quote:
Moet je eens googlen op Dreadnought warhammerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja.
Van die van jou kan ik echter weinig maken..
Ah, een gekke robot die kan vuurspuwen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet je eens googlen op Dreadnought warhammer
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vermaakt je vast wel.. Nog bijzondere/leuke/toffe bezigheden in je vrije tijd?
Wat voor opleiding doe je/ga je doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.En euhmm verder gewoon middelbare school en werken etc.
Volleybal is wel tofquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.En euhmm verder gewoon middelbare school en werken etc.
Kruimel de pepermunt, duw het in je poepert film het en verwelkom jezelf op YouTubequote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Onorgineel het volgende:
Stel, je verveelt je, je heet Rik en je hebt een rolletje pepermunt, wat doe je dan?
Pepermunt verpoederen en opsnuiven?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Onorgineel het volgende:
Stel, je verveelt je, je heet Rik en je hebt een rolletje pepermunt, wat doe je dan?
Wees snel, in haar fobo is got.rice haar ook al aan het versierenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volleybal is wel tof. Één van de weinige dingen waar ik me wel mee vermaakte met gym
Dat dan weer net nietquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pepermunt verpoederen en opsnuiven?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wees snel, in haar fobo is got.rice haar ook al aan het versieren
Hahahahaha, voetbal niet dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volleybal is wel tof. Één van de weinige dingen waar ik me wel mee vermaakte met gym
Heb het mensen zien doenquote:
Volleybal!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige jongens die voetbal kut vind denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahahaha, voetbal niet dan?
Ik vond bij gym rugby altijd het leukst.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Yeahquote:
wát hoorde jequote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het mensen zien doen... Zat economie te maken, hoor ik *SNOOOORT*... Zit er een kerel naast me pepermunt te snuiven
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ruig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |