Ik vind het haast een misdaad dat zij zich heeft opgegeven voor dit. heeft ze dan totaal geen zelf inzicht. Het is gewoon zielig voor de makers dat zij zo'n blunder hebben kunnen maken. Liever hadden ze voor een vrolijk optimistisch persoon gekozen. Ik ben in staat de stream nu uit te zetten en dan volgende week weer is te gaan kijken of ze opgedonderd is.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerst indruk, maar je merkt gewoon dat dat iets is wat het gevolg is van iets anders.
Ze is totaal niet zichzelf joh, ze is zo onzeker, zo erg zoeken naar bevestiging van anderen.
"Denken jullie dat ik eruit ga?"
"Ik ga er misschien uit he?"
"Als ik eerlijk ben en gewoon zeg wat ik eigenlijk nooit zou zeggen maar uit eerlijk doe ik het dan respecteren de streamers dat waarschijnlijk."
neu joh ! je vinkt gewoon alle maten aan ... krijgt de hele bups thuis ..past en stuurt de rest weer terugquote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je bh's bestelt moet je toch de maat opgeven?
Het valt me eerlijk gezegd wel tegen. Bij BB en DGK vier streams voor twee scenes. Ik had echt gehoopt op vier streams/vier scenes.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef Rainesz het volgende:
Beste regie,zouden we terug kunnen naar de tafel?![]()
Paracetamol will do hoor. Daar hoeft ze helemaal niet voor naar de huisarts. Tenzij ze endometriose heeft en dus een extreem pijnlijke menstruatie.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef snetje het volgende:
ja ! weer 1 voor der lijstje !! als Renate ongesteld is heeft ze ook al medicijnen nodig ...... ja ja want zij heeft het natuurlijk weer 10 keer erger dan anderen ............. heb nu al medelijden met der huisarts
Muts nr.2 hier .. Ik koop niet in winkels en mijn tieten zijn ook soms groter of kleiner dan ik dacht.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je bh's bestelt moet je toch de maat opgeven?
en dat is nu juist wat ze beter wel kunnen doen... want daar wordt je pas gelukkig van! plus calorietjes verbranden als je der eens goed voor gaat liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Heh, idd. Masturberen deed ze ook al niet aan.
nou we het toch over vergeten chips hebben, waar is de texas paprika van doritos geblevenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
wistjedatje..
praatje over vergeten chips.... interessanter was dan renate's babbel?
Peter zit constant op de camera's te letten en kan het niet hebben dat ze nu meer richting Bobby en Jeroen draaien en niet naar hem ....quote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef logicc123 het volgende:
ik vind het wel interessant,
Ze laten merken dat ze Jeroen en Bobby eigenlijk helemaal niet zo leuk vinden. En vaak irriteren aan hun grappen. Peter zegt er in een andere setting allang wat van gezegd te hebben, maar hier her groepsgevoel wil bewaren.
Wel beter dat er "2 groepjes"vormen, anders wordt het elke dag hetzelfde praatgroepje , Jeroen en Bobby en hun luisteraars.
Dat is niet haar schuld natuurlijk, de producenten hadden haar er dan niet in moeten zetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het haast een misdaad dat zij zich heeft opgegeven voor dit. heeft ze dan totaal geen zelf inzicht. Het is gewoon zielig voor de makers dat zij zo'n blunder hebben kunnen maken. Liever hadden ze voor een vrolijk optimistisch persoon gekozen. Ik ben in staat de stream nu uit te zetten en dan volgende week weer is te gaan kijken of ze opgedonderd is.
haha, een elektrische tb gebruiken, maar dan niet aanzettenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
Mijn god, Renate poetst haar tanden zelfs met een zekere arrogantie
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
Mijn god, Renate poetst haar tanden zelfs met een zekere arrogantie
Ik kan me voorstellen dat ze "wat remmingen" hebben door DEZE camera's. Anders zouden ze dat 'kunstje' wel voor 'andere' camera's vertonen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
en dat is nu juist wat ze beter wel kunnen doen... want daar wordt je pas gelukkig van! plus calorietjes verbranden als je der eens goed voor gaat liggen
Ja, inderdaad, ze ziet er echt veel ouder uit. En ze is pas 24!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:56 schreef Susi het volgende:
Al zou je zeggen dat Renate half in de veertig is, zou ik het ook geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |