Hoe lang duurt het om een briefje met 6 regels te typen. 30seconden volgens mij.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er komt een brief mee met de drank, dat kost tijd.
Ja dat is een puntje om aan te werken, maar om dat direct zo breed uit te meten.
Ik geloof dat die vanmiddag heeft besloten om een loner te zijn en net te doen of hij geen gevoel voor anderen heeft.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Kinga het volgende:
Peter lijkt de hele avond al ietwat cranky.
mag er in een kroeg dan ook aan niemand geschonken worden als er een van de bezoekers er niet tegen kan? van 3 shotjes ga je echt niet onderuit..quote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
en iemand die de boel kort en klein slaat, of eentje die iets teveel word volgetankt en wat edele delen vastpakt in de tijd dat de bewaking onderweg is.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wilt dat jij naar bed gaat en niet meer praat.
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zou morgen de hele dag in Apeldoorn zijn, maar heb besloten nog maar een dagje hier te blijven.
Bobby is an sich wel oke, Eline beetje dom maar wel cute, Jeroen valt me mee ten opzichte van voorstelrondje eerste avond, Peter wel oke, Amber een bitch, Marielin wel oke maar beetje pauper, Pim beetje saai, Renate moet deaudquote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef logicc123 het volgende:
ben ik de enige die ze allemaal verschrikkelijk vindt?
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het is diep walgelijk, die lieve meisjes-act van Eline.
Ze is in de hoop dat er mannen zijn die er in trappenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Nou valt wel mee maar dat kinderstemmetje doet me uhhhquote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
in een kroeg is het anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
mag er in een kroeg dan ook aan niemand geschonken worden als er een van de bezoekers er niet tegen kan? van 3 shotjes ga je echt niet onderuit..
als ze 3 flessen wijn hadden aan laten rukken en wat borrelnootjes was er ook wat rustiger gedronken..
kwestie van keuzes maken
Het is diep walgelijk ,die slachtoffer rol van Renate.ps Eline vind ik hummm irriquote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Daar ben ik ook niet zo'n fan van, van dat schalkse.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
nee omdat twee personen hetzelfde aangaven..quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef Biefstukje1 het volgende:
[..]
veel plezier blijf hier in mijn gellefde Amsterdam.
tot morgen
ga ze nog effe observeren
Alsof ons dat niet opgevallen wasquote:Op woensdag 29 april 2009 22:53 schreef chufi het volgende:
Sylvie Meis dr tieten hangen tot ....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |