestanden, niet 1 slokje alcohol
gadsamme!! de eerste was ik even weg om de wc rol een hengst te geven ... kom ik terug weg drank ...quote:
dat dusquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Redactie luistert wel naar de streamers en dat waardeer ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
één zo'n ieniemienie flesje per persoon?
dat is niet verantwoord.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
ze vinden het jammer dat het maar zo'n klein flesje was.
Meer drank poll
ja, en weer een brief zekerquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
ze vinden het jammer dat het maar zo'n klein flesje was.
Meer drank poll
Ja ik denk ook meer in 1 literfles pp hoeveelheden.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Misschien ligt het aan het budget?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Dementor moet volgende keer een grotere rugzak meenemen, daar past meer in
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
Een kutkleinflesje BB.
Fijne koninginnennacht allemaal.
De avond is nog lang en 99% van de streamers hoeft morgen niet te werken.quote:
Zeg is het de week van de rode zee?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
Een kutkleinflesje BB.
ik zeg ook echt niet dat het MET naleving van die kleine regeltjes het saai moet zijn. Geef ze eens twister en een hoop drank of zoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het niet handhaven van die elementaire regels is inderdaad een probleem. Zo wordt je concept waarschijnlijk niet serieus genomen, maarrr... Het levert op zichzelf geen interessante televisie/beelden op.
De redactie moet kiezen voor een koers, er moet een duidelijk herkenbaar thema ontstaan. Al dan niet op basis van de interactie met de kijkers. Dat strookt misschien niet met hun idee van een échte (niet eenzijdig gemanipuleerde) RLS, maar het nalaten daarvan betekent dat dit een richtingsloze stortvloed van beelden wordt, die overwegend saai en zo nu en dan all-over-the-place is. Als programmamaker moet je ambitie hebben voor meer, en ik denk dat de opdrachten en invulling van het concept daarbij cruciaal worden.
Ik denk trouwens dat fok daarbij ook een veel betere bijdrage zou moeten doen. Ten tijde van BB1 (toen ik registreerde bij Fok!) waren er in mijn herinnering veel meer mensen die de dynamiek probeerden te doorgronden en creatieve, subtiele (en minder subtiele) ideeën hadden over de invulling van het concept. Dat is precies wat De Bunker nu zou kunnen gebruiken...
Dan slaap je juist haske lekker.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht meer aan een Johnny Walker Red Label die hier nog staat maar ze moeten straks wel slapen.
Ik haat hetquote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef Susi het volgende:
Ik houd niet van mensen die vloeken om hun woorden kracht bij te zetten
jij ookquote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
Een kutkleinflesje BB.
wil je niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik denk ook meer in 1 literfles pp hoeveelheden.
Of zoveel erin dat ze niet meer kan praten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef chufi het volgende:
Mag hier de drank weer uit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dat willen we niet omdat.. ?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
wil je niet.
peter en bobby met alcohol op een paar vierkante meter in een bunker? dat gaat nooit goed,die maken elkaar af.
De tussen periode is leuk..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Of zoveel erin dat ze niet meer kan praten.
je kunt niet zomaar, drank erin blijven gieten, je moet kijken of het voor de HELE groep verantwoord is.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zeg ook echt niet dat het MET naleving van die kleine regeltjes het saai moet zijn. Geef ze eens twister en een hoop drank of zo![]()
maar ik ben en blijf van mening. dat als er een 48H zonder stromend water iets op het spel staat dat daar niet vanaf geweken moet worden. Gezien het feit mensen graag regels aan hun laars lappen. Ik ben heb ik zo opgemerkt niet de enige die daar over valt.
Verder vind ik een hoop entertainment erin, met gekke activiteiten en of opdrachten helemaal goed!
En ook daar hoop ik dat fokkers ideeen over blijven spuiten in de ideeenbox op de site. Ik wel in ieder geval.
Daarnaast
Ik wil niet niet meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Eline wordt nooit verliefd, ze vertrouwd nooit mensen en houdt dan een grote slag om haar arm.
Zijn volwassenen daar hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar, drank erin blijven gieten, je moet kijken of het voor de HELE groep verantwoord is.
als het voor een persoon niet verantwoord is, dan snap ik best dat de rest ook niks meer krijgt, je kunt het moeilijk een persoon verbieden.
Ik PM mijn adres wel ffquote:Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef Dottey het volgende:
Kan ik ipv credits doneren niet gewoon een stel flessen wijn, dropshots etc uit mijn drankenkast kunnen geven?
Dit is zooooooo tegenvallend...
zet dan een paar flessen rose weg met wat borrelnootjes.. dankomen nog wat gesprekken los voor ze WEEEEEEEEEEER gaan slapen..
laat iemand alvast rennen naar die drankenwinkel
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef NrTH het volgende:
Renate doet niet aan zelfbevrediging, anderen doen ook niet aan Renatebevrediging
ooooooooooo lolquote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Of zoveel erin dat ze niet meer kan praten.
nou op zo'n avond vraagt gewoon de hele groep en alle kijkers om drankjes..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar, drank erin blijven gieten, je moet kijken of het voor de HELE groep verantwoord is.
als het voor een persoon niet verantwoord is, dan snap ik best dat de rest ook niks meer krijgt, je kunt het moeilijk een persoon verbieden.
Doei, ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Pl0x het volgende:
Doei mensen, ben morgen de hele dag in arnhem !
Stom wijf zegquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Eline vindt masturberen voor meisjes niet netjes
in een groep reageert de mens meestal anders.quote:
ze zitten er toch ook niet met een trechter naast ... ze hoeven niet te drinkenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
Het blijft dan ook bij een poging.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
een wanhopige poging om gehoord te worden
nee maar sex zonder verliefd zijn vind ze wel prima hoe dan ????quote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Eline vindt masturberen voor meisjes niet netjes
en wiens broertje ben jij?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
in een groep reageert de mens meestal anders.
en sommige mensen moet je in een groep tegen zichzelf in bescherming nemen.
en daarnaast bart/bram/redactie zullen wel contractueel verantwoordelijk zijn voor de tijd dat ze in de bunker zitten.
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou op zo'n avond vraagt gewoon de hele groep en alle kijkers om drankjes..
voor een persoon is NIETS verantwoordelijk.. alleen hangen en eten.. en hangen en zeiken.. moet de rest dat dan ook gaan doen? Diegene kan ook gewoon zeggen .. Nee dank je!
quote:
alsof een van hun nee zou zeggen in de groepquote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zitten er toch ook niet met een trechter naast ... ze hoeven niet te drinken
ik ben morgen de hele dag in doetinchemquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Pl0x het volgende:
Doei mensen, ben morgen de hele dag in arnhem !
een kotser is niet ergquote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
de oewrrrrrtijd...ben dr weg van.....fijne avond Fok
nou op wie doelen jullie dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?
Ze hoeven niet te drinken!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wilt dat jij naar bed gaat en niet meer praat.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik heb bobby wel eens gesproken maar verder niks.
en iemand die de boel kort en klein slaat, of eentje die iets teveel word volgetankt en wat edele delen vastpakt in de tijd dat de bewaking onderweg is.quote:
veel plezier blijf hier in mijn gellefde Amsterdam.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben morgen de hele dag in doetinchem
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wil dat jij een paar dagen in bed blijft en je kop houdt.
wanbeleid in de selectie zeg ik danquote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
en iemand die de boel kort en klein slaat, of eentje die iets teveel word volgetankt en wat edele delen vastpakt in de tijd dat de bewaking onderweg is.
Ik zou morgen de hele dag in Apeldoorn zijn, maar heb besloten nog maar een dagje hier te blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben morgen de hele dag in doetinchem
Ik kan het hem niet echt kwalijk nemen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Kinga het volgende:
Peter lijkt de hele avond al ietwat cranky.
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef logicc123 het volgende:
ben ik de enige die ze allemaal verschrikkelijk vindt?
Lijkt me geweldigquote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wilt dat jij naar bed gaat en niet meer praat.
ik neem aan dat ze niet zijn volgetankt tijdens de selectie.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
wanbeleid in de selectie zeg ik dan
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wilt dat jij naar bed gaat en niet meer praat.
Hoe lang duurt het om een briefje met 6 regels te typen. 30seconden volgens mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er komt een brief mee met de drank, dat kost tijd.
Ja dat is een puntje om aan te werken, maar om dat direct zo breed uit te meten.
Ik geloof dat die vanmiddag heeft besloten om een loner te zijn en net te doen of hij geen gevoel voor anderen heeft.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Kinga het volgende:
Peter lijkt de hele avond al ietwat cranky.
mag er in een kroeg dan ook aan niemand geschonken worden als er een van de bezoekers er niet tegen kan? van 3 shotjes ga je echt niet onderuit..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
en iemand die de boel kort en klein slaat, of eentje die iets teveel word volgetankt en wat edele delen vastpakt in de tijd dat de bewaking onderweg is.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zou morgen de hele dag in Apeldoorn zijn, maar heb besloten nog maar een dagje hier te blijven.
Bobby is an sich wel oke, Eline beetje dom maar wel cute, Jeroen valt me mee ten opzichte van voorstelrondje eerste avond, Peter wel oke, Amber een bitch, Marielin wel oke maar beetje pauper, Pim beetje saai, Renate moet deaudquote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef logicc123 het volgende:
ben ik de enige die ze allemaal verschrikkelijk vindt?
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het is diep walgelijk, die lieve meisjes-act van Eline.
Ze is in de hoop dat er mannen zijn die er in trappenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Nou valt wel mee maar dat kinderstemmetje doet me uhhhquote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
in een kroeg is het anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
mag er in een kroeg dan ook aan niemand geschonken worden als er een van de bezoekers er niet tegen kan? van 3 shotjes ga je echt niet onderuit..
als ze 3 flessen wijn hadden aan laten rukken en wat borrelnootjes was er ook wat rustiger gedronken..
kwestie van keuzes maken
Het is diep walgelijk ,die slachtoffer rol van Renate.ps Eline vind ik hummm irriquote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Daar ben ik ook niet zo'n fan van, van dat schalkse.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
nee omdat twee personen hetzelfde aangaven..quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef Biefstukje1 het volgende:
[..]
veel plezier blijf hier in mijn gellefde Amsterdam.
tot morgen
ga ze nog effe observeren
Alsof ons dat niet opgevallen wasquote:Op woensdag 29 april 2009 22:53 schreef chufi het volgende:
Sylvie Meis dr tieten hangen tot ....
[ afbeelding ]
Proostquote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee omdat twee personen hetzelfde aangaven..
dacht ik te lezen.. of zie ik nu dubbel?
is er teminste nog een iemand die drinkt
Ik dacht al, waar blijft diequote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef NrTH het volgende:
Hehe, al die vrouwen hier die jaloers zijn op Eline
Apeldoorn is volgend jaar ook vast gezellig hoor maar dan zonder de koningin op bezoek.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zou morgen de hele dag in Apeldoorn zijn, maar heb besloten nog maar een dagje hier te blijven.
dan nog..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:53 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
in een kroeg is het anders.
1. je zit er niet opgesloten in een kleine ruimte
2. je hebt geen groep waarmee je 24/7 leeft, en die je toch wel wilt inpakken.(bepaalde mensen willen nog steeds indruk maken op andere overlevers/zoeken nog steeds steun)
en ook daar is het de taak van de barkeeper om begeven moment de tap dicht te laten.
Apeldoorn is altijd gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Apeldoorn is volgend jaar ook vast gezellig hoor maar dan zonder de koningin op bezoek.
Wie niet. Tis maar goed dat dit niet voor een miljoenenpubliek wordt uitgezonden anders was ze dodelijker dan de varkensgriepquote:Op woensdag 29 april 2009 22:55 schreef Arn0 het volgende:
Bobby irriteerde zich toch even aan Renate, leek het zo
Ikke niet hoor kan onwijs om haar lachenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef NrTH het volgende:
Hehe, al die vrouwen hier die jaloers zijn op Eline
precies, verdeel dat dan wat beter. ieder 3 biertjes of 3 wijntjes, verspreidt over de hele avondquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
dan nog..
40% drankjes aan laten rukken.. ipv wijntjes of enkele biertjes.. dat is verstandig
Die tent daar is topquote:
quote:Overlevers Jeroen en Peter staan morgen tegenover elkaar tijdens het dagduel.
is dat echt verstandig?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
dan nog..
40% drankjes aan laten rukken.. ipv wijntjes of enkele biertjes.. dat is verstandig
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef FuTilE het volgende:
Bobby is echt zo'n maïzenafiguur... Verder heel sympathiek, maar zijn voornaamste functie is die van bindmiddel. Praten als de rest ophoudt met praten.
Peter is vooralsnog m'n favoriet, Marielin is ook wel ok.
En dat met alarmfase 5quote:Op woensdag 29 april 2009 22:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wie niet. Tis maar goed dat dit niet voor een miljoenenpubliek wordt uitgezonden anders was ze dodelijker dan de varkensgriep
Jij weet meer van Bobby dan wijquote:Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
is dat echt verstandig?
misschien wel eens rekening gehouden met het feit dat bobby niet te houden is,en volledig door slaat met veel alcohol op?
Ik zeg: "Volgieten!!"quote:Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
is dat echt verstandig?
misschien wel eens rekening gehouden met het feit dat bobby niet te houden is,en volledig door slaat met veel alcohol op?
die zijn aan elkaar gewaagdquote:Overlevers Jeroen en Peter staan morgen tegenover elkaar tijdens het dagduel.
als je het in etappes binnen laat komen... kan je ook niet naar binnen bunkeren..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
is dat echt verstandig?
Hij kan het wel, maar wil het nietquote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef NrTH het volgende:
Bobby kan het echt niet op Katja Schuurman.. homo
Mja, Yolantha is ook wel een beetje een dokwerker met tieten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Yolanthe niet mooi![]()
Over haar smaak valt te twisten
Als Katja een vrouwenstem zou hebben lukt het misschien welquote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef NrTH het volgende:
katja is gewoon lelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef NrTH het volgende:
Sja het heef ook niet mijn voorkeur.. maar hem niet omhoog kunnen krijgen bij haar? dat zal toch wel lukkenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar wil het niet
Gelijk heeft ie. Katja
De sukkel heeft niets te willenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar wil het niet
Gelijk heeft ie. Katja
Yolanthe staat ook niet in mijn top 500quote:Op woensdag 29 april 2009 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Yolanthe niet mooi![]()
Over haar smaak valt te twisten
Nee!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bobbie gatverdegatverdegatverdegatverdegatver mag hij alsjeblieft weg daar??
Kijk! Dat willen we zien....quote:Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
is dat echt verstandig?
hij doet wel iets meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:01 schreef Dottey het volgende:
en nee ik houd er geen rekening mee dat bobby alles haaibaait en grommend in een hoekje gaat zitten blikjes in zijn strot leeggooien.... als de rest ook maar ind e buurt komt en jeroen zijn 25% alsnog probeert te krijgen..
waar had ik die info vandaan moeten halen? staat niet echt op zijn profiel
Tja je bent geen man je bent geen vrouwquote:Op woensdag 29 april 2009 23:02 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
katja is gewoon lelijk.
vroeger misschien een lekker ding, nu gewoon een lelijk mormel zoals zoveel moeders van rond de 35.
tijd voor omroep max
Nou!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sja het heef ook niet mijn voorkeur.. maar hem niet omhoog kunnen krijgen bij haar? dat zal toch wel lukken
Bobby heeft wel erg hoge eisen aan uiterlijk voor iemand met een Adje lip..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |