Lijkt me niet de bedoeling zulke plaatjes.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Askie het volgende:
-
Mooie link voor een plaatje dat niet gewenst isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me niet de bedoeling zulke plaatjes.
Nee. Was niet inhoudelijk en bovendien kwalijk dat je het nodig vond om overal hoofdletters te tikken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:36 schreef Jordy-B het volgende:
wat nou "blabla"... het was gewoon een inhoudelijke post... Ik dacht alleen dat het de bedoeling was om hoofdletters te gebruiken om je punt beter over te kunnen brengen.
Zet je hem weer even terug? Bij voorbaat dank.
Het was weldegelijk inhoudelijk. En ik vind het van de TS ook kwalijk dat die het nodig vindt om hele stukken in hoofdletters te typen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Was niet inhoudelijk en bovendien kwalijk dat je het nodig vond om overal hoofdletters te tikken.
Klacht ongegrond verklaart.
dan post het maar in normale letters met een paar enters enzo ertussendoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het was weldegelijk inhoudelijk. En ik vind het van de TS ook kwalijk dat die het nodig vindt om hele stukken in hoofdletters te typen...
Nee, bok maar op... en laat de TS z'n capslockje in z'n hol douwen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan post het maar in normale letters met een paar enters enzo ertussendoor
jij hebt de nieuwe topic geschiedenis gemist vandaag en gisterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef esco_ het volgende:
Schokkend! Metro had voorkennis + PICS!
Waarom meteen dicht? Nutteloos commentaar van swarmahoer. En wat is er mis om de krant van woensdag te posten m.b.t. de feiten van gisteren?
Ik zie nog veel open topics over Koninginnedag. Bovendien denk ik niet dat iemand anders dezelfde inhoud hadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt de nieuwe topic geschiedenis gemist vandaag en gister
deze topics zitten allemaal dicht namelijk
ja zal best, maar niet icm fotos en conspiracies over de aanslagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:05 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik zie nog veel open topics over Koninginnedag. Bovendien denk ik niet dat iemand anders dezelfde inhoud had
Ik plaats toch geen foto's met doden, verongelukten, etc.?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja zal best, maar niet icm fotos en conspiracies over de aanslag
dat topic is weer een uitnodiging om alle plaatjes te posten die hier niet gezien willen worden
Begrijpelijk dat je daarnaar handelt, maar ik zou Danny's toelichting weleens willen lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
danny heeft duidelijk gemaakt dat hij het niet wilde, dan handel ik als mod zijnde daarnaar, mee eens of niet
Het is "als mod" of "mod zijnde"...maar ja, dubbel genaaid...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
danny heeft duidelijk gemaakt dat hij het niet wilde, dan handel ik als mod zijnde daarnaar, mee eens of niet
bedankt, mijn leven is een stukje beter nuquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:51 schreef spellingsneuker het volgende:
[..]
Het is "als mod" of "mod zijnde"...maar ja, dubbel genaaid...
Erger is vast niet mogelijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bedankt, mijn leven is een stukje beter nu
Wat is de klacht in je topic precies? Blijkbaar zag swarma er wel wat in.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben niet voor... , maaaaaaar....
Waarom moest dit topic nu gesloten worden?
Bespaar me de quasi grappige antwoorden svp.
ook niet eigelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is de klacht in je topic precies? Blijkbaar zag swarma er wel wat in.
Dat iedereen altijd eerst moeten zeggen dat ze voor iets zijn, en de zin er daarna het gaan afzeiken...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is de klacht in je topic precies? Blijkbaar zag swarma er wel wat in.
ZO geweldig was ie ook weer nietquote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
Boswachter! Als medeLimburger, waarom dat geweldige PIEL!-topic dicht?!?
Dat moet dus zijn 'm.b.t.'.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef swarmahoer het volgende:
ibt friet patat discussie, laat die ook maar achterwege anders ga ik noten
En dat 'get'.quote:
Wat een held ben je ookquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gebakken aardappels ipv friet.
Zeg, als ik een mod op zijn gebreken wees, dan dient dat mij in dank te worden afgenomen i.p.v. te worden gedelete.
[..]
Dat moet dus zijn 'm.b.t.'.
[..]
En dat 'get'.
Even hier dan maar. Ik stop maar met deze discussie omdat ik weet dat FA's mods ten alle tijden verdedigen. Ik hoopte dat dit duidelijke voorbeeld wat anders zou brengen, maar dat blijkt toch nietquote:Op maandag 4 mei 2009 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen ban waar je die eigenlijk wel zou moeten hebben. Hierover verder per pm, indien gewenst. Hier verder ontopic graag over die actie van Lazovic in de wedstrijd PSV - NEC.
Maar niet meer doen, dit was een uitzondering. Als je je onheus bejegend voelt door een mod meld je dat in het feedbacktopic of direct aan de FA's, maar je gaat niet schelden.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Even hier dan maar. Ik stop maar met deze discussie omdat ik weet dat FA's mods ten alle tijden verdedigen. Ik hoopte dat dit duidelijke voorbeeld wat anders zou brengen, maar dat blijkt toch niet![]()
toch nog wel bedankt dat ik geen ban heb
het was in before the patat friet discussie, wijsneusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gebakken aardappels ipv friet.
Zeg, als ik een mod op zijn gebreken wees, dan dient dat mij in dank te worden afgenomen i.p.v. te worden gedelete.
[..]
Dat moet dus zijn 'm.b.t.'.
[..]
En dat 'get'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |