ooooooooooo lolquote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Of zoveel erin dat ze niet meer kan praten.
nou op zo'n avond vraagt gewoon de hele groep en alle kijkers om drankjes..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar, drank erin blijven gieten, je moet kijken of het voor de HELE groep verantwoord is.
als het voor een persoon niet verantwoord is, dan snap ik best dat de rest ook niks meer krijgt, je kunt het moeilijk een persoon verbieden.
Doei, ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Pl0x het volgende:
Doei mensen, ben morgen de hele dag in arnhem !
Stom wijf zegquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Eline vindt masturberen voor meisjes niet netjes
in een groep reageert de mens meestal anders.quote:
ze zitten er toch ook niet met een trechter naast ... ze hoeven niet te drinkenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar, drank erin blijven gieten, je moet kijken of het voor de HELE groep verantwoord is.
als het voor een persoon niet verantwoord is, dan snap ik best dat de rest ook niks meer krijgt, je kunt het moeilijk een persoon verbieden.
Het blijft dan ook bij een poging.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
een wanhopige poging om gehoord te worden
nee maar sex zonder verliefd zijn vind ze wel prima hoe dan ????quote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Eline vindt masturberen voor meisjes niet netjes
en wiens broertje ben jij?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
in een groep reageert de mens meestal anders.
en sommige mensen moet je in een groep tegen zichzelf in bescherming nemen.
en daarnaast bart/bram/redactie zullen wel contractueel verantwoordelijk zijn voor de tijd dat ze in de bunker zitten.
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou op zo'n avond vraagt gewoon de hele groep en alle kijkers om drankjes..
voor een persoon is NIETS verantwoordelijk.. alleen hangen en eten.. en hangen en zeiken.. moet de rest dat dan ook gaan doen? Diegene kan ook gewoon zeggen .. Nee dank je!
quote:
alsof een van hun nee zou zeggen in de groepquote:Op woensdag 29 april 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zitten er toch ook niet met een trechter naast ... ze hoeven niet te drinken
ik ben morgen de hele dag in doetinchemquote:Op woensdag 29 april 2009 22:43 schreef Pl0x het volgende:
Doei mensen, ben morgen de hele dag in arnhem !
een kotser is niet ergquote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |