Maar niks om aan te trekkenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je UI komt een klein beetje in de buurt
Niks oranjes kneusquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hihi je hebt niets om aan te trekken?![]()
Met vrienden?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:39 schreef Desunoto het volgende:
Zometeen friet/patat (streep door wat niet van toepassing is) eten en dan naar de vuilnisbelt/vrijmarkt (streep door wat niet van toepassing is)
Laat je pib eens zienquote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga tears in heaven proberen.Echt al een jaar geen gitaar gespeelt.
[klbmodus] Ga eerst maar iets aan je beheersing van de Nederlandse taal doen. [/klbmodus]quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga tears in heaven proberen.Echt al een jaar geen gitaar gespeelt.
Die heb ik niet want ik ben een FOK!ker Die kom ik daar tegen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Met vrienden?
Ik dat laatste ook
En daarna gezellig wat drinken enzo
Okee, gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 18:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die heb ik niet want ik ben een FOK!ker Die kom ik daar tegen.
Plug in babyquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef nijnja het volgende:
Waarschijnlijk morgen een foto van mij in't roodwitblauworanje
Utrechtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef MASD het volgende:
Kenker ookDe vrienden van een vriend heeft geen zin om naar damsco te gaan en nou gaat het niet door of wel of niet. Vrouwen. Even Utrecht proberen te regelen
Jawel hoor, klinkt acoustisch goedquote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Andere keer. op een acoustische klinkt hij niet echt;.
Ik ben ook in Utrechtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef MASD het volgende:
Kenker ookDe vrienden van een vriend heeft geen zin om naar damsco te gaan en nou gaat het niet door of wel of niet. Vrouwen. Even Utrecht proberen te regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |