Ik soms, maar meestal niet. En in de auto houd ik mijn jas sowieso nooit aanquote:Op woensdag 29 april 2009 19:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik laat mn jas altijd in de auto dan
Ik ben gelukkig klaar voor vandaag, was weer een lekkere chaosquote:
Babyapparaatquote:
Nou zeg. Ben je helemaal bezopen als ik bij je aankom en dan krijg je hem niet meer omhoog.quote:
Ik hoef morgen niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig klaar voor vandaag, was weer een lekkere chaos. Ben morgenochtend weer aan de beurt
Ik hoef maar van 8-13, maar krijg wel 200%quote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou zeg. Ben je helemaal bezopen als ik bij je aankom en dan krijg je hem niet meer omhoog.
[..]
Ik hoef morgen niet.
Ik heb er maar 1 op vandaag.quote:
Ik hoef morgen niet, ik ga lekker naar Amsterdam! Vrijdagavond weer.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoef maar van 8-13, maar krijg wel 200%
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 op vandaag.
En dat was vóór het rijlessen, ik had niet in de gaten dat ik vandaag moest.
Ze zien je al aankomen daar in de kroegquote:
Ik ga of lekker in mijn nest liggen, of ik zit in Utrecht te niksen. Beide staan me wel aanquote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet, ik ga lekker naar Amsterdam! Vrijdagavond weer.
ben je nog naar amsterdam geweest?quote:
Wat is er in Utrecht te doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga of lekker in mijn nest liggen, of ik zit in Utrecht te niksen. Beide staan me wel aan. Maarja ben vrijdag wel vrij
. En dan zaterdag weer de hele dag
Doen ze sowieso, die swagger straalt voor mijlen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zien je al aankomen daar in de kroeg
Yea.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ben je nog naar amsterdam geweest?
Want dan heb je seks met Mark, ja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
JALALALA.
Ohoh, ik heb zin in vanavond.
Ik ook niet, maar de auto kan ik altijd dichtbij parkeren, en ophangen kost bij de meeste tenten geld enzo.. schooiersquote:Op woensdag 29 april 2009 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik soms, maar meestal niet. En in de auto houd ik mijn jas sowieso nooit aan
Geen flauw idee, een vriend van me stelde het voor.quote:
Bah.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Want dan heb je seks met Mark, ja nu weten we het wel.
Bij ons betaal je sowieso entree na 11 uur, jas of niet. En ik moet altijd nog wel een stukje lopen. We zorgen gewoon dat we er voor elven zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 19:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de auto kan ik altijd dichtbij parkeren, en ophangen kost bij de meeste tenten geld enzo.. schooiers
Geil.quote:
quote:
quote:
Ik had niet meer van je verwachtquote:
Werksequote:
Nee hequote:
Ik pas.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zodra hij d'r uitgewoond heeft, mag jij!
Precies, maar ik ben dus feest vierenquote:
Oranjefeestquote:
niet ruig?quote:
quote:
Heee, een nieuwe?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Snel, versier d'r, ben je misschien de eerste.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Snel, versier d'r, ben je misschien de eerste.
Oh okay, ik zag het al. Februari 2008quote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef Fidelity het volgende:
Halloo, haha ja ik ben nieuwAl heb ik een tijdje terug geregistreerd..
ASL?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef Fidelity het volgende:
Halloo, haha ja ik ben nieuwAl heb ik een tijdje terug geregistreerd..
Euhm, ik heet Mehriquote:Op woensdag 29 april 2009 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh okay, ik zag het al. Februari 2008. Vertel eens iets over jezelf?
Muzieksmaak?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Euhm, ik heet MehriBen 17 jaar. Moet je meer weten haha?
Aan d'r bruine kijkers te zien is ze oer Hollands.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Muzieksmaak?, en Mehri is een aparte naam, buitenlands?
Buitenlanders zijn da shit.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Muzieksmaak?, en Mehri is een aparte naam, buitenlands?
Jij had dr FoBo gelijk gecheckt zekerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Aan d'r bruine kijkers te zien is ze oer Hollands.
Die fotoboekknop zit er niet voor niets.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij had dr FoBo gelijk gecheckt zeker, ik dacht er pas aan na jouw post
Nice!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef Fidelity het volgende:
Muzieksmaak... ik heb een brede muzieksmaak.. ik luister de laatste tijd veel naar: Kings Of Leon, Muse, Arctic Monkeys, the Prodigy, the Fray, Incubus, the Kooks en pfft nog veel meer haha![]()
Ja ik ben buitenlands, ik kom oorspronkelijk uit Iran
Bouwjaar '91 zo te zienquote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef Fidelity het volgende:
Muzieksmaak... ik heb een brede muzieksmaak.. ik luister de laatste tijd veel naar: Kings Of Leon, Muse, Arctic Monkeys, the Prodigy, the Fray, Incubus, the Kooks en pfft nog veel meer haha![]()
Ik kijk er altijd overheenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die fotoboekknop zit er niet voor niets.
Ik kan dus toch nog lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Zeg mark.
Jouw icon dat is Hollywood undead.
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die van jou kan ik echter weinig maken..![]()
Goede vraag.. weet niet, kijken of het forum hier leuk is of nietquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan dus toch nog lezen. Wat brengt jou op Fok!?
Leuk woordgrapjequote:
Musequote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef Fidelity het volgende:
Het is hier kei gezellig.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Goede vraag.. weet niet, kijken of het forum hier leuk is of niet
JAquote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Je vermaakt je vast welquote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Fidelity het volgende:
[..]
quote:
Moet je eens googlen op Dreadnought warhammerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja.
Van die van jou kan ik echter weinig maken..
Ah, een gekke robot die kan vuurspuwen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet je eens googlen op Dreadnought warhammer
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vermaakt je vast wel.. Nog bijzondere/leuke/toffe bezigheden in je vrije tijd?
Wat voor opleiding doe je/ga je doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.En euhmm verder gewoon middelbare school en werken etc.
Volleybal is wel tofquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.En euhmm verder gewoon middelbare school en werken etc.
Kruimel de pepermunt, duw het in je poepert film het en verwelkom jezelf op YouTubequote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Onorgineel het volgende:
Stel, je verveelt je, je heet Rik en je hebt een rolletje pepermunt, wat doe je dan?
Pepermunt verpoederen en opsnuiven?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Onorgineel het volgende:
Stel, je verveelt je, je heet Rik en je hebt een rolletje pepermunt, wat doe je dan?
Wees snel, in haar fobo is got.rice haar ook al aan het versierenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volleybal is wel tof. Één van de weinige dingen waar ik me wel mee vermaakte met gym
Dat dan weer net nietquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pepermunt verpoederen en opsnuiven?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wees snel, in haar fobo is got.rice haar ook al aan het versieren
Hahahahaha, voetbal niet dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volleybal is wel tof. Één van de weinige dingen waar ik me wel mee vermaakte met gym
Heb het mensen zien doenquote:
Volleybal!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige jongens die voetbal kut vind denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahahaha, voetbal niet dan?
Ik vond bij gym rugby altijd het leukst.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Yeahquote:
wát hoorde jequote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het mensen zien doen... Zat economie te maken, hoor ik *SNOOOORT*... Zit er een kerel naast me pepermunt te snuiven
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ruig.quote:
Bij Volleybal draai je toch doorquote:
Hahahaha, ik hou ook niet altijd van gym.. turnen ed. bleghquote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige jongens die voetbal kut vind denk ik. Was sowieso nooit weg van gym. En van sport in het algemeen
Voetbal is best kut ja, alleen de sfeer bij WK of EK vind ik wel tofquote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige jongens die voetbal kut vind denk ik. Was sowieso nooit weg van gym. En van sport in het algemeen
Zo'n geluid alsof iemand een dikke snotroggel zijn keel in snuift.quote:
Eet-sequote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo'n geluid alsof iemand een dikke snotroggel zijn keel in snuift.
Nja, niet van die van zichzelf blijkbaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij moet het ook echt van jouw versiertips hebben hoor..
Hahahahahaha, vet schattigquote:
quote:
Wát vind je mequote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik vind je een irritante kneus, maar je hebt wel gelijk.
Hiervan kreeg ik toch even een lichte grijns op mijn gezichtquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha, ik hou ook niet altijd van gym.. turnen ed. blegh
Bal sport vond ik dan wel weer leuk
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahahahaha, vet schattig![]()
Nee, meestal als je al in de B komt, ga je met een systeem spelen
Maar geef jij hem eens een hint dan, ik kan ook heulemaal geen chicks versieren.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij moet het ook echt van jouw versiertips hebben hoor..
Ja, die is vetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ah, een gekke robot die kan vuurspuwen?
Ah jammer zegquote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Heb 8 jaar aan volleybal gedaan. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hiervan kreeg ik toch even een lichte grijns op mijn gezicht
Heeft Suus jouw versierd?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar geef jij hem eens een hint dan, ik kan ook heulemaal geen chicks versieren.
Nee bij die sfeer sluit ik me het liefst van de wereld afquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Voetbal is best kut ja, alleen de sfeer bij WK of EK vind ik wel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruzie bij de vereniging. En een baantje op zaterdag en dus niet in staat om wedstrijden te spelenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ah jammer zeg, waarom mee gestopt dan?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hiervan kreeg ik toch even een lichte grijns op mijn gezicht
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee bij die sfeer sluit ik me het liefst van de wereld af![]()
niks aan toe tevoegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt toch helemaal geen hints nodig?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar geef jij hem eens een hint dan, ik kan ook heulemaal geen chicks versieren.
Tja, kon er niks aan doenquote:
Ja, dat is echt een nadeel van op een sport zitten, zaterdag kun je nooit werkenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ruzie bij de vereniging. En een baantje op zaterdag en dus niet in staat om wedstrijden te spelen
Wel keimakkelijkquote:
Maakt niet uit, ik had de zin anders moeten formulerenquote:
Je moet niks hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik had de zin anders moeten formuleren
Hoezo kijk je dat danquote:
.exe is een installer of een programmaquote:
Virusquote:Op woensdag 29 april 2009 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.exe is een installer of een programma.
Die spiekte in m'n fobo.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo kijk je dat dan!
Het lijkt me wel een man ja, ik zie niet zo snel tieten
quote:
/kijktquote:
Enerverendquote:
Toedels, doe ze de groetenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga de vuilnisbelt betreden.
Dag lieve pubers.
Tsja. En ik heb het geld echt nodig.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een nadeel van op een sport zitten, zaterdag kun je nooit werken
Dag schat, doe je voorzichtig? En ben je wel op tijd thuis?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Dag lieve pubers.
Doeeg!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Dag lieve pubers.
okedoeiquote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Dag lieve pubers.
Het is pagina 8quote:
GMTAquote:
Ja hoor, ik heb het wel naar m'n zin..quote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vind je het nog steeds leuk hierr?
Mooi, je blijft dus voorlopig?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb het wel naar m'n zin..
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:29 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Aww gossie toch.
Begon je al te trillen?
7 danquote:
7 danquote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Pas op, misschien is het een user met een leven
Hahaha ja, denk het welquote:
Dan ga je naar bed?quote:
Wie?quote:
NAAAAAISquote:
Dat ze waarschijnlijk niet 24/7 in de SC zit, zoals ikquote:
Dus?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat ze waarschijnlijk niet 24/7 in de SC zit, zoals ik
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat ze waarschijnlijk niet 24/7 in de SC zit, zoals ik
quote:
Je bent een gamer?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Fidelity het volgende:
Mwah, ik heb wel eens op insidegamer.nl op het forum gezeten.. daar zitten mensen die ECHT 24/7 op het forum zitten volgens mij
Speel je games danquote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Fidelity het volgende:
Mwah, ik heb wel eens op insidegamer.nl op het forum gezeten.. daar zitten mensen die ECHT 24/7 op het forum zitten volgens mij
Dat is best engquote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Fidelity het volgende:
En je kijkt voetbalquote:
Oh en je houd van voetbal?quote:
Eigenlijks wel jaquote:
Hahaha, nee.. vroeger speelde ik wel games, nu geen tijd meer voorquote:
Tijd is altijd te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, nee.. vroeger speelde ik wel games, nu geen tijd meer voor
Nu zit je op fokquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Wat speelde je dan ?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal crapquote:Op woensdag 29 april 2009 20:37 schreef Fidelity het volgende:
Ik hou niet van Nederlands voetbal als ik eerlijk ben, maar ik vind de Uefa cup ook alleen leuk omder manchester mee doet
Zeker voor ene C. Ronaldoquote:Op woensdag 29 april 2009 20:37 schreef Fidelity het volgende:
Ik hou niet van Nederlands voetbal als ik eerlijk ben, maar ik vind de Uefa cup ook alleen leuk omder manchester mee doet
Hahahaha, je klinkt tof!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat is best eng
Ohja, laat ik me voorstellen; Ik ben irritant, heel erg sarcastisch en soms best liev
Nee, ik val niet op homo'squote:
Leuk, door een woestijn rijden en dan niet weten of je nog levend op het kamp aankomtquote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal crap, mij doe je meer plezier met een enduro rally als de Dakar
Dan maak ik me klaar om te gaan werkenquote:
Je kijkt rally?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal crap, mij doe je meer plezier met een enduro rally als de Dakar
Heerlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Leuk, door een woestijn rijden en dan niet weten of je nog levend op het kamp aankomt.
Alleen als ik het tegenkomquote:
Stronghold Crusador.. Medieval, Empire Earth etc.quote:
Doe je dat tochquote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heerlijk, wil er ooit een keer aan meedoen
Serieus? Dat is dan weer wel vet, dat je dat aandurftquote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heerlijk, wil er ooit een keer aan meedoen
Kost klauwen met geldquote:
Ah, Medieval is wel vetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Stronghold Crusador.. Medieval, Empire Earth etc.![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel een toffe ervaring. 2 weken afzien in de woestijnquote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus? Dat is dan weer wel vet, dat je dat aandurft.
Hahahaha, mijn pa is helemaal gek van voetbal, dus dan kijk je automatisch af en toe meequote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn pa is helemaal gek van voetbal, dus dan kijk je automatisch af en toe mee
Zo'n rally als Dakar.. nooit gekeken volgens mij
Nee niet dat ik weetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, Medieval is wel vet. Nooit Empire total war gespeeld
?
Dan rol ik lekker mn bedje inquote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan maak ik me klaar om te gaan werken
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet
Moet eerlijk toegeven: ik ben echt slecht in gamen hahaha
Je hoeft ergens niet goed in te zijn om lol te hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet
Moet eerlijk toegeven: ik ben echt slecht in gamen hahaha
Iets nieuws uitproberen is nooit verkeerd, ik zal wel een keer kijkenquote:
Gezellig met sjoegerd op de bank naar zo'n rally kijkenquote:
Oh je gaat vannacht nog naar Qnightquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gezellig met sjoegerd op de bank naar zo'n rally kijken
Ja echt, sjoegerd is best gezellig hoor, toch sjoerd?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh je gaat vannacht nog naar Qnight?
Moet je alleen een 9 maanden wachten. Komt in Januari pas weerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Iets nieuws uitproberen is nooit verkeerd, ik zal wel een keer kijken
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gezellig met sjoegerd op de bank naar zo'n rally kijken
Ja echt, sjoegerd is best gezellig hoor, toch sjoerd?
Hahahahahaha, dan ben ik het vast vergeten.. moet je mij maar aan helpen herinneren..quote:Op woensdag 29 april 2009 20:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je alleen een 9 maanden wachten. Komt in Januari pas weer. Maar Eurosport heeft wel vaker enduro rally achtige dingen geloof ik.
Stond hier ergens op zo'n bord aangeplakt voor Geldrop, denk ff ruig doenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
![]()
Den Haag.
Hoe kom je op dat woord?
Als je dan nog hier durft te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahahahaha, dan ben ik het vast vergeten.. moet je mij maar aan helpen herinneren..
Moet je mij herinneren dat ik het je herinner, mijn geheugen is niet zo denderendquote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahahahaha, dan ben ik het vast vergeten.. moet je mij maar aan helpen herinneren..
Bookmark dit topic gewoonquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je mij herinneren dat ik het je herinner, mijn geheugen is niet zo denderend
Mjaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, zulke dingen kijk je lekker relaxed vanuit je bed. Met een meisje kijk je gewoon een toffe film
Ik heb het forum van insidegamer overleeft, dan kan ik jullie ook wel aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je dan nog hier durft te komen.
Ligt maar net aan van wat voor films het meiske houdquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mja
Maarreh, weet jij nog een paar toffe films dan om met haar te kijken? Ik weet niets leuks
Hahahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je mij herinneren dat ik het je herinner, mijn geheugen is niet zo denderend
Twilightquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mja
Maarreh, weet jij nog een paar toffe films dan om met haar te kijken? Ik weet niets leuks
Dat weet je niet hoor..quote:Op woensdag 29 april 2009 20:46 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik heb het forum van insidegamer overleeft, dan kan ik jullie ook wel aan.
Alles behalve horror en porno volgens mijquote:Op woensdag 29 april 2009 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ligt maar net aan van wat voor films het meiske houd
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twilight. Shawshank Redemption, Blair Witch Project, The Unborn, The Green Mile
Inderdaad, moet je eens een s0k of RoBro meemakenquote:
Jawel, jullie zijn echt andersquote:
Ja zijn dat twee goede? Want Twilight leek me best een kutfilm eigenlijkquote:
Qnight.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stond hier ergens op zo'n bord aangeplakt voor Geldrop, denk ff ruig doen. Hoezo?
Die zijn van dezelfde regisseur, beide topfilmsquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Inderdaad, moet je eens een s0k of RoBro meemaken
Mwah, het is niet echt een kutfilm oid, maar het hoort niet bij films zoals the Green Mile etc.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja zijn dat twee goede? Want Twilight leek me best een kutfilm eigenlijk
Goddankquote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zijn niet zo actief op het moment
Die reacties daarquote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Qnight.
Ben afgemaakt door dat woord![]()
Ik ben eigenlijks wel van de makkelijke films als Eurotrip, Americain Pie enzo...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Mwah, het is niet echt een kutfilm oid, maar het hoort niet bij films zoals the Green Mile etc.
dat zijn van die spange boys van de straat, jwz. En die typen ook zoquote:
Baggeraars eerste klasquote:
quote:
Twilight lijkt niet echt op Green Mile enzo, is meer fantasy film. Ik zelf vond het echt een hele goede film en ben nu de boeken aan het lezen op internetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja zijn dat twee goede? Want Twilight leek me best een kutfilm eigenlijk
Openingspost, kijk daar maar ff hoe je jezelf erin zetquote:
Hahahaha dat zijn ook leuke filmsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijks wel van de makkelijke films als Eurotrip, Americain Pie enzo...
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:51 schreef Lauriette91 het volgende:
En als dat persoon niet weet wat OP is, vind ik niet dat diegene recht heeft om er in te staan.
Ik had hier nog niet eens gepost toen had ik er mezelf al tussen gegooidquote:
De boeken zijn echt geniaal! Heb Twilight en New Moon uitgelezen, nu nog Eclipse en Breaking Dawnquote:Op woensdag 29 april 2009 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Twilight lijkt niet echt op Green Mile enzo, is meer fantasy film. Ik zelf vond het echt een hele goede film en ben nu de boeken aan het lezen op internet.
Ik heb ze net gedownload, ga ze binnenkort wel in de winkel halen denk ik, lees eerst een stuk en als ze goed zijn haal ik ze. Zijn nog maar iets van 10-12 euro per stuk dus valt nog te doenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:52 schreef Fidelity het volgende:
[..]
De boeken zijn echt geniaal! Heb Twilight en New Moon uitgelezen, nu nog Eclipse en Breaking Dawn
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:51 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha dat zijn ook leuke filmsAmerican Pie blijft grappig
Jawel, je ziet daar ergens OP in het blauw staan, daar klik je op dan kom je op een Wikipedia page, dan klik je bovenaan op bewerken en zet je onder de laatste je naam en de tekst die je erbij wilt zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Fidelity het volgende:
Oh is dat de OP, vet.
Maar ik mag dat dus niet
Hey, je woont in Putten. Zondag nog geweestquote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Americain Pie marathon bij mij thuis?![]()
Is goed! Ik heb de films zelf niet, dus moet je zelf even regelen hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Americain Pie marathon bij mij thuis?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |