Proostquote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee omdat twee personen hetzelfde aangaven..
dacht ik te lezen.. of zie ik nu dubbel?
is er teminste nog een iemand die drinkt
Ik dacht al, waar blijft diequote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef NrTH het volgende:
Hehe, al die vrouwen hier die jaloers zijn op Eline
Apeldoorn is volgend jaar ook vast gezellig hoor maar dan zonder de koningin op bezoek.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zou morgen de hele dag in Apeldoorn zijn, maar heb besloten nog maar een dagje hier te blijven.
dan nog..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:53 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
in een kroeg is het anders.
1. je zit er niet opgesloten in een kleine ruimte
2. je hebt geen groep waarmee je 24/7 leeft, en die je toch wel wilt inpakken.(bepaalde mensen willen nog steeds indruk maken op andere overlevers/zoeken nog steeds steun)
en ook daar is het de taak van de barkeeper om begeven moment de tap dicht te laten.
Apeldoorn is altijd gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Apeldoorn is volgend jaar ook vast gezellig hoor maar dan zonder de koningin op bezoek.
Wie niet. Tis maar goed dat dit niet voor een miljoenenpubliek wordt uitgezonden anders was ze dodelijker dan de varkensgriepquote:Op woensdag 29 april 2009 22:55 schreef Arn0 het volgende:
Bobby irriteerde zich toch even aan Renate, leek het zo
Ikke niet hoor kan onwijs om haar lachenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:54 schreef NrTH het volgende:
Hehe, al die vrouwen hier die jaloers zijn op Eline
precies, verdeel dat dan wat beter. ieder 3 biertjes of 3 wijntjes, verspreidt over de hele avondquote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
dan nog..
40% drankjes aan laten rukken.. ipv wijntjes of enkele biertjes.. dat is verstandig
Die tent daar is topquote:
quote:Overlevers Jeroen en Peter staan morgen tegenover elkaar tijdens het dagduel.
is dat echt verstandig?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
dan nog..
40% drankjes aan laten rukken.. ipv wijntjes of enkele biertjes.. dat is verstandig
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef FuTilE het volgende:
Bobby is echt zo'n maïzenafiguur... Verder heel sympathiek, maar zijn voornaamste functie is die van bindmiddel. Praten als de rest ophoudt met praten.
Peter is vooralsnog m'n favoriet, Marielin is ook wel ok.
En dat met alarmfase 5quote:Op woensdag 29 april 2009 22:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wie niet. Tis maar goed dat dit niet voor een miljoenenpubliek wordt uitgezonden anders was ze dodelijker dan de varkensgriep
Jij weet meer van Bobby dan wijquote:Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
is dat echt verstandig?
misschien wel eens rekening gehouden met het feit dat bobby niet te houden is,en volledig door slaat met veel alcohol op?
Ik zeg: "Volgieten!!"quote:Op woensdag 29 april 2009 22:58 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
is dat echt verstandig?
misschien wel eens rekening gehouden met het feit dat bobby niet te houden is,en volledig door slaat met veel alcohol op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |