Chocola en paprikachips voor Amber.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amber heeft een camouflagestift nodig, ze krijgt met de dag meer puisten. Zet het even op de boodschappenlijst dan kunnen we het als kijker voor dat kind kopen!
Dan gaan we toch iets anders doenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar gezien hetgeen wat nu op de streams te horen is, weet ik niet voor hoe lang
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef lies1958 het volgende:
Die renate is ook overal verslaafd aan he. Wat een zemel dat meisje. Ze zou best wel een lief karakter hebben maar ze is zoooooooooooooooooo saai en vervelend om naar te luisteren.En nu al een diep gehad. Niet te geloven.
is binnenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heeel veel soury heeel veel alchol
nee....none...nul noppes...ik ben pukkel vrijquote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oops, jij hebt zeker ook een huidprobleem
Tis net alsof ze daar boven de simpele hint niet snappenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Met drank bedoelen wij dronken toestanden, niet 1 slokje alcohol
gadsamme!! de eerste was ik even weg om de wc rol een hengst te geven ... kom ik terug weg drank ...quote:
dat dusquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Redactie luistert wel naar de streamers en dat waardeer ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
één zo'n ieniemienie flesje per persoon?
dat is niet verantwoord.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
ze vinden het jammer dat het maar zo'n klein flesje was.
Meer drank poll
ja, en weer een brief zekerquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
ze vinden het jammer dat het maar zo'n klein flesje was.
Meer drank poll
Ja ik denk ook meer in 1 literfles pp hoeveelheden.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
Misschien ligt het aan het budget?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
*zucht*
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Dementor moet volgende keer een grotere rugzak meenemen, daar past meer in
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
Een kutkleinflesje BB.
Fijne koninginnennacht allemaal.
De avond is nog lang en 99% van de streamers hoeft morgen niet te werken.quote:
Zeg is het de week van de rode zee?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
Een kutkleinflesje BB.
ik zeg ook echt niet dat het MET naleving van die kleine regeltjes het saai moet zijn. Geef ze eens twister en een hoop drank of zoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het niet handhaven van die elementaire regels is inderdaad een probleem. Zo wordt je concept waarschijnlijk niet serieus genomen, maarrr... Het levert op zichzelf geen interessante televisie/beelden op.
De redactie moet kiezen voor een koers, er moet een duidelijk herkenbaar thema ontstaan. Al dan niet op basis van de interactie met de kijkers. Dat strookt misschien niet met hun idee van een échte (niet eenzijdig gemanipuleerde) RLS, maar het nalaten daarvan betekent dat dit een richtingsloze stortvloed van beelden wordt, die overwegend saai en zo nu en dan all-over-the-place is. Als programmamaker moet je ambitie hebben voor meer, en ik denk dat de opdrachten en invulling van het concept daarbij cruciaal worden.
Ik denk trouwens dat fok daarbij ook een veel betere bijdrage zou moeten doen. Ten tijde van BB1 (toen ik registreerde bij Fok!) waren er in mijn herinnering veel meer mensen die de dynamiek probeerden te doorgronden en creatieve, subtiele (en minder subtiele) ideeėn hadden over de invulling van het concept. Dat is precies wat De Bunker nu zou kunnen gebruiken...
Dan slaap je juist haske lekker.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht meer aan een Johnny Walker Red Label die hier nog staat maar ze moeten straks wel slapen.
Ik haat hetquote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef Susi het volgende:
Ik houd niet van mensen die vloeken om hun woorden kracht bij te zetten
jij ookquote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef beequeen het volgende:
Een kutkleinflesje BB.
wil je niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik denk ook meer in 1 literfles pp hoeveelheden.
Of zoveel erin dat ze niet meer kan praten.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef chufi het volgende:
Mag hier de drank weer uit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dat willen we niet omdat.. ?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
wil je niet.
peter en bobby met alcohol op een paar vierkante meter in een bunker? dat gaat nooit goed,die maken elkaar af.
De tussen periode is leuk..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Of zoveel erin dat ze niet meer kan praten.
je kunt niet zomaar, drank erin blijven gieten, je moet kijken of het voor de HELE groep verantwoord is.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zeg ook echt niet dat het MET naleving van die kleine regeltjes het saai moet zijn. Geef ze eens twister en een hoop drank of zo![]()
maar ik ben en blijf van mening. dat als er een 48H zonder stromend water iets op het spel staat dat daar niet vanaf geweken moet worden. Gezien het feit mensen graag regels aan hun laars lappen. Ik ben heb ik zo opgemerkt niet de enige die daar over valt.
Verder vind ik een hoop entertainment erin, met gekke activiteiten en of opdrachten helemaal goed!
En ook daar hoop ik dat fokkers ideeen over blijven spuiten in de ideeenbox op de site. Ik wel in ieder geval.
Daarnaast
Ik wil niet niet meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Eline wordt nooit verliefd, ze vertrouwd nooit mensen en houdt dan een grote slag om haar arm.
Zijn volwassenen daar hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar, drank erin blijven gieten, je moet kijken of het voor de HELE groep verantwoord is.
als het voor een persoon niet verantwoord is, dan snap ik best dat de rest ook niks meer krijgt, je kunt het moeilijk een persoon verbieden.
Ik PM mijn adres wel ffquote:Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef Dottey het volgende:
Kan ik ipv credits doneren niet gewoon een stel flessen wijn, dropshots etc uit mijn drankenkast kunnen geven?
Dit is zooooooo tegenvallend...
zet dan een paar flessen rose weg met wat borrelnootjes.. dankomen nog wat gesprekken los voor ze WEEEEEEEEEEER gaan slapen..
laat iemand alvast rennen naar die drankenwinkel
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef NrTH het volgende:
Renate doet niet aan zelfbevrediging, anderen doen ook niet aan Renatebevrediging
ooooooooooo lolquote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Of zoveel erin dat ze niet meer kan praten.
nou op zo'n avond vraagt gewoon de hele groep en alle kijkers om drankjes..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar, drank erin blijven gieten, je moet kijken of het voor de HELE groep verantwoord is.
als het voor een persoon niet verantwoord is, dan snap ik best dat de rest ook niks meer krijgt, je kunt het moeilijk een persoon verbieden.
Doei, ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Pl0x het volgende:
Doei mensen, ben morgen de hele dag in arnhem !
Stom wijf zegquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Eline vindt masturberen voor meisjes niet netjes
in een groep reageert de mens meestal anders.quote:
ze zitten er toch ook niet met een trechter naast ... ze hoeven niet te drinkenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
Het blijft dan ook bij een poging.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
een wanhopige poging om gehoord te worden
nee maar sex zonder verliefd zijn vind ze wel prima hoe dan ????quote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Eline vindt masturberen voor meisjes niet netjes
en wiens broertje ben jij?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
in een groep reageert de mens meestal anders.
en sommige mensen moet je in een groep tegen zichzelf in bescherming nemen.
en daarnaast bart/bram/redactie zullen wel contractueel verantwoordelijk zijn voor de tijd dat ze in de bunker zitten.
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou op zo'n avond vraagt gewoon de hele groep en alle kijkers om drankjes..
voor een persoon is NIETS verantwoordelijk.. alleen hangen en eten.. en hangen en zeiken.. moet de rest dat dan ook gaan doen? Diegene kan ook gewoon zeggen .. Nee dank je!
quote:
alsof een van hun nee zou zeggen in de groepquote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zitten er toch ook niet met een trechter naast ... ze hoeven niet te drinken
ik ben morgen de hele dag in doetinchemquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Pl0x het volgende:
Doei mensen, ben morgen de hele dag in arnhem !
een kotser is niet ergquote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |