Ik zie nog steeds krietiekpunt !quote:Op woensdag 29 april 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
dank u
ondeugend zie laatste toevoeging
Jij moest vast ergens anders aan denkenquote:
de mijne is natuurlijk ook stiekem een tvpquote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij moest vast ergens anders aan denken
Verder is dit gewoon een tvp, want ik weet dat ik dit topic in de gaten moet houden
Nu heb je er al 3 gezet.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
de mijne is natuurlijk ook stiekem een tvp
Ja ik verdien een note !quote:
Ik callquote:
ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ergens waar jij het niet verneuken kan.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:04 schreef Kopbal het volgende:
Waar is dat topic gebleven? Met die lap tekst.
tenzij je n aanklacht aan je broek wilt vanwege laster/smaad, is het niet jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 19:35 schreef Blight het volgende:
Verwijderd omwille van de fietspiraat zelf, I guess? Jammer, maar oke.
Nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:24 schreef Kopbal het volgende:
Gaan we voortaan ook alle topics sluiten waarin de McDonalds of Appie Heijn in voorkomen?
Kom zeg, vanwaar meteen die attitude? Ik klaag er niet eens over.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tenzij je n aanklacht aan je broek wilt vanwege laster/smaad, is het niet jammer
Geven we niets over vrij. Abo nemen en je kan ze inkijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien komt het hier vandaan, waar heb ik die laatste 2 notes aan te danken?
Is dat van "Boskanker"? Dat was grappig bedoeld. Later was er nog een andere reply hoe relax hij wel niet is.
De andere weet ik zo niet.
Dacht ik al.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geven we niets over vrij. Abo nemen en je kan ze inkijken.
Ik zou zeggen spit het topic lijst maar eens na.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er grappig aan boskankerdus als ik jou verrot scheld, en daarna post ''grapje, je bent tof'' dan kan het in een keer wél
rare beredenering
Zaggum, thnx.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:29 schreef sinadO het volgende:
Aanslag koningshuis schokkend? Ik vond 9-11 imposanter
Tja.
oh dus als je vindt dat die hele aandacht op die aanslag overtrokken is door de media moet je maar monddood gemaakt worden?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Flikker op.
Delete heel dat topic gewoon. Jammer dat jij er niet bij stond en dat bijvoorbeeld je moeder ineens werd gepakt door een auto om dan 20 meter mee te worden gesleurd.
ik vind dat men niet goed in de bovenkamer is juist als men dit erger vindt dan een zgn ver-van-mijn-bed-show in Amerika.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind dat je niet goed in je bovenkamer bent als je niet inziet waarom dit mensen meer aangrijpt dan een ver-van-je-bed-show in Amerika.
Misschien juist omdat het zoiets kneuterigs is? Allemaal oma's op klapstoelen, vrouwen met vlotte pittige kapsels met Nederlandse vlaggetjes op hun gezicht geverfd en een koningshuis wat helemaal niets betekent, op een klein beetje symbolische waarde na.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vind dat men niet goed in de bovenkamer is juist als men dit erger vindt dan een zgn ver-van-mijn-bed-show in Amerika.
Helemaal als je nu gaat bedenken wat de gevolgen achteraf zijn geweest; 2 oorlogen, 1 waar onze militairen (is dichtbij-jouw-bed-show) nog dagelijks mee te maken hebben (Uruzgan). Over een week is iedereen Apeldoorn wel weer vergeten.
mwoah, van de week was al weer eens geroezemoes dat er een aanslag gepleegd zou worden in Rotterdam en er is altijd al flinke beveiliging geweest. Draaiboeken houden ook altijd rekening met wanneer het misgaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Misschien juist omdat het zoiets kneuterigs is? Allemaal oma's op klapstoelen, vrouwen met vlotte pittige kapsels met Nederlandse vlaggetjes op hun gezicht geverfd en een koningshuis wat helemaal niets betekent, op een klein beetje symbolische waarde na.
Is het niet juist tragisch, dat iemand besloten heeft om zoiets kneuterigs, onschuldigs en burgerlijks als koninginnedag aan te grijpen en zijn statement te maken naar de buitenwereld? Ik snap er werkelijk geen flikker van.
Hoe verwerpelijk ook, in ieder geval hadden de idioten die in Amerika tegen een gebouw aanvlogen een reden, een diepgewortelde haat tov het westen en Amerika in het bijzonder. Zoiets KAN toch niet met koninginnedag, koninginnedag, wat boeit dat nou, niets.
Misschien is dat nu juist de reden dat iedereen het zo aangrijpend vindt. Niemand had ooit verwacht dat ook maar iemand een groot genoeg probleem zou kunnen hebben met koninginnedag en de koninklijke familie om zoiets te doen dus komt het als een extra grote schok.
Lijkt me niet de bedoeling zulke plaatjes.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Askie het volgende:
-
Mooie link voor een plaatje dat niet gewenst isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me niet de bedoeling zulke plaatjes.
Nee. Was niet inhoudelijk en bovendien kwalijk dat je het nodig vond om overal hoofdletters te tikken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:36 schreef Jordy-B het volgende:
wat nou "blabla"... het was gewoon een inhoudelijke post... Ik dacht alleen dat het de bedoeling was om hoofdletters te gebruiken om je punt beter over te kunnen brengen.
Zet je hem weer even terug? Bij voorbaat dank.
Het was weldegelijk inhoudelijk. En ik vind het van de TS ook kwalijk dat die het nodig vindt om hele stukken in hoofdletters te typen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Was niet inhoudelijk en bovendien kwalijk dat je het nodig vond om overal hoofdletters te tikken.
Klacht ongegrond verklaart.
dan post het maar in normale letters met een paar enters enzo ertussendoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het was weldegelijk inhoudelijk. En ik vind het van de TS ook kwalijk dat die het nodig vindt om hele stukken in hoofdletters te typen...
Nee, bok maar op... en laat de TS z'n capslockje in z'n hol douwen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan post het maar in normale letters met een paar enters enzo ertussendoor
jij hebt de nieuwe topic geschiedenis gemist vandaag en gisterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef esco_ het volgende:
Schokkend! Metro had voorkennis + PICS!
Waarom meteen dicht? Nutteloos commentaar van swarmahoer. En wat is er mis om de krant van woensdag te posten m.b.t. de feiten van gisteren?
Ik zie nog veel open topics over Koninginnedag. Bovendien denk ik niet dat iemand anders dezelfde inhoud hadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt de nieuwe topic geschiedenis gemist vandaag en gister
deze topics zitten allemaal dicht namelijk
ja zal best, maar niet icm fotos en conspiracies over de aanslagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:05 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik zie nog veel open topics over Koninginnedag. Bovendien denk ik niet dat iemand anders dezelfde inhoud had
Ik plaats toch geen foto's met doden, verongelukten, etc.?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja zal best, maar niet icm fotos en conspiracies over de aanslag
dat topic is weer een uitnodiging om alle plaatjes te posten die hier niet gezien willen worden
Begrijpelijk dat je daarnaar handelt, maar ik zou Danny's toelichting weleens willen lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
danny heeft duidelijk gemaakt dat hij het niet wilde, dan handel ik als mod zijnde daarnaar, mee eens of niet
Het is "als mod" of "mod zijnde"...maar ja, dubbel genaaid...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
danny heeft duidelijk gemaakt dat hij het niet wilde, dan handel ik als mod zijnde daarnaar, mee eens of niet
bedankt, mijn leven is een stukje beter nuquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:51 schreef spellingsneuker het volgende:
[..]
Het is "als mod" of "mod zijnde"...maar ja, dubbel genaaid...
Erger is vast niet mogelijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bedankt, mijn leven is een stukje beter nu
Wat is de klacht in je topic precies? Blijkbaar zag swarma er wel wat in.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben niet voor... , maaaaaaar....
Waarom moest dit topic nu gesloten worden?
Bespaar me de quasi grappige antwoorden svp.
ook niet eigelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is de klacht in je topic precies? Blijkbaar zag swarma er wel wat in.
Dat iedereen altijd eerst moeten zeggen dat ze voor iets zijn, en de zin er daarna het gaan afzeiken...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is de klacht in je topic precies? Blijkbaar zag swarma er wel wat in.
ZO geweldig was ie ook weer nietquote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
Boswachter! Als medeLimburger, waarom dat geweldige PIEL!-topic dicht?!?
Dat moet dus zijn 'm.b.t.'.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef swarmahoer het volgende:
ibt friet patat discussie, laat die ook maar achterwege anders ga ik noten
En dat 'get'.quote:
Wat een held ben je ookquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gebakken aardappels ipv friet.
Zeg, als ik een mod op zijn gebreken wees, dan dient dat mij in dank te worden afgenomen i.p.v. te worden gedelete.
[..]
Dat moet dus zijn 'm.b.t.'.
[..]
En dat 'get'.
Even hier dan maar. Ik stop maar met deze discussie omdat ik weet dat FA's mods ten alle tijden verdedigen. Ik hoopte dat dit duidelijke voorbeeld wat anders zou brengen, maar dat blijkt toch nietquote:Op maandag 4 mei 2009 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen ban waar je die eigenlijk wel zou moeten hebben. Hierover verder per pm, indien gewenst. Hier verder ontopic graag over die actie van Lazovic in de wedstrijd PSV - NEC.
Maar niet meer doen, dit was een uitzondering. Als je je onheus bejegend voelt door een mod meld je dat in het feedbacktopic of direct aan de FA's, maar je gaat niet schelden.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Even hier dan maar. Ik stop maar met deze discussie omdat ik weet dat FA's mods ten alle tijden verdedigen. Ik hoopte dat dit duidelijke voorbeeld wat anders zou brengen, maar dat blijkt toch niet![]()
toch nog wel bedankt dat ik geen ban heb
het was in before the patat friet discussie, wijsneusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gebakken aardappels ipv friet.
Zeg, als ik een mod op zijn gebreken wees, dan dient dat mij in dank te worden afgenomen i.p.v. te worden gedelete.
[..]
Dat moet dus zijn 'm.b.t.'.
[..]
En dat 'get'.
In die context klonk het minder logisch. Over context gesproken, 'got' kan wel ja, maar je gebruikt 'm verkeerd.quote:Op maandag 4 mei 2009 03:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het was in before the patat friet discussie, wijsneus
en got kan ook
probeer niet je gelijk te halen als je t niet hebt, huillie
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat iedereen altijd eerst moeten zeggen dat ze voor iets zijn, en de zin er daarna het gaan afzeiken...
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:52 schreef VonHinten het volgende:
Geen deel II van mekkeren over dikke wijven
ja, dat het afdoet aan de kwaliteit. Maar dat topic ging zo snel dat er echt nog zeker ruimte is voor een 2e.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef swarmahoer het volgende:
bio is erg duidelijk in zn sluitpost volgens mij
heb m nog even doorgelezen en weer open gegooidquote:
Alsof je in de lif erop mag kotsenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
en als je het over dikke dames wilt hebben open je maar in lif of zoiets een topic, of zoek een bestaand topic, dat zal er vast al zijnde klacht is er iig vanaf na 6 pagina's
Ja maar...quote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
Internetpimps die elk wijf te dik vinden
en dus ook geen verkapte topics![]()
wat mij betreft geen discussie meer mogelijk
Hij doet niet anders dan trollen en kwallen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:47 schreef immortalsean het volgende:
Swarmahoer, wel jammer weer dat elk topic van iemand die niet stilte hield om 20:00 en daarover post, gewoon maar weer gesloten wordt. tuurlijk, de reacties zijn wat groffer dan normaal, dat hou je gewoon bij een gevoelig onderwerp, maar er wordt totaal niet over de schreef gegaan.
dus sluit je de topics nou, omdat je iets hebt tegen degenen die om 20:00 niet stil zijn, of is het puur dat je drempel voor modereren expres verlaagd wordt bij dit soort topics?
Eens. Als ik 'm tegenkom is het altijd getroll en gezeik. Helaas zodanig gedoseerd dat 'ie er telkens mee weg komt.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:47 schreef Juup© het volgende:
Vragen om een ban levert een ban op is mij vaak duidelijk gemaakt, maar toch doe ik het.
Kan deze respectloze trollende kneus een jaar weg of zo van FOK!?
hij was inderdaad wat aan het trollen ... maar dat topic over doorrijden tijdens 20:00 en mijn topic vielen hardstikke mee, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan trollen en kwallen.
Topic over doorrijden viel inderdaad mee.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:50 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hij was inderdaad wat aan het trollen ... maar dat topic over doorrijden tijdens 20:00 en mijn topic vielen hardstikke mee, al zeg ik het zelf.
Dat is je werk toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef swarmahoer het volgende:
je ziet zelf wel wat er in de topics gebeurd, dan is een slotje de makkelijkste keus, anders ben ik tot morgen bezig met noten
waar maak je dat nu weer uit opquote:Op maandag 4 mei 2009 20:54 schreef immortalsean het volgende:
mjah, het boeit mij nou ook weer niet zo heel veel dat die topics dood zijn, maar ik vind het onzin dat Swarmahoer het zomaar zonder pardon op slot zet, omdat hij het niet met de denkbeelden van sommigen in die topics eens is...
ah, als dat de reden is, dan kan ik het op zich ook wel een beetje begrepen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef swarmahoer het volgende:
je ziet zelf wel wat er in de topics gebeurd, dan is een slotje de makkelijkste keus, anders ben ik tot morgen bezig met noten
juist welquote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef immortalsean het volgende:
maar mensen weten zelf ook wel dat er bij beladen topics wel wat over en weer gezegd kan worden, dus een beetje eigen risico als je daar in kijkt, daarom hoeft er ook niet zo héél erg streng gemodereerd te worden, imho.
dank uquote:
nah, daar had je nog een note gehad ookquote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef deepart het volgende:
Ik wist wel dat ik hem beter in Seksualiteit had kunnen posten
Zo'n note hè.. Staat dat gelijk aan negatieve karma?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah, daar had je nog een note gehad ooken een slotje
tenzij het een positieve isquote:Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Zo'n note hè.. Staat dat gelijk aan negatieve karma?
Zijn woorden als "Kanker" positief? Zonee, dan heb ik heel veel negatieve karma..quote:
Maar wat heb je er nou aan. Je weet dat mods over je schrijven. Maar ik ga toch niet dokken dus ik weet niet of ik iets goeds of iets slechts doe. Krijg je met een berg notes eerder een ban dan ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah, daar had je nog een note gehad ooken een slotje
als je jezelf gedraagt is er niets aan de handquote:Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar wat heb je er nou aan. Je weet dat mods over je schrijven. Maar ik ga toch niet dokken dus ik weet niet of ik iets goeds of iets slechts doe. Krijg je met een berg notes eerder een ban dan ofzo.
*ascendancy heeft er pas 1 gehad vandaag en pas 6 in het totaal, dus ascendancy is best wel lief*
geen aandacht voor gebandenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:15 schreef RacerDKB het volgende:
Zeg
Hoezo is de TT helemaal veranderd?Heerst er een taboe op de desbetreffende user?
Ik weet van niets eigenlijk, ik kreeg zojuist een PM van hem, maar kon niet reageren.
Goede vraagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef Agiath het volgende:
Waarom zijn al die kansloze rukkertjes die gingen klagen over de dodenherdenking niet ge permbanned?
is over gepraat, maar het is niet banbaar, hooguit zieligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef Agiath het volgende:
Waarom zijn al die kansloze rukkertjes die gingen klagen over de dodenherdenking niet ge permbanned?
weg met die onzinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:18 schreef Nikmans het volgende:
YouTube filmpjes over 2Pac maaktten mij bang :'(
Mensen die niet vinden dat 2Pac te beste rapper allertijden
Kan die baggerstroom van lil.q94 niet eens beteugeld worden?
Ik bedoel het is duidelijk dat hij klachten zit te verzinnen zodat hij zichzelf kan profileren en meer niet.
iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef Agiath het volgende:
Ze hebben een leven, probeer het zelf eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
Goffer, die SC is al tijdenlang zo verlaten als de pleuris, waar is iedereen gebleven ?!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hebben een leven, probeer het zelf eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |