quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
de oewrrrrrtijd...ben dr weg van.....fijne avond Fok
nou op wie doelen jullie dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?
Ze hoeven niet te drinken!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ze kunnen er wel om vragen maar is het verantwoord om iedereen(bepaalde personen in het bijzonder) vol te blijven tanken?
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wilt dat jij naar bed gaat en niet meer praat.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
ik heb bobby wel eens gesproken maar verder niks.
en iemand die de boel kort en klein slaat, of eentje die iets teveel word volgetankt en wat edele delen vastpakt in de tijd dat de bewaking onderweg is.quote:
veel plezier blijf hier in mijn gellefde Amsterdam.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben morgen de hele dag in doetinchem
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wil dat jij een paar dagen in bed blijft en je kop houdt.
wanbeleid in de selectie zeg ik danquote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
en iemand die de boel kort en klein slaat, of eentje die iets teveel word volgetankt en wat edele delen vastpakt in de tijd dat de bewaking onderweg is.
Ik zou morgen de hele dag in Apeldoorn zijn, maar heb besloten nog maar een dagje hier te blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben morgen de hele dag in doetinchem
Ik kan het hem niet echt kwalijk nemen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Kinga het volgende:
Peter lijkt de hele avond al ietwat cranky.
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef logicc123 het volgende:
ben ik de enige die ze allemaal verschrikkelijk vindt?
Lijkt me geweldigquote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wilt dat jij naar bed gaat en niet meer praat.
ik neem aan dat ze niet zijn volgetankt tijdens de selectie.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
wanbeleid in de selectie zeg ik dan
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat moeten we ook kunnen bepalen ja... dat er dan omgeroepen wordt 'renate, 'de streamer' wilt dat jij naar bed gaat en niet meer praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |