Maar gezien hetgeen wat nu op de streams te horen is, weet ik niet voor hoe langquote:Op woensdag 29 april 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
En ik maar wachten...en wachten...
maar nu ben je er dan toch
ze praat natuurlijk niet alleen tegen de mensen in de bunker, ze wil er zeker van zijn dat ook wij haar goed kunnen horen.quote:
Heb er al een TT voor gemaakt. Jaap-taferelen zijn niet nodig maar een beetje controleverlies heet ik welkomquote:Op woensdag 29 april 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
Ok, ze hebben duidelijk te lang gewacht met de rest van de drank. laat maar zitten, want dat gaat niets meer uithalen.
ja maar...dat was juist het mooie van dit programma...dat bij voorbaat werd geroepen dat de kijker inspraak heeft......dus das niets nieuwsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan komt er alsnog een poll anders krijgen we weer het verwijt dat de redactie op eigen houtje dingen de bunker in stuurt.
Wees blij dat er sprake is van interactie.
Ja ik ben ook positief geweest over de poll, en dat ie binnen 5 min sloot... maar moet die drank nog op de fiets gekocht worden in eindhoven centrum ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan komt er alsnog een poll anders krijgen we weer het verwijt dat de redactie op eigen houtje dingen de bunker in stuurt.
dat moet dan wel een enorme brief zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er komt een brief mee met de drank, dat kost tijd.
Ja dat is een puntje om aan te werken, maar om dat direct zo breed uit te meten.
Ik vind ze allemaal debiel tot nu toe. Ik heb nog steeds geen favo .. Maar ik hou volquote:Op woensdag 29 april 2009 22:28 schreef Espabilado het volgende:
Jammer dat er niet genoeg voedsel is in de bunker voor Renate om zichzelf dood te vreten
Lang geleden dat ik me zo aan iemand geirriteerd heb
Nou nou.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
mij hoor je niet! drankenwinkels zijn ook niet echt open nu.. enneuh boven zijn ze ook druk met feesten!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus dat. Hou dan je bek en zeg niet dat er alcohol komt. Ik ben niet uit op DGK toestanden, alles behalve, maar een beetje actie lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:24 schreef Danny het volgende:
nee, moment had been killed by redactie. Eerst door ze tussendoor te laten dagboeken en nu door VEEEL te lang te wachten met even een fles alcohol naar beneden schuiven. Zonde.
Nee man, Jeroen moet juist blijvenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Pl0x het volgende:
Jongens zijk niet om renate, Stem dr omhoog gooi die tutjes er uit, Renate is gewoon een Nederlander met een probleem ja en? Stoort het kijk dan niet en ga dr niet omlaag stemmen jeroen kan beter weg renate is gewoon
D E B O M
Misschien was de cartridge opquote:Op woensdag 29 april 2009 22:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet dan wel een enorme brief zijn.
'beste overlevers,
de kijker heeft in al haar wijsheid besloten jullie NOG een fles drank te geven. De fles MOET leeggedronken worden.
Veel plezier.
De bunkermaster'
Verder heeft het niet zoveel met 'zo breed uitmeten' te maken, maar alles met dat het nu eens een keer boeiend is en er dan op zich net wat te laks op wordt ingesprongen. Dat zijn gemiste kansen en dus leermomenten. Als niemand er echter over begint weten ze niet dat het een leermoment is natuurlijk.
Dat dusquote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef hondjes het volgende:
Ze zijn allemaal zo hetzelfde,,geen echte karakters zitten erin.
heb je ze geteldquote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amber heeft een camouflagestift nodig, ze krijgt met de dag meer puisten. Zet het even op de boodschappenlijst dan kunnen we het als kijker voor dat kind kopen!
Het niet handhaven van die elementaire regels is inderdaad een probleem. Zo wordt je concept waarschijnlijk niet serieus genomen, maarrr... Het levert op zichzelf geen interessante televisie/beelden op.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
natuurlijk zit het hem daar wel in..
kijk als ze een opdracht krijgen waar veel inzet voor nodig is.. dan heb je een stimulans nodig dingen te winnen dingen te verliezen
48H geen stromend water was te verliezen dat kan gezien worden als stimulans om het spel op gang te houden en dus ookd e inzet hoog houden. Nu die stromend water regel ontkracht is door NIETS.. onthouden de "overlevers" dat de negatieve consequenten niet er toe doet en dus geen inzet in het weekspel.... en dus geen actie..
dus dat doet er wel degelijk toe...
daarnaast het bedhangen is een regel.. aan regels moeten mensen zich houden..
daarnaast meer uitdagende spellen uiteraarddaar ben ik het mee eens..
Had ze niet een broertje van 15?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Pl0x het volgende:
Jongens zijk niet om renate, Stem dr omhoog gooi die tutjes er uit, Renate is gewoon een Nederlander met een probleem ja en? Stoort het kijk dan niet en ga dr niet omlaag stemmen jeroen kan beter weg renate is gewoon
D E B O M
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:30 schreef Pl0x het volgende:
D E B O M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |