quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[Lis]HALLO WORD IK GENEGEERD OFZO! [/Lis]
en een naamtopiquequote:
Ja. Als je het vorige topique had doorgelezen had je gezien dat ik wel eens 'driekwarter' word genoemdquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen, KAP EENS MET DAT GEIRRITANTE HOOFDLETTERGEDOE.
ZIJN JULLIE ALLEMAAL RETARDED OFZO?!
Waar is mijn uitnodiging ?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Ik heb dus een BBQ georganiseerd. En ik ben altijd zo bang dat ik te weinig eten heb. Uiteindelijk blijkt dat ik genoeg eten voor een heel leger heb.
jA, MAN, IK BEN RETARDEDquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen, KAP EENS MET DAT GEIRRITANTE HOOFDLETTERGEDOE.
ZIJN JULLIE ALLEMAAL RETARDED OFZO?!
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja. Als je het vorige topique had doorgelezen had je gezien dat ik wel eens 'driekwarter' word genoemd
Ik kom langs, ik hou van BBQ.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Ik heb dus een BBQ georganiseerd. En ik ben altijd zo bang dat ik te weinig eten heb. Uiteindelijk blijkt dat ik genoeg eten voor een heel leger heb.
Weer je shift ingedrukt vrindquote:
Charliiiiiiiiiiiiiiiiiieeeequote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Kom maarquote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik kom langs, ik hou van BBQ.
Kan niet, ik moet werken.quote:
Rooksignalen dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken we e-mail
Nou.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:06 schreef MASD het volgende:
Ik ben gewoon "speciaal".
Mods.quote:
Dus die was van jou, eikel! Nu kom ik sowieso nietquote:
Boom boom ....quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef Blaxje het volgende:
Ik wil de tango dansen met Lauriette.
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Mods.nietszeggende mensen die hun gebrek aan zelfwaarde compenseren met een irreëele ideologie over het internet.
Doe dat dan de volgende keer... Beter dan zo'n kloteduif...quote:
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.
Bailandoquote:
Kost watquote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.
Buitenlander.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
pa·tat de; v(m) friet:
Ik let daar niet eens meer op bij jou. Ik snap wat je bedoeling wasquote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.
quote:
Ja probeer je er maar uit te lullen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens meer op bij jou. Ik snap wat je bedoeling was
Wat gaat op voor mij, dat het zo is of bij mij niet zo is?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebood dat te zeggen. Het gaat ook op voor jou. Maar geeft niet Krentebolletje.
Okequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar uit te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |