Chocola en paprikachips voor Amber.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amber heeft een camouflagestift nodig, ze krijgt met de dag meer puisten. Zet het even op de boodschappenlijst dan kunnen we het als kijker voor dat kind kopen!
Dan gaan we toch iets anders doenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar gezien hetgeen wat nu op de streams te horen is, weet ik niet voor hoe lang
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
Die renate is ook overal verslaafd aan he. Wat een zemel dat meisje. Ze zou best wel een lief karakter hebben maar ze is zoooooooooooooooooo saai en vervelend om naar te luisteren.En nu al een diep gehad. Niet te geloven.
is binnenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heeel veel soury heeel veel alchol
nee....none...nul noppes...ik ben pukkel vrijquote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oops, jij hebt zeker ook een huidprobleem
Tis net alsof ze daar boven de simpele hint niet snappenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Met drank bedoelen wij dronken toestanden, niet 1 slokje alcohol
gadsamme!! de eerste was ik even weg om de wc rol een hengst te geven ... kom ik terug weg drank ...quote:
dat dusquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Redactie luistert wel naar de streamers en dat waardeer ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
één zo'n ieniemienie flesje per persoon?
dat is niet verantwoord.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
ze vinden het jammer dat het maar zo'n klein flesje was.
Meer drank poll
ja, en weer een brief zekerquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
ze vinden het jammer dat het maar zo'n klein flesje was.
Meer drank poll
Ja ik denk ook meer in 1 literfles pp hoeveelheden.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Misschien ligt het aan het budget?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Dementor moet volgende keer een grotere rugzak meenemen, daar past meer in
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
Een kutkleinflesje BB.
Fijne koninginnennacht allemaal.
De avond is nog lang en 99% van de streamers hoeft morgen niet te werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |