Dus?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat ze waarschijnlijk niet 24/7 in de SC zit, zoals ik
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat ze waarschijnlijk niet 24/7 in de SC zit, zoals ik
quote:
Je bent een gamer?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Fidelity het volgende:
Mwah, ik heb wel eens op insidegamer.nl op het forum gezeten.. daar zitten mensen die ECHT 24/7 op het forum zitten volgens mij
Speel je games danquote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Fidelity het volgende:
Mwah, ik heb wel eens op insidegamer.nl op het forum gezeten.. daar zitten mensen die ECHT 24/7 op het forum zitten volgens mij
Dat is best engquote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Fidelity het volgende:
En je kijkt voetbalquote:
Oh en je houd van voetbal?quote:
Eigenlijks wel jaquote:
Hahaha, nee.. vroeger speelde ik wel games, nu geen tijd meer voorquote:
Tijd is altijd te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, nee.. vroeger speelde ik wel games, nu geen tijd meer voor
Nu zit je op fokquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Wat speelde je dan ?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal crapquote:Op woensdag 29 april 2009 20:37 schreef Fidelity het volgende:
Ik hou niet van Nederlands voetbal als ik eerlijk ben, maar ik vind de Uefa cup ook alleen leuk omder manchester mee doet
Zeker voor ene C. Ronaldoquote:Op woensdag 29 april 2009 20:37 schreef Fidelity het volgende:
Ik hou niet van Nederlands voetbal als ik eerlijk ben, maar ik vind de Uefa cup ook alleen leuk omder manchester mee doet
Hahahaha, je klinkt tof!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat is best eng
Ohja, laat ik me voorstellen; Ik ben irritant, heel erg sarcastisch en soms best liev
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |