Sowieso lig ik wel dubbel om de flauwste grapjesquote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef MASD het volgende:
[..]
sexy, pic genomen?
[..]
Amerikaanse dan welMaar dan lig je nog half lam te lachen om penisgrapjes.
Ja, maar ik ben in Arnhem. Fucking wijven die alles verstoren.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:16 schreef Juicyhil het volgende:
He MASD gozah
Ik loop morgen dus met een groep van 50-60 man door damso heen met green day shirts en green day balonnen rond 12-2 uur.
Ook op museumplein en dam enzo.
Medelijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben in Arnhem. Fucking wijven die alles verstoren.
Jeweets.quote:
Iets?quote:
Jaa. Maaar. Ik weet wel wat ik aanmoet. Alleen dan moet ik een jas aan. En daar heb ik geen zin in.quote:
Of niks, behalve zo'n lange regenjas.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jaa. Maaar. Ik weet wel wat ik aanmoet. Alleen dan moet ik een jas aan. En daar heb ik geen zin in.
Doe jij dat ook dan? En kom je dan meetenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of niks, behalve zo'n lange regenjas.
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of niks, behalve zo'n lange regenjas.
Ik overleef het vaak met 1 shirt en een vest wel, maar dat is overdag. Sowieso heb ik naar de kroeg altijd een jas bij me, ookal ga ik met de auto.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jaa. Maaar. Ik weet wel wat ik aanmoet. Alleen dan moet ik een jas aan. En daar heb ik geen zin in.
Ik laat mn jas altijd in de auto danquote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik overleef het vaak met 1 shirt en een vest wel, maar dat is overdag. Sowieso heb ik naar de kroeg altijd een jas bij me, ookal ga ik met de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |