Ik soms, maar meestal niet. En in de auto houd ik mijn jas sowieso nooit aanquote:Op woensdag 29 april 2009 19:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik laat mn jas altijd in de auto dan
Ik ben gelukkig klaar voor vandaag, was weer een lekkere chaosquote:
Babyapparaatquote:
Nou zeg. Ben je helemaal bezopen als ik bij je aankom en dan krijg je hem niet meer omhoog.quote:
Ik hoef morgen niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig klaar voor vandaag, was weer een lekkere chaos. Ben morgenochtend weer aan de beurt
Ik hoef maar van 8-13, maar krijg wel 200%quote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou zeg. Ben je helemaal bezopen als ik bij je aankom en dan krijg je hem niet meer omhoog.
[..]
Ik hoef morgen niet.
Ik heb er maar 1 op vandaag.quote:
Ik hoef morgen niet, ik ga lekker naar Amsterdam! Vrijdagavond weer.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoef maar van 8-13, maar krijg wel 200%
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 op vandaag.
En dat was vóór het rijlessen, ik had niet in de gaten dat ik vandaag moest.
Ze zien je al aankomen daar in de kroegquote:
Ik ga of lekker in mijn nest liggen, of ik zit in Utrecht te niksen. Beide staan me wel aanquote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet, ik ga lekker naar Amsterdam! Vrijdagavond weer.
ben je nog naar amsterdam geweest?quote:
Wat is er in Utrecht te doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga of lekker in mijn nest liggen, of ik zit in Utrecht te niksen. Beide staan me wel aan. Maarja ben vrijdag wel vrij
. En dan zaterdag weer de hele dag
Doen ze sowieso, die swagger straalt voor mijlen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zien je al aankomen daar in de kroeg
Yea.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ben je nog naar amsterdam geweest?
Want dan heb je seks met Mark, ja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
JALALALA.
Ohoh, ik heb zin in vanavond.
Ik ook niet, maar de auto kan ik altijd dichtbij parkeren, en ophangen kost bij de meeste tenten geld enzo.. schooiersquote:Op woensdag 29 april 2009 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik soms, maar meestal niet. En in de auto houd ik mijn jas sowieso nooit aan
Geen flauw idee, een vriend van me stelde het voor.quote:
Bah.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Want dan heb je seks met Mark, ja nu weten we het wel.
Bij ons betaal je sowieso entree na 11 uur, jas of niet. En ik moet altijd nog wel een stukje lopen. We zorgen gewoon dat we er voor elven zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 19:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de auto kan ik altijd dichtbij parkeren, en ophangen kost bij de meeste tenten geld enzo.. schooiers
Geil.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |