Nouja jij bent wel een van de weinigen die nog op mijn lijstje staat van 'MOET NOG GEMEET WORDEN'quote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Je kent mij nijn, Encyclopedia slechtegrapjesia.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja jij bent wel een van de weinigen die nog op mijn lijstje staat van 'MOET NOG GEMEET WORDEN'
het duurt nog een kwartierquote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ga je 'm koppen? NEE HEIMEN, EMOMUZIEK HOEFT HIER NIET TOE TE LEIDEN![]()
!!!!!!
quote:
Jij staat er ook op, maar jij komt over iets minder dan een maand meetenquote:
Geen pepperspray hoeven gebruiken? WANT DAT DRAAG JIJ OP ZAK DO EN DAT IS ILLEGAAL. POLITIE, OPGELET DEZE MAN IS STOUTquote:
Als jij op 5 mei naar Zwolle gaat kan het ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij staat er ook op, maar jij komt over iets minder dan een maand meeten
Ik heb het niet op zak?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen pepperspray hoeven gebruiken? WANT DAT DRAAG JIJ OP ZAK DO EN DAT IS ILLEGAAL. POLITIE, OPGELET DEZE MAN IS STOUT
quote:Léon zegt (16:51):
ja jij altijd met je bier =p
Kanoman zegt (16:51):
Kanoman zegt (16:51):
jij altijd met je fris
Léon zegt (16:51):
ti
Ik kan niet weg op mij nverjaardagquote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als jij op 5 mei naar Zwolle gaat kan het ook.
Wat een vlegel ^^quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen pepperspray hoeven gebruiken? WANT DAT DRAAG JIJ OP ZAK DO EN DAT IS ILLEGAAL. POLITIE, OPGELET DEZE MAN IS STOUT
Ja het is niet altijd leuk om op 5 mei jarig te zijn...quote:
Ze hangen wel de vlag voor je uitquote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja het is niet altijd leuk om op 5 mei jarig te zijn...
Ik weet niet of dat voor mij isquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[Lis]HALLO WORD IK GENEGEERD OFZO! [/Lis]
Wtf is lis bij jou?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[Lis]HALLO WORD IK GENEGEERD OFZO! [/Lis]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |