Ja, graag.quote:
Faler.quote:kom ik weer op mijn kamer en zie in de hoek naast mijn bureau nog een wijnfles staan.
althans dacht dat het wijn was.
heb ik dus gisteren nadat het gewone alcohol op was nog een fles remy martin gevonden.
was dus geen wijn maar whiskey.
Nee. niemand.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Wil iemand mij een nekschot geven?
* nijnja speeltquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef Onorgineel het volgende:
Plug in Baby O+
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | -------------------------7h8p7---------------------------7-7h8p7-5h7p5-------- -------6-----6-7---6-7-9-------9-7-6---6-7---6-7-9-6-7-9---------------------- --8--9---8-9-----9-------------------9-----9---------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------ --7-----------7-9b10r9-7---7-------------------------------------------------- ----7-------7------------9---7-6-7-------------------------------------------- ------7---7------------------------------------------------------------------- --------9--------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------ |
Ik heb het overleefdquote:
Voor mij eerst een gehaktballetje graagquote:
Iehhh.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voor mij eerst een gehaktballetje graag
Vegetarisch?quote:
Wat is jouw inbreng in de PUB SC, wat is mijn inbrengquote:Op woensdag 29 april 2009 18:07 schreef Remsjo het volgende:
Nerdjes, ik was zaterdag jarig en kreeg geen verjaardagsvermelding in de OP
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:07 schreef Remsjo het volgende:
Hij is vet he?!quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:07 schreef Remsjo het volgende:
Ik houd het nog een beetje levendig hier. Door jou kakt iedereen inquote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat is jouw inbreng in de PUB SC, wat is mijn inbreng
Je mag een uurtje in de TT.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:07 schreef Remsjo het volgende:
Als je maar van Mi..ark houdtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik houd gewoon niet van gehaktbal.
Faalhaas. En wie verneukt mijn TTquote:
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik houd het nog een beetje levendig hier. Door jou kakt iedereen in
quote:
De basslijn in plug in baby is ook vetquote:
Ik ga even de videomodus van mijn mobiel testen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
De basslijn in plug in baby is ook vet(trouwens ni bijna alle nummers van ze, maargoed
)
Ik was laatst nog in zo'n english pub, waar werk jij precies?quote:
Knappe zinquote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef raaavi het volgende:
Je zou maar ziek zijn de dag op koninginnen nacht
Ik wil het zienquote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga even de videomodus van mijn mobiel testen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom wordt mijn mooie TT verneukt?
Ik ben degene van de slechte grappenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar dan heeft nijn geen naamtopic meer.
[slechte grap modus.]
Bewijs jezelf isquote:Op woensdag 29 april 2009 18:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben degene van de slechte grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |