quote:
Moet je eens googlen op Dreadnought warhammerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja.
Van die van jou kan ik echter weinig maken..
Ah, een gekke robot die kan vuurspuwen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet je eens googlen op Dreadnought warhammer
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vermaakt je vast wel.. Nog bijzondere/leuke/toffe bezigheden in je vrije tijd?
Wat voor opleiding doe je/ga je doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.En euhmm verder gewoon middelbare school en werken etc.
Volleybal is wel tofquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik zit op volleybal. Ik hou van uitgaan, dansen etc.En euhmm verder gewoon middelbare school en werken etc.
Kruimel de pepermunt, duw het in je poepert film het en verwelkom jezelf op YouTubequote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Onorgineel het volgende:
Stel, je verveelt je, je heet Rik en je hebt een rolletje pepermunt, wat doe je dan?
Pepermunt verpoederen en opsnuiven?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Onorgineel het volgende:
Stel, je verveelt je, je heet Rik en je hebt een rolletje pepermunt, wat doe je dan?
Wees snel, in haar fobo is got.rice haar ook al aan het versierenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volleybal is wel tof. Één van de weinige dingen waar ik me wel mee vermaakte met gym
Dat dan weer net nietquote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pepermunt verpoederen en opsnuiven?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wees snel, in haar fobo is got.rice haar ook al aan het versieren
Hahahahaha, voetbal niet dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volleybal is wel tof. Één van de weinige dingen waar ik me wel mee vermaakte met gym
Heb het mensen zien doenquote:
Volleybal!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige jongens die voetbal kut vind denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahahaha, voetbal niet dan?
Ik vond bij gym rugby altijd het leukst.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Yeahquote:
wát hoorde jequote:Op woensdag 29 april 2009 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het mensen zien doen... Zat economie te maken, hoor ik *SNOOOORT*... Zit er een kerel naast me pepermunt te snuiven
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ruig.quote:
Bij Volleybal draai je toch doorquote:
Hahahaha, ik hou ook niet altijd van gym.. turnen ed. bleghquote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige jongens die voetbal kut vind denk ik. Was sowieso nooit weg van gym. En van sport in het algemeen
Voetbal is best kut ja, alleen de sfeer bij WK of EK vind ik wel tofquote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige jongens die voetbal kut vind denk ik. Was sowieso nooit weg van gym. En van sport in het algemeen
Zo'n geluid alsof iemand een dikke snotroggel zijn keel in snuift.quote:
Eet-sequote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo'n geluid alsof iemand een dikke snotroggel zijn keel in snuift.
Nja, niet van die van zichzelf blijkbaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij moet het ook echt van jouw versiertips hebben hoor..
Hahahahahaha, vet schattigquote:
quote:
Wát vind je mequote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik vind je een irritante kneus, maar je hebt wel gelijk.
Hiervan kreeg ik toch even een lichte grijns op mijn gezichtquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha, ik hou ook niet altijd van gym.. turnen ed. blegh
Bal sport vond ik dan wel weer leuk
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahahahaha, vet schattig![]()
Nee, meestal als je al in de B komt, ga je met een systeem spelen
Maar geef jij hem eens een hint dan, ik kan ook heulemaal geen chicks versieren.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij moet het ook echt van jouw versiertips hebben hoor..
Ja, die is vetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ah, een gekke robot die kan vuurspuwen?
Ah jammer zegquote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Heb 8 jaar aan volleybal gedaan. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hiervan kreeg ik toch even een lichte grijns op mijn gezicht
Heeft Suus jouw versierd?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar geef jij hem eens een hint dan, ik kan ook heulemaal geen chicks versieren.
Nee bij die sfeer sluit ik me het liefst van de wereld afquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Voetbal is best kut ja, alleen de sfeer bij WK of EK vind ik wel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruzie bij de vereniging. En een baantje op zaterdag en dus niet in staat om wedstrijden te spelenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ah jammer zeg, waarom mee gestopt dan?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hiervan kreeg ik toch even een lichte grijns op mijn gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |