quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[Lis]HALLO WORD IK GENEGEERD OFZO! [/Lis]
en een naamtopiquequote:
Ja. Als je het vorige topique had doorgelezen had je gezien dat ik wel eens 'driekwarter' word genoemdquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen, KAP EENS MET DAT GEIRRITANTE HOOFDLETTERGEDOE.
ZIJN JULLIE ALLEMAAL RETARDED OFZO?!
Waar is mijn uitnodiging ?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Ik heb dus een BBQ georganiseerd. En ik ben altijd zo bang dat ik te weinig eten heb. Uiteindelijk blijkt dat ik genoeg eten voor een heel leger heb.
jA, MAN, IK BEN RETARDEDquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen, KAP EENS MET DAT GEIRRITANTE HOOFDLETTERGEDOE.
ZIJN JULLIE ALLEMAAL RETARDED OFZO?!
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja. Als je het vorige topique had doorgelezen had je gezien dat ik wel eens 'driekwarter' word genoemd
Ik kom langs, ik hou van BBQ.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Ik heb dus een BBQ georganiseerd. En ik ben altijd zo bang dat ik te weinig eten heb. Uiteindelijk blijkt dat ik genoeg eten voor een heel leger heb.
Weer je shift ingedrukt vrindquote:
Charliiiiiiiiiiiiiiiiiieeeequote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Kom maarquote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik kom langs, ik hou van BBQ.
Kan niet, ik moet werken.quote:
Rooksignalen dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken we e-mail
Nou.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:06 schreef MASD het volgende:
Ik ben gewoon "speciaal".
Mods.quote:
Dus die was van jou, eikel! Nu kom ik sowieso nietquote:
Boom boom ....quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef Blaxje het volgende:
Ik wil de tango dansen met Lauriette.
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Mods.nietszeggende mensen die hun gebrek aan zelfwaarde compenseren met een irreëele ideologie over het internet.
Doe dat dan de volgende keer... Beter dan zo'n kloteduif...quote:
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.
Bailandoquote:
Kost watquote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.
Buitenlander.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
pa·tat de; v(m) friet:
Ik let daar niet eens meer op bij jou. Ik snap wat je bedoeling wasquote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.
quote:
Ja probeer je er maar uit te lullen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens meer op bij jou. Ik snap wat je bedoeling was
Wat gaat op voor mij, dat het zo is of bij mij niet zo is?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebood dat te zeggen. Het gaat ook op voor jou. Maar geeft niet Krentebolletje.
Okequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar uit te lullen.
Wat hebje meegenomenquote:
Nieuwe schoentjesquote:
Meteen een Australian erbij gehaald?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nieuwe schoentjes.
[ afbeelding ]
Een van de weinige vette schoenen die in mijn maat te vinden is.
VANS schoenen hadden ze maar tot en 44.
En wat pepermuntjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Meteen een Australian erbij gehaald?
Anders lees je eerst.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Meteen een Australian erbij gehaald?
Welke maat heb je danquote:Op woensdag 29 april 2009 17:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nieuwe schoentjes.
[ afbeelding ]
Een van de weinige vette schoenen die in mijn maat te vinden is.
VANS schoenen hadden ze maar tot en 44.
Hollywood undeadquote:
47quote:
Niet weerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef Blaxje het volgende:
Em aa es dee,
daar sol je niet mee,
een mod naar m'n hart,
rechtvaardig vanaf z'n start.
HA! Ik 48quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het was meer een grapje, ouwe snoepert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stopt met het spuwen van je gal,quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je stopt met het spuwen van je gal,
want je zei ik stop al ik stop al
Ruigrijkquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:26 schreef Desunoto het volgende:
Wat hebben jullie grote voeten37-38.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Alle 4quote:Op woensdag 29 april 2009 17:27 schreef Zeroku het volgende:
En maar even de boeken van Twilight gedowkoopt, iemand al gelezen ?
Dat is gewoon liefquote:
Twilight wel, Twighlight niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:27 schreef Zeroku het volgende:
En maar even de boeken van Twilight gedowkoopt, iemand al gelezen ?
Is er wat aanquote:
Ik vond 't erg mooie boeken, er is alleen af en toe een beetje veel gezemel over hoe perfect Edward wel niet is.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is er wat aan? Film vond ik namelijk wel echt vet.
quote:
Zo grootquote:
Ja maar dat is gewoon liefquote:
Volgens mij wel ja.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh, toch. Ik word compleet gek hier. Ik ga buiten zitten. KADOEI
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh, toch. Ik word compleet gek hier. Ik ga buiten zitten. KADOEI
Vergeet er niet bij te vermelden dat Bella whiny is.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:30 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik vond 't erg mooie boeken, er is alleen af en toe een beetje veel gezemel over hoe perfect Edward wel niet is.
Ahja.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus die was van jou, eikel! Nu kom ik sowieso niet![]()
Je weet dat ik moet vluchten voor de vossen. Als je dan een postduif stuurt dan volgen die vossen die duif gewoon... Je duif is opgegeten en ik heb een nieuw hol moeten graven... Faalhaas, denk na!
quote:
Ja, graag.quote:
Faler.quote:kom ik weer op mijn kamer en zie in de hoek naast mijn bureau nog een wijnfles staan.
althans dacht dat het wijn was.
heb ik dus gisteren nadat het gewone alcohol op was nog een fles remy martin gevonden.
was dus geen wijn maar whiskey.
Nee. niemand.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Wil iemand mij een nekschot geven?
* nijnja speeltquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef Onorgineel het volgende:
Plug in Baby O+
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | -------------------------7h8p7---------------------------7-7h8p7-5h7p5-------- -------6-----6-7---6-7-9-------9-7-6---6-7---6-7-9-6-7-9---------------------- --8--9---8-9-----9-------------------9-----9---------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------ --7-----------7-9b10r9-7---7-------------------------------------------------- ----7-------7------------9---7-6-7-------------------------------------------- ------7---7------------------------------------------------------------------- --------9--------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------ |
Ik heb het overleefdquote:
Voor mij eerst een gehaktballetje graagquote:
Iehhh.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voor mij eerst een gehaktballetje graag
Vegetarisch?quote:
Wat is jouw inbreng in de PUB SC, wat is mijn inbrengquote:Op woensdag 29 april 2009 18:07 schreef Remsjo het volgende:
Nerdjes, ik was zaterdag jarig en kreeg geen verjaardagsvermelding in de OP
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:07 schreef Remsjo het volgende:
Hij is vet he?!quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:07 schreef Remsjo het volgende:
Ik houd het nog een beetje levendig hier. Door jou kakt iedereen inquote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat is jouw inbreng in de PUB SC, wat is mijn inbreng
Je mag een uurtje in de TT.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:07 schreef Remsjo het volgende:
Als je maar van Mi..ark houdtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik houd gewoon niet van gehaktbal.
Faalhaas. En wie verneukt mijn TTquote:
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik houd het nog een beetje levendig hier. Door jou kakt iedereen in
quote:
De basslijn in plug in baby is ook vetquote:
Ik ga even de videomodus van mijn mobiel testen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
De basslijn in plug in baby is ook vet(trouwens ni bijna alle nummers van ze, maargoed
)
Ik was laatst nog in zo'n english pub, waar werk jij precies?quote:
Knappe zinquote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef raaavi het volgende:
Je zou maar ziek zijn de dag op koninginnen nacht
Ik wil het zienquote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga even de videomodus van mijn mobiel testen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom wordt mijn mooie TT verneukt?
Ik ben degene van de slechte grappenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar dan heeft nijn geen naamtopic meer.
[slechte grap modus.]
Bewijs jezelf isquote:Op woensdag 29 april 2009 18:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben degene van de slechte grappen
Nee, en ik moet etenquote:
Oke, tasje erbij?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:20 schreef Onorgineel het volgende:
ik moet dus zOw nablijven nu en ik en astrid vervelen ons doOdXD
Nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:19 schreef Onorgineel het volgende:
Dan ga ik wel weer alleen naar de #301, hoor!
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:
Als je zo doorgaat onorgineel heb je een Ban. Ik wil hem je niet geven , maar je loopt te zeuren enzo, naast fok moet je ook een leven hebben, anders red je het niet
Oja eten
quote:
Toch leuk hoe ik mijzelf elke keer weet te confronteren methet feit dat ik niet kan zingenquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik kan zo 1, 2, 3 niemand bedenken
Vetquote:Op woensdag 29 april 2009 18:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Toch leuk hoe ik mijzelf elke keer weet te confronteren methet feit dat ik niet kan zingen
Maar niks om aan te trekkenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je UI komt een klein beetje in de buurt
Niks oranjes kneusquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hihi je hebt niets om aan te trekken?![]()
Met vrienden?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:39 schreef Desunoto het volgende:
Zometeen friet/patat (streep door wat niet van toepassing is) eten en dan naar de vuilnisbelt/vrijmarkt (streep door wat niet van toepassing is)
Laat je pib eens zienquote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga tears in heaven proberen.Echt al een jaar geen gitaar gespeelt.
[klbmodus] Ga eerst maar iets aan je beheersing van de Nederlandse taal doen. [/klbmodus]quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga tears in heaven proberen.Echt al een jaar geen gitaar gespeelt.
Die heb ik niet want ik ben een FOK!ker Die kom ik daar tegen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Met vrienden?
Ik dat laatste ook
En daarna gezellig wat drinken enzo
Okee, gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 18:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die heb ik niet want ik ben een FOK!ker Die kom ik daar tegen.
Plug in babyquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef nijnja het volgende:
Waarschijnlijk morgen een foto van mij in't roodwitblauworanje
Utrechtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef MASD het volgende:
Kenker ookDe vrienden van een vriend heeft geen zin om naar damsco te gaan en nou gaat het niet door of wel of niet. Vrouwen. Even Utrecht proberen te regelen
Jawel hoor, klinkt acoustisch goedquote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Andere keer. op een acoustische klinkt hij niet echt;.
Ik ben ook in Utrechtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef MASD het volgende:
Kenker ookDe vrienden van een vriend heeft geen zin om naar damsco te gaan en nou gaat het niet door of wel of niet. Vrouwen. Even Utrecht proberen te regelen
Wat?quote:
Niet op de mijne, heb hier alleen mijn eerste gitaar, 10 jaar oud kindermodelletje.quote:
Ja.quote:
Je gaat dood. Verf is erg slecht voor konijntjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist dan is het vetquote:Op woensdag 29 april 2009 18:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet op de mijne, heb hier alleen mijn eerste gitaar, 10 jaar oud kindermodelletje.
[..]
Ja.toffe shiz. Was mijn eerste idee. Anders groningen ofzo.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je gaat dood. Verf is erg slecht voor konijntjes.Ja maar komt morgen waarschijnlijk pas, en ook wel in het fototopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VLA ETEN WGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
BAN!!!quote:
quote:
Voorwaardelijk?quote:
Zwijnenvirusquote:Op woensdag 29 april 2009 19:03 schreef mstr het volgende:
Ik ben alleen nog beetje verkouden en heb koorts
Leuk.quote:
Aaah balen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:03 schreef mstr het volgende:
Ik ben alleen nog beetje verkouden en heb koorts
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, www.waytoomany.com staat er toch.
Nou, dat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij gaat Don Diablo zien in Den Haag vanavond
Wat ben ik blij.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
NoelGallagher heeft het ook weer voor zichzelf verziekt. Mail maar over een maand, je mag het ook vergeten
Varkensgriep, snapje.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Aaah balen.![]()
Hopen dat je je snel beter voelt.
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef mstr het volgende:
Even veters strikken en over 2 minuten richting Utrecht
Gaat goedquote:Op woensdag 29 april 2009 19:08 schreef MASD het volgende:
Oh godwss ook geen utrecht.
die 15 euro voor de kaartjes is te duur. Arnhem dan maar. Is daar uberhaupt wat te doen?
Schijnt van wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:08 schreef MASD het volgende:
Oh godwss ook geen utrecht.
die 15 euro voor de kaartjes is te duur. Arnhem dan maar. Is daar uberhaupt wat te doen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, www.waytoomany.com staat er toch.
Tering.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Holy damn, volgens mij lig je dan echt schuimbekkend naast de wc.
Ach kan makkelijk gekquote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dan geen expert, maar dat is toch echt veelquote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
500 gram is meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben dan geen expert, maar dat is toch echt veel
Een kilo ookquote:
sexy, pic genomen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:11 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD. Ik zag vanmiddag iemand lopen met je UI op zn shirt.
Amerikaanse dan welquote:Op woensdag 29 april 2009 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben dan geen expert, maar dat is toch echt veel
Nee. Hij was lelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef MASD het volgende:
[..]
sexy, pic genomen?
[..]
Amerikaanse dan welMaar dan lig je nog half lam te lachen om penisgrapjes.
PMS ofzoquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb niks. Maar ga niet zo lopen zeiken zeg.
Sowieso lig ik wel dubbel om de flauwste grapjesquote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef MASD het volgende:
[..]
sexy, pic genomen?
[..]
Amerikaanse dan welMaar dan lig je nog half lam te lachen om penisgrapjes.
Ja, maar ik ben in Arnhem. Fucking wijven die alles verstoren.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:16 schreef Juicyhil het volgende:
He MASD gozah
Ik loop morgen dus met een groep van 50-60 man door damso heen met green day shirts en green day balonnen rond 12-2 uur.
Ook op museumplein en dam enzo.
Medelijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben in Arnhem. Fucking wijven die alles verstoren.
Jeweets.quote:
Iets?quote:
Jaa. Maaar. Ik weet wel wat ik aanmoet. Alleen dan moet ik een jas aan. En daar heb ik geen zin in.quote:
Of niks, behalve zo'n lange regenjas.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jaa. Maaar. Ik weet wel wat ik aanmoet. Alleen dan moet ik een jas aan. En daar heb ik geen zin in.
Doe jij dat ook dan? En kom je dan meetenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of niks, behalve zo'n lange regenjas.
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik overleef het vaak met 1 shirt en een vest wel, maar dat is overdag. Sowieso heb ik naar de kroeg altijd een jas bij me, ookal ga ik met de auto.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:26 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jaa. Maaar. Ik weet wel wat ik aanmoet. Alleen dan moet ik een jas aan. En daar heb ik geen zin in.
Ik laat mn jas altijd in de auto danquote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik overleef het vaak met 1 shirt en een vest wel, maar dat is overdag. Sowieso heb ik naar de kroeg altijd een jas bij me, ookal ga ik met de auto.
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |