Die reacties daarquote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Qnight.
Ben afgemaakt door dat woord![]()
Ik ben eigenlijks wel van de makkelijke films als Eurotrip, Americain Pie enzo...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Mwah, het is niet echt een kutfilm oid, maar het hoort niet bij films zoals the Green Mile etc.
dat zijn van die spange boys van de straat, jwz. En die typen ook zoquote:
Baggeraars eerste klasquote:
quote:
Twilight lijkt niet echt op Green Mile enzo, is meer fantasy film. Ik zelf vond het echt een hele goede film en ben nu de boeken aan het lezen op internetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja zijn dat twee goede? Want Twilight leek me best een kutfilm eigenlijk
Openingspost, kijk daar maar ff hoe je jezelf erin zetquote:
Hahahaha dat zijn ook leuke filmsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijks wel van de makkelijke films als Eurotrip, Americain Pie enzo...
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:51 schreef Lauriette91 het volgende:
En als dat persoon niet weet wat OP is, vind ik niet dat diegene recht heeft om er in te staan.
Ik had hier nog niet eens gepost toen had ik er mezelf al tussen gegooidquote:
De boeken zijn echt geniaal! Heb Twilight en New Moon uitgelezen, nu nog Eclipse en Breaking Dawnquote:Op woensdag 29 april 2009 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Twilight lijkt niet echt op Green Mile enzo, is meer fantasy film. Ik zelf vond het echt een hele goede film en ben nu de boeken aan het lezen op internet.
Ik heb ze net gedownload, ga ze binnenkort wel in de winkel halen denk ik, lees eerst een stuk en als ze goed zijn haal ik ze. Zijn nog maar iets van 10-12 euro per stuk dus valt nog te doenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:52 schreef Fidelity het volgende:
[..]
De boeken zijn echt geniaal! Heb Twilight en New Moon uitgelezen, nu nog Eclipse en Breaking Dawn
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:51 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha dat zijn ook leuke filmsAmerican Pie blijft grappig
Jawel, je ziet daar ergens OP in het blauw staan, daar klik je op dan kom je op een Wikipedia page, dan klik je bovenaan op bewerken en zet je onder de laatste je naam en de tekst die je erbij wilt zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Fidelity het volgende:
Oh is dat de OP, vet.
Maar ik mag dat dus niet
Hey, je woont in Putten. Zondag nog geweestquote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Americain Pie marathon bij mij thuis?![]()
Is goed! Ik heb de films zelf niet, dus moet je zelf even regelen hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Americain Pie marathon bij mij thuis?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |