Kan niet, ik moet werken.quote:
Rooksignalen dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken we e-mail
Nou.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:06 schreef MASD het volgende:
Ik ben gewoon "speciaal".
Mods.quote:
Dus die was van jou, eikel! Nu kom ik sowieso nietquote:
Boom boom ....quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef Blaxje het volgende:
Ik wil de tango dansen met Lauriette.
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Mods.nietszeggende mensen die hun gebrek aan zelfwaarde compenseren met een irreëele ideologie over het internet.
Doe dat dan de volgende keer... Beter dan zo'n kloteduif...quote:
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.
Bailandoquote:
Kost watquote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.
Buitenlander.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
pa·tat de; v(m) friet:
Ik let daar niet eens meer op bij jou. Ik snap wat je bedoeling wasquote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat het eigenlijk een onsamenhangende verzameling "dure" woorden is.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij elke fok-mod toepasbaar, behalve bij jou.
quote:
Ja probeer je er maar uit te lullen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens meer op bij jou. Ik snap wat je bedoeling was
Wat gaat op voor mij, dat het zo is of bij mij niet zo is?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebood dat te zeggen. Het gaat ook op voor jou. Maar geeft niet Krentebolletje.
Okequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar uit te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |