Leuk, door een woestijn rijden en dan niet weten of je nog levend op het kamp aankomtquote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal crap, mij doe je meer plezier met een enduro rally als de Dakar
Dan maak ik me klaar om te gaan werkenquote:
Je kijkt rally?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal crap, mij doe je meer plezier met een enduro rally als de Dakar
Heerlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Leuk, door een woestijn rijden en dan niet weten of je nog levend op het kamp aankomt.
Alleen als ik het tegenkomquote:
Stronghold Crusador.. Medieval, Empire Earth etc.quote:
Doe je dat tochquote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heerlijk, wil er ooit een keer aan meedoen
Serieus? Dat is dan weer wel vet, dat je dat aandurftquote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heerlijk, wil er ooit een keer aan meedoen
Kost klauwen met geldquote:
Ah, Medieval is wel vetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Stronghold Crusador.. Medieval, Empire Earth etc.![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel een toffe ervaring. 2 weken afzien in de woestijnquote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus? Dat is dan weer wel vet, dat je dat aandurft.
Hahahaha, mijn pa is helemaal gek van voetbal, dus dan kijk je automatisch af en toe meequote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn pa is helemaal gek van voetbal, dus dan kijk je automatisch af en toe mee
Zo'n rally als Dakar.. nooit gekeken volgens mij
Nee niet dat ik weetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, Medieval is wel vet. Nooit Empire total war gespeeld
?
Dan rol ik lekker mn bedje inquote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan maak ik me klaar om te gaan werken
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet
Moet eerlijk toegeven: ik ben echt slecht in gamen hahaha
Je hoeft ergens niet goed in te zijn om lol te hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet
Moet eerlijk toegeven: ik ben echt slecht in gamen hahaha
Iets nieuws uitproberen is nooit verkeerd, ik zal wel een keer kijkenquote:
Gezellig met sjoegerd op de bank naar zo'n rally kijkenquote:
Oh je gaat vannacht nog naar Qnightquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gezellig met sjoegerd op de bank naar zo'n rally kijken
Ja echt, sjoegerd is best gezellig hoor, toch sjoerd?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh je gaat vannacht nog naar Qnight?
Moet je alleen een 9 maanden wachten. Komt in Januari pas weerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Iets nieuws uitproberen is nooit verkeerd, ik zal wel een keer kijken
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gezellig met sjoegerd op de bank naar zo'n rally kijken
Ja echt, sjoegerd is best gezellig hoor, toch sjoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |