Nee die dader verdient zeker postuum een lintje?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
eens.
sowieso de koningin, filmpie van 40 seconden
Wat een aanfluiting inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
eens.
sowieso de koningin, filmpie van 40 seconden
LOL, SBS blinkt uit in terminologieën als "Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd" / "Het programma waar heel Nederland het over heeft" / "DE Hitserie uit Amerika". enz...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:31 schreef holycanoly het volgende:
FWI, ik kijk geen SBS6, en ik ben ook geen familie van de dader. dát bedoel ik nou met je idiote vooroordelen. probeer dat eens te laten
+1000quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Ook altijd opvallend dat driekwart van de Nederlanders hem wil stenigen, vervolgens lekt er een filmpje uit van een steniging, uit een moslimland en zijn het barbaarse honden die nog in de middeleeuwen leven.
Beetje hypocriet toch?
Met wat voor een idioten ga jij om?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Ook altijd opvallend dat driekwart van de Nederlanders hem wil stenigen, vervolgens lekt er een filmpje uit van een steniging, uit een moslimland en zijn het barbaarse honden die nog in de middeleeuwen leven.
Beetje hypocriet toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |